Tuurlijk. Dat waren dusdanige sardineblikjestijden dat elke vierkante meter staanplaats gebruikt moest worden, dus ik heb me opgeofferd en de beste geïmproviseerde zitplaats in de trein ingepiktquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zit hardop te lachen... jij bent er bewust onder gekropen?
inmiddels zeggen ze wel weer wat want ze vonden de sfeer blijkbaar te snijden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij weet echt niets en niemand praat dus tegen je?
What a guy...slim én inventief..quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat waren dusdanige sardineblikjestijden dat elke vierkante meter staanplaats gebruikt moest worden, dus ik heb me opgeofferd en de beste geïmproviseerde zitplaats in de trein ingepikt.
Ik wil ook... ik wil ook.. ik wil ook....quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:25 schreef AirwiN het volgende:
Sneeuw Vind Post!
Hier ligt er overigens nog voldoende!
Ben je nog beschikbaar?quote:
Alleen voor speciale gelegenhedenquote:
Ik ook, toen ik in de kou op de bus & trein stond te wachtenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:29 schreef bigbird het volgende:
Hier alle sneeuw zo goed als weg. Maar heb tenminste vanmorgen mogen genieten
tssss... that's my line...quote:
Oeh, ben jij ook nog beschikbaar?quote:
Ik volg in deze jouw goede voorbeeldquote:
Goed zo Yns..ben blij dat je toch ff bent gegaan..quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:44 schreef Ynske het volgende:
terug van de dokter
kuurtje erbij en we kunnen er weer tegenaan
Je hebt toch ook spul die je erop kan spuiten en dat 't dan zelf ontdooid? Of is dat niet aan te raden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:47 schreef tirannetje24 het volgende:
hier lag ook geen sneeuw.
Niets, noppes nada.
Alleen maar saai en stom vries op de ramen![]()
Heerlijk mogen krabben
dat is wel een slimme van jou.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt toch ook spul die je erop kan spuiten en dat 't dan zelf ontdooid? Of is dat niet aan te raden?
yepz...quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goed zo Yns..ben blij dat je toch ff bent gegaan..![]()
dat is geheel afhankelijk van wat voor kuurt je hebt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz...
ben nu gewoon werken
mocht ik koorts krijgen moest ik thuis blijven
zit alleen ff met combi kuur en anticonceptie
volgens mij zou t dan niet veilig zijn, apotheek zegt dat je gewoon beschermd bent
nah veiligheid boven alles
Broxil, 5 dagen 3 tabletten per dagquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat is geheel afhankelijk van wat voor kuurt je hebt.
De ene antibioticum ben je wel beschermt de ander niet.
Kweet ook niet hoe en waarom enzo.
Wat had je als ik vragen mag ?
Heb er vast overheen gelezen
hmmm, naam zegt me wel wat maar durf er niets over te zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Broxil, 5 dagen 3 tabletten per dag
en gebruik nuvaring
heerlijke pilletjesquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:11 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hmmm, naam zegt me wel wat maar durf er niets over te zeggen.
Check de bijsluiter en als de apotheek zegt dat het veilig is kun je het wel gewoon vertrouwen hoor.
Heb ik ook 'gewoon' gedaan toen ik heerlijke pilletjes mocht slikken.
En voor zover ik weet ben ik niet zwanger
is een optiequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:09 schreef shifto het volgende:
gewoon niet neuken dan kan het ook geen kwaad.
tsk, dat is geen optiequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:09 schreef shifto het volgende:
gewoon niet neuken dan kan het ook geen kwaad.
ik kan ze me niet meer voor de geest halen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijke pilletjes
ze zijn veel te groot
goed dat je het zegtquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:13 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kan ze me niet meer voor de geest halen.
Maar pilletjes slikken is sowieso kut.
Ben al lang blij dat ik elke dag de pil weet te slikken.
Oepsquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:19 schreef bigbird het volgende:
[..]
goed dat je het zegtben mijne gister dus lekker wel vergeten
![]()
gewone pilletje heb ik al moeite meequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:13 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kan ze me niet meer voor de geest halen.
