Vond ik wel even mooi om over te kopierenquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:16 schreef Teije het volgende:
goedemorgen jongens en meisjes. kreeg gisteren opeens te horen dat ik 3 dagen p.w naar school moet, en daar bovenop ook nog eens 3 dagen stage (???)
drama.
Dat is wel klote zeg.. daar gaat je weekend..quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef Teije het volgende:
[..]
Vond ik wel even mooi om over te kopieren.
Je denkt toch niet serieuse dat ik ook op zaterdag ga werken/school. Dacht het ff nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is wel klote zeg.. daar gaat je weekend..![]()
Vandaag maar tot 11:45.. moet om 13:00 op school zijn.. Wordt lekker glijden met de leasebak van mijn vader
![]()
Word weer lekker op me bek gaan vanmiddagquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:15 schreef PieterBas het volgende:
Het gaat nu lekker hard sneeuwen in Rotterdam..
Kijken of ik nog wat heb geleerd van die slipcursus
Poeh poeh, 2 uur!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:27 schreef miss-scofield het volgende:
Hooii allemaal!
Bah, moet vandaag naar school.. van 12 uur tot 14 uur, dus valt mee
of je eigen stem terug horen. Ik heb daar ook altijd problemen mee (gehad).quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:36 schreef miss-scofield het volgende:
Ja, maar moet er wel bijna een uur voor reizen!!
Wat ben ik toch zieligHeb lekker uit kunnen slapen!
Morgen weer stage.. Aaahh, moet m'n lessen opnemen op dvd!! Verschrikkelijk om jezelf terug te zien!
Ik vond dat echt verschrikkelijk.. Een keer zo verschrikkelijk af gegaan voor de cameraquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:02 schreef miss-scofield het volgende:
ja idd.. dat is ook erg!! Ik moet volgende week die film laten zien op school :S Dan moeten medestudenten verbeterpunten geven enzo! Echt erg!
hier nog niet, hopen dat het wel komt, vorig jaar ook mooi op een grote lege parkeerplaats ff de de auto alle kanten op gegooidquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:47 schreef Teije het volgende:
Het sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwt !
Tegen bomen, paaltjes en andere weg gebruikers neem ik aan ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier nog niet, hopen dat het wel komt, vorig jaar ook mooi op een grote lege parkeerplaats ff de de auto alle kanten op gegooid![]()
lekker een vervroegde avondspitsquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef stFz het volgende:
Lekker die sneeuwIedereen is naar huis omdat ze bang zijn vast te zitten op kantoor tot in de late uurtjes. Dus ik ga ook maar
nee, op de grote parkeerplaats naar het Arke Stadion (Enschede), was toch helemaal leeg, dus ff lekker glibberen en glijdenquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:07 schreef Goover het volgende:
Tegen bomen, paaltjes en andere weg gebruikers neem ik aan ?
Arrogante zakquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:41 schreef Xtreem het volgende:
Maandag eindelijk beginnen
Voorstel rondje, rondleiding en laptop ophalen
Maar jij hebt een mooi koppiequote:Op donderdag 8 februari 2007 14:05 schreef Maraca het volgende:
Kijk je stagebegeleider lief aan... werkte bij mij![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:52 schreef Maraca het volgende:
Ik heb zojuist sneeuwvrij gekregenZe waren bang er straks geen treinen meer rijden en dat ik dan niet naar huis kon .. wel lief van ze
![]()
hoe ga je dat nu oplossen qua stage dan??? want neem aan dat je wel een x aantal dagen/weken stage moet lopen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:16 schreef kipknots het volgende:
Heerlijk. Ik zit hier nu drie dagen op m'n afstudeerplaats en waarschijnlijk kunnen we er al weer mee stoppen. Het hele ervaren ICT-team hier blijkt niet te bestaan, onze opdracht kon toch niet worden uitgevoerd dus kregen we een ander bagger voorstel en bij ons op school gaan ze niet meer akkkoord.
Ben je lekker meequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:16 schreef kipknots het volgende:
Heerlijk. Ik zit hier nu drie dagen op m'n afstudeerplaats en waarschijnlijk kunnen we er al weer mee stoppen. Het hele ervaren ICT-team hier blijkt niet te bestaan, onze opdracht kon toch niet worden uitgevoerd dus kregen we een ander bagger voorstel en bij ons op school gaan ze niet meer akkkoord.
GOOVER!!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:07 schreef Goover het volgende:
[..]
Tegen bomen, paaltjes en andere weg gebruikers neem ik aan ?