Maar pilletjes slikken is sowieso kut.
Ben al lang blij dat ik elke dag de pil weet te slikken.
Ach, ben momenteel toch veel te moe om meer te doen in bed dan alleen slapenquote:
lang leven niet meer iedere dag eraan te hoeven denkenquote:
"En dan ineens staat hij voor je neusquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:21 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ach, ben momenteel toch veel te moe om meer te doen in bed dan alleen slapen![]()
Ik heb 't vandaag ook best zwaar.. Loop echt te geeuwen, verschrikkelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:21 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ach, ben momenteel toch veel te moe om meer te doen in bed dan alleen slapen![]()
mama bigbirdquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:19 schreef bigbird het volgende:
[..]
goed dat je het zegtben mijne gister dus lekker wel vergeten
![]()
naja zeg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb 't vandaag ook best zwaar.. Loop echt te geeuwen, verschrikkelijk
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
"En dan ineens staat hij voor je neus"
hoe groot moet je wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:24 schreef bigbird het volgende:
[..]
ohwnee dat echt nog niet! later.. als ik groot ben![]()
breng maar wat naar hier kleine 1.63quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
ben al 1.84, dus mag wel stukje af ipv bij![]()
Ah, Big Big Birdquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat het op de beschrijving van microgynon 30 duidelijk staat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat is geheel afhankelijk van wat voor kuurt je hebt.
De ene antibioticum ben je wel beschermt de ander niet.
Kweet ook niet hoe en waarom enzo.
Wat had je als ik vragen mag ?
Heb er vast overheen gelezen
Jij had wel een handzaam formaat, jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
breng maar wat naar hier kleine 1.63
Mooi hé.. heb ik laatst ook iets van gezegd...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
"En dan ineens staat hij voor je neus"
Dat is wel groot zeg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik hang er tussenin..1.68quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
breng maar wat naar hier kleine 1.63
Ook dat is nog wel handzaamquote:
bijsluiter van nuvaring geeft ook aan dat je in combi met antibiotica minder beschermd bentquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat het op de beschrijving van microgynon 30 duidelijk staat.
Bij gebruik van antibiotica kan de werking vd pil verminderen.
Hoe dat met andere anticonceptiemiddelen zit weet ik niet..
De laatste antibiotica kuur paar weekjes geleden werd het er ook nog speciaal bijgezegd toen ik het spul in de apotheek ging halen..
Dussss..trek hieruit een verstandige beslising zou ik zeggen.. veiligheid boven alles.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij had wel een handzaam formaat, ja.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Geloof het of niet.. véél vrouwen vinden dat "een punt"..quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je gewoon nog hakken dragen als je naast mij loopt!![]()
Het is iig niet fijn als je bijna altijd groter bent dan je partnerquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:31 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Dat is wel groot zeg.
ik wil wel een stukje.
Hoewelook niet supergroot is eigenlijk. Dus tjah misschien dan in dit geval toch niet nodig ofzo...
Weet ik, ik heb voldoende lange vrouwen gedate die absoluut niet blij waren met hun lichaamslengte. (en blij waren met een jongen/man die daar nog minstens een halve kop bovenuit stak)quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Geloof het of niet.. véél vrouwen vinden dat "een punt"..
1.60m hier.quote:
nee dat lijkt me ook niets.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het is iig niet fijn als je bijna altijd groter bent dan je partner![]()
Te lange dingen kan je op zich meestal nog innemen.. Het is ook niet handig als bijna altijd alle broeken of de mouwen van truien/shirts te kort zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
1.60m hier.
Vroeger was het vervelend en stom.
Nu vind ik het wel prima eigenlijk.
Alleen lastig met broeken kopen. Die dingen zijn altijd te lang.
Maar verder is klein eigenlijk best schattig![]()
Maar als het de ware is moet het geen zak uitmaken.. toch..quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het is iig niet fijn als je bijna altijd groter bent dan je partner![]()
en hoe groot mag jij dan wel niet zijn ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je gewoon nog hakken dragen als je naast mij loopt!![]()
Tenzij lengte een criterium is om aan de voorwaarden van 'de ware' te voldoen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Maar als het de ware is moet het geen zak uitmaken.. toch..
Ik ben 1m96. Langer dan gemiddeld, maar gelukkig nog 'klein' genoeg om in normale winkels kleren te kunnen kopen. Dat kun je wel vergeten als je 2m13 of 2m21 ben...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:43 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
en hoe groot mag jij dan wel niet zijn ?
vrienden van mij zijn echt huge.
Eentje is 2.21m en de ander 2.13m
Nou als ik daar naast sta ben ik echt een liliputter.
Of een criterium om überhaupt voldoende interesse te tonen om erachter te kunnen komen of iemand 'de ware' is of niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij lengte een criterium is om aan de voorwaarden van 'de ware' te voldoen...![]()
ja, d;r is aan elke kant natuurlijk wel wat te vinden qua negatieve en positieve punten helaas.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef bigbird het volgende:
[..]
Te lange dingen kan je op zich meestal nog innemen.. Het is ook niet handig als bijna altijd alle broeken of de mouwen van truien/shirts te kort zijn
True, maar ben toch stiekum wel beetje blij dat ie nu ietsssssje groter isquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Maar als het de ware is moet het geen zak uitmaken.. toch..
je hoeft je ook niet ver te bukkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
1.60m hier.
Vroeger was het vervelend en stom.
Nu vind ik het wel prima eigenlijk.
Alleen lastig met broeken kopen. Die dingen zijn altijd te lang.
Maar verder is klein eigenlijk best schattig![]()
Het mag een criterium zijn...maar daar mag het niet op spaaklopen..als de rest klopt...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij lengte een criterium is om aan de voorwaarden van 'de ware' te voldoen...![]()
ok, dat valt nog wel mee. Ik had groter verwachtquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben 1m96. Langer dan gemiddeld, maar gelukkig nog 'klein' genoeg om in normale winkels kleren te kunnen kopen. Dat kun je wel vergeten als je 2m13 of 2m21 ben...
... vrouw die zich in ieder geval niet heel snel zorgen hoeft te maken dat een potentiële ware kleiner dan haarzelf is?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het mag een criterium zijn...maar daar mag het niet op spaaklopen..als de rest klopt...![]()
Jaja ik weet het .. ik ben een.... *zucht.. lamaar..![]()
Hij stond er .. hij was er..!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:45 schreef bigbird het volgende:
[..]
True, maar ben toch stiekum wel beetje blij dat ie nu ietsssssje groter isAlhoewel ik met hakken toch nog net er iets bovenuit steek
tja....quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... vrouw die zich in ieder geval niet heel snel zorgen hoeft te maken dat een potentiële ware kleiner dan haarzelf is?![]()
Als hij groter was geweest had ik hem nooit meegesleept naar één van de restaurants in de werfkelders van Utrecht. Die willen nog wel eens een vrij aanwezig plafond hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:46 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ok, dat valt nog wel mee. Ik had groter verwacht
Dat zeg je ook niet meer als ik voor je sta!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:46 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ok, dat valt nog wel mee. Ik had groter verwacht
Desondanks moest ik toch even mijn hoofd intrekken bij de deuropeningen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als hij groter was geweest had ik hem nooit meegesleept naar één van de restaurants in de werfkelders van Utrecht. Die willen nog wel eens een vrij aanwezig plafond hebben.
Lichaamslengte, Airquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg je ook niet meer als ik voor je sta!
hahaha, wat klinkt er toch altijd mooi gezwijmel uit jou posts over verliefd en potentiele mannen of de criteria daarover.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het mag een criterium zijn...maar daar mag het niet op spaaklopen..als de rest klopt...![]()
Jaja ik weet het .. ik ben een.... *zucht.. lamaar..![]()
Bijna onbelangrijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hij stond er .. hij was er..!![]()
Wat wil je nog meer..das toch onbelangrijk..