(TVPtje)
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:16 schreef kipknots het volgende:
Toevoegen aan de OP wikiquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:04 schreef IbeBen het volgende:
Hoe beun ik mezelf in de OP eigenlijk?![]()
bij deze mijn medelijquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:45 schreef Teije het volgende:
Nog 17min! en dan door de kou naar huis fietsen... heb medelij
de kou daar ben ik op gekleed... maar die sneeuw op fietspadenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:45 schreef Teije het volgende:
Nog 17min! en dan door de kou naar huis fietsen... heb medelij
hele dag al thuis, lekker warmquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:12 schreef PieterBas het volgende:
Al lekker een paar uurtjes thuisLekker warm in de auto
Om maar weer eens positief te zijn:quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:21 schreef kipknots het volgende:
[..]
Om maar weer eens positief te zijn:
Het zonnetje schijnt, het is zo'n 30 graden en ik ga vanavond lekker barbecueen en zuipen.![]()
Wetenschappelijke richting, het gaat om een onderzoek naar een of ander SARS gerelateerd virus en qua inlees werk ligt er nog wel voor 4 dagen genoeg te doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:22 schreef ReMcOrE het volgende:
wat voor stage moet je daar in godsnaam lopen, als je 3 dagen lang bezig bent met inlezen in zo'n hok???
maar dat inlezen is wel van belang???quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:29 schreef Ryouko het volgende:
[..]
Wetenschappelijke richting, het gaat om een onderzoek naar een of ander SARS gerelateerd virus en qua inlees werk ligt er nog wel voor 4 dagen genoeg te doen.
Dus je zit gewoon de eerste 1,5 week van je stage te lezen lezen en nog eens lezen? En dat in een hokje van 3x3. Zou me er persoonlijk niet zo heel prettig voelen denk ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:29 schreef Ryouko het volgende:
[..]
Wetenschappelijke richting, het gaat om een onderzoek naar een of ander SARS gerelateerd virus en qua inlees werk ligt er nog wel voor 4 dagen genoeg te doen.
Heb de eerste twee dagen dan ook gelijk aan de asprine gezeten en ga er tot op heden ook nog niet met plezier naar toe. Misschien dat ik morgen maar eens naar school ga om de situatie voor te leggen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:43 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dus je zit gewoon de eerste 1,5 week van je stage te lezen lezen en nog eens lezen? En dat in een hokje van 3x3. Zou me er persoonlijk niet zo heel prettig voelen denk ik.
is toch belachelijk dat je eerst 1,5 week moet inlezen in zo'n 'cel', dat je niet eens voorgesteld wordt aan iedereen of een rondleiding krijgt en je begeleider niet eens normaal met je praatquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef Ryouko het volgende:
[..]
Heb de eerste twee dagen dan ook gelijk aan de asprine gezeten en ga er tot op heden ook nog niet met plezier naar toe. Misschien dat ik morgen maar eens naar school ga om de situatie voor te leggen.
Ben gelukkig dus niet de enige die er dus zo over denkt![]()
Nee dit is niet normaal.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:54 schreef Ryouko het volgende:
[..]
Heb de eerste twee dagen dan ook gelijk aan de asprine gezeten en ga er tot op heden ook nog niet met plezier naar toe. Misschien dat ik morgen maar eens naar school ga om de situatie voor te leggen.
Ben gelukkig dus niet de enige die er dus zo over denkt![]()
Lekker verhaal, ik zou er de eerste dag al mee zijn gekaptquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:10 schreef Ryouko het volgende:
Mijn stage gaat ook lekker, NOT
De eerste dag ben ik aan het werk gezet met het inlezen van het project, vervolgens is mijn stagebegeleider de rest van de dag in het lab gaan zitten. Toen hij omstreeks half 6 weer terug kwam en zijn jas pakte heb ik maar gevraagd wat de werktijden eigenlijk zijn 'oow je mag naar huis wanneer je zin hebt'. Ben die dag verder niet rondgeleid/voorgesteld aan andere mensen dat heb ik zelf maar gedaan.![]()
Op de tweede dag was ik weer netjes om 09;00 aanwezig en ben ik weer begonnen met het inlezen,. Stagebegeleider kwam echter pas om 11;00 zelf aanzetten, en eveneens als een maandag was hij weer heel de dag in het lab. Verder dan een enkele binnenmondse begroeting kwam er niet uit. Er is verder ook niet gevraagd of het lukte of dat ik hulp nodig had, niets.
De derde dag eveneens weer netjes om 09;00 aanwezig en verder gegaan met inlezen. Deze keer kwam meneer pas om 12;00 zetten met een behoorlijke kater, eenmaal zijn spullen neergegooid was hij de verdere dag nergens te bekennen. Zelf ben ik in de middag maar de rest gaan helpen met het inpakken van spullen, voor de verhuizing van volgende week
Vandaag ook weer om 09;00 aanwezig en as usual weer verder gaan met inlezen. Na een tijd braaf gelezen te hebben besefte ik dat het inmiddels alweer 15;00 was en mijn stagebegeleider nog steeds nergens te bekennen was. Dat was de druppel voor mij, aangezien 8 uur zitten in een kamertje van 3 bij 3 met niets anders dan een stapelpapieren zonder enige vorm van afleiding niet bepaald prettig is heb ik mijn spullen maar gepakt en ben ik weggegaan. Als er toch niet naar mijn om wordt gekeken zullen ze mijn niet missen ook.![]()
Ter illustratie mijn gevangenis 8 uur per dag;
[afbeelding]
Ligt het nou aan mij of is die niet bepaald gezond? Als het nou betaald was dan was het een ander verhaal!
Dit is niet bepaald gezond nee..quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:10 schreef Ryouko het volgende:
De eerste dag ben ik aan het werk gezet met het inlezen van het project, vervolgens is mijn stagebegeleider de rest van de dag in het lab gaan zitten. Toen hij omstreeks half 6 weer terug kwam en zijn jas pakte heb ik maar gevraagd wat de werktijden eigenlijk zijn 'oow je mag naar huis wanneer je zin hebt'. Ben die dag verder niet rondgeleid/voorgesteld aan andere mensen dat heb ik zelf maar gedaan.![]()
Op de tweede dag was ik weer netjes om 09;00 aanwezig en ben ik weer begonnen met het inlezen,. Stagebegeleider kwam echter pas om 11;00 zelf aanzetten, en eveneens als een maandag was hij weer heel de dag in het lab. Verder dan een enkele binnenmondse begroeting kwam er niet uit. Er is verder ook niet gevraagd of het lukte of dat ik hulp nodig had, niets.
De derde dag eveneens weer netjes om 09;00 aanwezig en verder gegaan met inlezen. Deze keer kwam meneer pas om 12;00 zetten met een behoorlijke kater, eenmaal zijn spullen neergegooid was hij de verdere dag nergens te bekennen. Zelf ben ik in de middag maar de rest gaan helpen met het inpakken van spullen, voor de verhuizing van volgende week
Vandaag ook weer om 09;00 aanwezig en as usual weer verder gaan met inlezen. Na een tijd braaf gelezen te hebben besefte ik dat het inmiddels alweer 15;00 was en mijn stagebegeleider nog steeds nergens te bekennen was. Dat was de druppel voor mij, aangezien 8 uur zitten in een kamertje van 3 bij 3 met niets anders dan een stapelpapieren zonder enige vorm van afleiding niet bepaald prettig is heb ik mijn spullen maar gepakt en ben ik weggegaan. Als er toch niet naar mijn om wordt gekeken zullen ze mijn niet missen ook.![]()
Ter illustratie mijn gevangenis 8 uur per dag;
[afbeelding]
Ligt het nou aan mij of is die niet bepaald gezond? Als het nou betaald was dan was het een ander verhaal!
quote:
Klinkt niet gezond, het inlezen zal je weinig aan kunnen doen. De rest van de werkomstandigheden kinken abnormaal. Een begeleider die zelf niet optijd kan komen terwijl dat van jou wel verwacht wordt... Na de verhuizing, dan zat je toch bij andere stage mensjes op een kamer? Ik zou het iig nu aan school voorleggen en dan wachten tot na de verhuizing.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:10 schreef Ryouko het volgende:
[...]
Ik mis best de dagelijkse lunch pollquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:36 schreef Katana het volgende:
Goede morgen allemaal! Het is bijna weekend
Het is helemaal niet erg dat je blij bent dat de week er bijna opzitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:01 schreef octopussy het volgende:
is het heel erg als ik blij ben dat er al weer een week opzit? Ik heb het hier best goed hoor, maar ik kan gewoon nog niet in mijn opdracht komen. Hopelijk wordt dat beter als ik naar de klanten mag voor gebruikersonderzoek, want ik verveel me nu een beetje terwijl ik wel al mijn plan van aanpak moet schrijven. Misschien komt dat ook wel omdat ze hier helemaal niet zitten te wachten op een plan van aanpak, maar het meer iets is wat ik voor mijn procesverslag doe.