Dan ook!quote:
Kleine vrouwen zodat je met een bescheidener postuur alsnog groot lijktquote:
haha, zal in eerste instantie schrikken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg je ook niet meer als ik voor je sta!
quote:
Niet allemaal tegelijk...quote:
We kunnen niet knuffelen en posten tegelijk natuurlijk!quote:
"groot" mag -----> lief moet..quote:
Wij vrouwen wel.. multitasken.. hoewel dat het kuddelen niet ten goede komt.. dat geef ik grif toe..quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen niet knuffelen en posten tegelijk natuurlijk!![]()
En hoeveel potentiële waren ga jij volgende week verrassen met een Valentijnskaart?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
"groot" mag -----> lief moet..
de rest vind ik ook..![]()
Als ik dan toch zwijmel dan maar all the way..![]()
Dat laatste dus. Tegelijk posten en knuffelen getuigt niet echt van interesse!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wij vrouwen wel.. multitasken.. hoewel dat het kuddelen niet ten goede komt.. dat geef ik grif toe..![]()
Beter 1 ding goed doen..![]()
Vind ik ook...quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Tegelijk posten en knuffelen getuigt niet echt van interesse!
Mijn cursus assertiviteit loopt nog..quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hoeveel potentiële waren ga jij volgende week verrassen met een Valentijnskaart?
Ze komen dus later?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mijn cursus assertiviteit loopt nog..![]()
Zeer wel mogelijk...quote:
Ah, dan is het versturen van minimaal drie valentijnskaarten een prima weekopdracht!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mijn cursus assertiviteit loopt nog..![]()
Als het de ware is wel natuurlijk!quote:
De man hoort het kaartje naar de vrouw te sturen, dus dat zou zomaar kunnen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:08 schreef Q. het volgende:
De Grote Vraag: zou ik een Valentijnskaart krijgen van CL?.
Wat een waardeloze stalkert ben je toch!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:09 schreef Q. het volgende:
Ik heb haar adres niet.
Valentijn... Dierendag voor vrouwen!quote:
Ja ik ben zo ergquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valentijn... Dierendag voor vrouwen!![]()
Ach ja, _Cara_ refereert natuurlijk niet voor niks naar jullie geslacht als vrouwbeestjes!quote:
wrom?quote:
Waarbij het kattenkruid vloeibaar en in flesjes afgeleverd wordtquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valentijn... Dierendag voor vrouwen!![]()
Ik weet wel welk huis het is, die ene met die mooie struiken er voor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een waardeloze stalkert ben je toch!
Dan kun je 'm persoonlijk gaan afgeven!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet wel welk huis het is, die ene met die mooie struiken er voor.
Ik vind ze liefquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
wrom?
waarom hebben mensen een dag nodig om lief voor elkaar te zijn?
Dat kan je toch iedere dag van t jaar?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan is het versturen van minimaal drie valentijnskaarten een prima weekopdracht!
Dussss....?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De man hoort het kaartje naar de vrouw te sturen, dus dat zou zomaar kunnen!
Bij jou ligt het anders in verband met de therapeutische waarde!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef _Cara_ het volgende:
Dussss....?wie moet nu schrijven..? of ligt dat in mijn geval anders..
![]()
Tssssssssssssssss.... ik ben en blijf toch gewoon een vrouwbeestje hoor..quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou ligt het anders in verband met de therapeutische waarde!
Ik kan m'n adres wel even PM'en. Dan hoef je nog maar twee anderen uit te zoeken om je opdracht te voltooien!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tssssssssssssssss.... ik ben en blijf toch gewoon een vrouwbeestje hoor..![]()
Je kan ook rechtstreeks met 'm afspreken natuurlijk! Hapje eten bij Tante's met Valentijn...quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Q, ik ben volgende week weer bij je buurvrouw.
Ha tof.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Q, ik ben volgende week weer bij je buurvrouw.
Met deze opmerking vergroot je je kans op een triootje behoorlijk!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:42 schreef Q. het volgende:
En niet te veel lawaai maken hè? Ik ben oud en heb rust nodig.
brompotquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:42 schreef Q. het volgende:
En niet te veel lawaai maken hè? Ik ben oud en heb rust nodig.
Kijk.. dat klinkt al een stuk vrolijker..en positiever..quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:53 schreef Q. het volgende:
En je bent natuurlijk van harte welkom om bij mij een kopje thee te komen drinken, CL.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:53 schreef Q. het volgende:
En je bent natuurlijk van harte welkom om bij mij een kopje thee te komen drinken, CL.
Het staat je goed!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben een positiviteitsoffensief begonnen.
ik nog nietquote:
Ik ben geen leven, ik ben Q. Ik sta ver boven leven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:17 schreef tirannetje24 het volgende:
en toen was er weer leven![]()
ik ook over iets meer dan een uurtje![]()
Ik zit me ook de halve dag al dood te vervelen hier. Morgen weer. Tof.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:17 schreef tirannetje24 het volgende:
nu heb ik de mogelijkheid om even te internetten is er niemand![]()
tegen mezelf aanlullen doe ik al de hele dag op m;n werk dus dat is niet leuk hier.
![]()
heb mee ff hersteld van die ernstige foutquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:17 schreef tirannetje24 het volgende:
en toen was er weer levenQ.![]()
ik ook over iets meer dan een uurtje![]()
ikke ook.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit me ook de halve dag al dood te vervelen hier. Morgen weer. Tof..
En telefoontjes doen natuurlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:21 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ikke ook.
Mogen lekker hele dag alleen.
Lekker internetten enzo![]()
nou als die net zo vaak gaat als vandaag dan is internetten toch wel het onderwerp van de dag.quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:17 schreef tirannetje24 het volgende:
Dan is dat een goed teken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou als die net zo vaak gaat als vandaag dan is internetten toch wel het onderwerp van de dag.
nou de hele dag internetten lijkt me ook wat veel van het goede.quote:
¨quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:17 schreef tirannetje24 het volgende:
tegen mezelf aanlullen doe ik al de hele dag op m;n werk dus dat is niet leuk hier.
![]()
Kijk, zo zien wij dat graagquote:
kijk kijk,quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
¨
Bezige bij is ook aanwezig hoorweliswaar met vlagen.. maar goed..
![]()
je moet je toetsenbord ook geen drinken geven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:30 schreef _Cara_ het volgende:
Mn toetsenbord doet raar..
CTRL + SHIFT doen en je probleem is opgelost!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:30 schreef _Cara_ het volgende:
Heb je de instelling weer van Nederlands naar Engels verplaatst (of vice versa)?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:30 schreef _Cara_ het volgende:
Default bij installatie aan de onschuldige gebruiker om één enkele toetsenbordinstelling vragen en er niet "behulpzaam" meer dan dat installeren was een beterequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CTRL + SHIFT doen en je probleem is opgelost!
Ik lever graag mijn bijdrage aan symptoombestrijding in dit geval!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Default bij installatie aan de onschuldige gebruiker om één enkele toetsenbordinstelling vragen en er niet "behulpzaam" meer dan dat installeren was een betere.
dan hoop ik dat ie voorlopig 'stuk' blijftquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:32 schreef _Cara_ het volgende:
ik heb ff een probleempje.. mn toetsen doen niet wat ik wil..![]()
Maar ik ben er dus wel.. nu.. ff.. dan.. om te klooien ...![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef _Cara_ het volgende:
Gloeiende.. ik krijg niet de tekentjes die ik wil.. wat heb ik nu alweer gedaan..aarrgghh!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CTRL + SHIFT doen en je probleem is opgelost!
je landinstellingen van je toetsenbord staan wel goed ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef _Cara_ het volgende:
Gloeiende.. ik krijg niet de tekentjes die ik wil.. wat heb ik nu alweer gedaan..aarrgghh!
Das lief..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ie voorlopig 'stuk' blijft![]()
Zonder donkere kijkers?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lever graag mijn bijdrage aan symptoombestrijding in dit geval!
huh= ik krijg nog geen vraagteken meer.. ben helemaal nergens met mn tere vingertjes aangeweest..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:35 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
je landinstellingen van je toetsenbord staan wel goed ?
Die bewaar ik voor tijdens het kuddelen op dat berenvel voor die openhaard!quote:
kheb wel eens moordneigingen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Is één van jullie toevallig advocaat? Of huurmoordenaar?
hihi,quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
huh= ik krijg nog geen vraagteken meer.. ben helemaal nergens met mn tere vingertjes aangeweest..![]()
Ik nie helaasquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
laat me nu niet lachen...ik ben een beetje boos.. zo langzamerhand..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor tijdens het kuddelen op dat berenvel voor die openhaard!![]()
Doe nou gewoon CTRL en SHIFT tgelijkertijd induwen eigenwijs!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
laat me nu niet lachen...ik ben een beetje boos.. zo langzamerhand..![]()
en mn kijkers gaan nu langzaam verkleuren... kan niet anders..boosheid is een vorm van emotie! aarrgghh!
dat zijn die stomme computers helemaal niet waard johquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
laat me nu niet lachen...ik ben een beetje boos.. zo langzamerhand..![]()
en mn kijkers gaan nu langzaam verkleuren... kan niet anders..boosheid is een vorm van emotie! aarrgghh!
Verzekering weigert ziekenhuis te betalen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:37 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kheb wel eens moordneigingen.
vertel!
Ah, minder zeg...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verzekering weigert ziekenhuis te betalen...
dat is kutquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Auwquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een kleine pleister wellicht op de wond is dat je die ziekenhuiskosten op kan geven bij je belastingaangifte. Dan krijg je daar in ieder geval nog een deel van terug. (als het goed is)quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gedaan lieve schat, maar blijkbaar niet goed..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe nou gewoon CTRL en SHIFT tgelijkertijd induwen eigenwijs!![]()
ga je nou weer ??quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gedaan lieve schat, maar blijkbaar niet goed..
Nu doet ie het weer.. mijn dank is groot..![]()
Vandaar ook de tegelijkertijd toevoeging in deze zin. Je blijft immers een vrouwbeestje!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gedaan lieve schat, maar blijkbaar niet goed..
Nu doet ie het weer.. mijn dank is groot..![]()
neuh.. ben er nog hoor..quote:
En met een groot genoegen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
. Je blijft immers een vrouwbeestje!![]()
Oh, dat is in ieder geval iets ja. Ik ga morgen langs het Juridisch Loket, kijken of die iets weten. Daar gaan m'n vakantieplannenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kleine pleister wellicht op de wond is dat je die ziekenhuiskosten op kan geven bij je belastingaangifte. Dan krijg je daar in ieder geval nog een deel van terug. (als het goed is)
Dat is geheel wederzijds!quote:
Balkonnië en Achtertuinnië schijnen erg geschikt te zijn voor budgetvakanties...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, dat is in ieder geval iets ja. Ik ga morgen langs het Juridisch Loket, kijken of die iets weten. Daar gaan m'n vakantieplannen.
Nou eigenlijk bepaal ik dat grotendeels zelf..afhankelijk van hoeveel ik heb zitten lanterfanten..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je vandaag werken?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balkonnië en Achtertuinnië schijnen erg geschikt te zijn voor budgetvakanties...![]()
en heb je zitten lanterfanten ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bepaal ik dat grotendeels zelf..afhankelijk van hoeveel ik heb zitten lanterfanten..![]()
En hoe hard ik tussendoor heb gewerkt..ik denk 17.30 uur..
wrom?
ik over 20 min.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:59 schreef bigbird het volgende:
ik ga ook maar eens inpakken. tot morgen (misschien)!
17:30 klinkt als een briljant plan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bepaal ik dat grotendeels zelf..afhankelijk van hoeveel ik heb zitten lanterfanten..![]()
En hoe hard ik tussendoor heb gewerkt..ik denk 17.30 uur..
wrom?
Mooi.. zullen we dan zo?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
17:30 klinkt als een briljant plan.
Dat klinkt zo mogelijk als een nog veel beter planquote:
Allemaal SMSjes van stalkers?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:30 schreef CherryLips het volgende:
En m'n telefoon loopt vast en valt uit.
Is je auto dan ook stuk?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:28 schreef Q. het volgende:
Mijn straalkacheltje voor mn werk-kamer is kapoet en ik verdom het om helemaal op de fiets naar de Praxis te gaan voor een nieuwe, ik wacht wel tot ik mn auto weer heb.
ja... en ik ken een advocaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen tot 5cm hoorde ik net!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sneeuw weg? Ik heb welgeteld 3 vlokjes zien vallen.
Ruimte over,quote:
quote:
Och, het valt wel mee, soms kan ik hem wel twee keer gebruiken voor hij weer kapot gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Damn.. Je hebt daarmee ook wel pech
Wel 2xquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Och, het valt wel mee, soms kan ik hem wel twee keer gebruiken voor hij weer kapot gaat.
Elk excuus is tegenwoordig goed voor de NSquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
Donderdag zware sneeuwval/weeralarm : minder treinen
Ze kunnen ook niets meer hebben in dit land he?
Gelukkig is de techniek zover dat je ons een realtime life verslag kan geven van je reizen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elk excuus is tegenwoordig goed voor de NS.
en ik kan op het moment niet eerder weg, dat wordt morgen met een beetje pech twee uur treinen naar huis, waarvan anderhalf uur wachten op stations
Ik had het ook gelezen. Stelletje eikels daar...quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
Donderdag zware sneeuwval/weeralarm : minder treinen
Ze kunnen ook niets meer hebben in dit land he?
Ik denk dat het eerder een realtime update van mijn overwerken gaat wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is de techniek zover dat je ons een realtime life verslag kan geven van je reizen!
Dekentje mee, kussentje mee en lekker op je bureau slapen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder een realtime update van mijn overwerken gaat worden.
Ik zou bijna in de verleiding komenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dekentje mee, kussentje mee en lekker op je bureau slapen!
Blijf je slapen bij Q of bij Twist.. Ik zou bijna jaloers worden...quote:
Jij wil ook slapen bij Q.?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijf je slapen bij Q of bij Twist.. Ik zou bijna jaloers worden...![]()
quote:
Ach, enkel heb ik dat ik wat later ben aangekomen op 't werk.. Ik maak me daar geen zorgen over hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Over de thuisreis maak ik me niet zo'n zorgen. Meer over de heenreis
Ik ben bang dat ik of zo laat aankom dat de cursus al bijna is afgelopen, of dat ik als ik eindelijk aankom hoor dat 't niet doorgaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, enkel heb ik dat ik wat later ben aangekomen op 't werk.. Ik maak me daar geen zorgen over hoor
De moeder van alle kloons!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Over de thuisreis maak ik me niet zo'n zorgen. Meer over de heenreis
Binnenkort ook van AirKloon?quote:
Waarom moet ik meteen aan deze moeder denken?quote:
Who knows!quote:
Indigestie?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom moet ik meteen aan deze moeder denken?
[afbeelding]
Daar zit ik dan ook nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:02 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
half.
Fobo doet iig nog stom![]()
Je ging je foto's terugzetten?quote:
ja, daar ga je iig vandaag niet meer achterkomenquote:
Tskquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:31 schreef tirannetje24 het volgende:
Voor zover ze natuurlijk leuk kunnen zijn.
Kunnen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:36 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Moet je niet zo boos kijken als ik de waarheid spreek
... je wilt mijn auto lenen, hou hem maarquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:23 schreef Hime het volgende:
Dus.
Voor iedereen die moeilijk uit bed komt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
... je wilt mijn auto lenen, hou hem maar