Veel succesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
LAATSTE dag stage!!![]()
Om 15.00 uur presentatie en beoordeling vanuit school. Ben best zenuwachtig en ze maken het me hier ook niet gemakkelijk (telkens vragen, al zenuwachtig, effe moeilijke vragen bedenken, etc
)
Wens me succes, heb ik nodig!!
@actopussy = Ik haat plannen van aanpak, echt te erg en erg onzinnig in de zin waarin ze gebruitk worden, maarja het hoort erbij
@ Pieterbas =![]()
Veel succes mevrouwquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:11 schreef Cuegirllie het volgende:
LAATSTE dag stage!!![]()
Om 15.00 uur presentatie en beoordeling vanuit school. Ben best zenuwachtig en ze maken het me hier ook niet gemakkelijk (telkens vragen, al zenuwachtig, effe moeilijke vragen bedenken, etc
)
Wens me succes, heb ik nodig!!
@actopussy = Ik haat plannen van aanpak, echt te erg en erg onzinnig in de zin waarin ze gebruitk worden, maarja het hoort erbij
@ Pieterbas =![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:55 schreef Cuegirllie het volgende:
ow das ook klote als dat zou gebeuren.
Gewoon flink duimen!
Dat is wel klote..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:07 schreef Ryouko het volgende:
Ben vanochtend omstreeks 10 uur maar eens richting het lab gegaan om te babelen met mijn stagebegeleider, zowaar hij was er deze keer!
Ik kom de kamer binnen lopen en begin het gesprek met de vraag of het daadwerkelijk nodig is om 8 uur per dag op het lab te zitten achter een of ander velletje papier waar je later toch de helft niet van onthoud. Dat kan ik thuis ook wel
Zijn reactie; 'Kijk maar wat je wilt, je kan ook thuis zitten'
Hij; Geef je email adres maar dan mail ik je wel als je weer eens aanwezig moet zijn.
Leuk dat dat even een het einde van de week wordt gezegd terwijl je alle dagen daar braaf hebt zitten lezen![]()
Daarna maar de vraag gesteld over de werktijden aangezien ik echt niet meer uit de zijne kan komen. Naast de stage heb ik nog een bijbaan dus als we dadelijk de experimenten gaan doen kan ik echt niet de zijne gaan aanhouden, dadelijk zit ik daar nog tot 23;00.
Hij;Waarom vraag je dat aan mij
ik; Eeehm omdat je mijn stage begeleider bent?
Hij; Oow
Valt stilte
Hij; Zorg maar dat je om 09;00 aanwezig bent
Hij; No worries mate
En loopt vrolijk de kamer uit![]()
Daar zit je dan, heb mijn spullen gepakt en ben weggegaan. Zit nu op school om dadelijk mijn beklag te gaan doen bij de begeleider vanuit school. Totaal geen zin meer om daar nog stage te gaan lopen!![]()
Ja hoorquote:
en hoe lang loop je er al? Want als je er net zit en je hebt er geen zin meer in, kun je beter stoppen en snel wat anders proberen te vinden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:07 schreef Ryouko het volgende:
...
Muzziekje er wel bij??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:30 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben nu helemaal alleen op mijn stage...
Radio 538 aan..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Muzziekje er wel bij??
Had ik ook ma en woensdag.. helemaal alleen, maar ach, beetj muziek helpt wel
Ik kan wel gaan pollen welke salade ik op mijn brood doequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik mis best de dagelijkse lunch poll.
Wat doe je nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan pollen welke salade ik op mijn brood doeMaar dat is ook een beetje kansloos. En ik kan niet zo veel FOK!-en als op mijn vorige stage.
Welkomquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:20 schreef lienelien het volgende:
eerste dag stage, en ik verveel me hier al vanaf 10u
Maar goed, dadelijk gaan ze me leren monteren![]()
Ik tover je wel even tevoorschijnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
dankje![]()
Ik krijg mezelf alleen op wiki niet in de op
Het gaat je wel lukkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
..... nog 55 minuten......
quote:
Heb buikpijn!!!! Loop al de hele tijd op en neer naar de wc.. En waarvoor, voor niks haha....quote:
Dat zullen de zenuwen wel zijn. Ga even lekker relaxenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb buikpijn!!!! Loop al de hele tijd op en neer naar de wc.. En waarvoor, voor niks haha....
Nog 24 min
Waar in Amsterdam als ik vragen magquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Lienelien doet een productiestage bij een tv-productiebedrijf in AmsterdamVanaf maandag 10 weken in totaal
![]()
Dat in combinatie met een vrouwtje zijn, maakt t helemaal geweldig haha..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zullen de zenuwen wel zijn. Ga even lekker relaxen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |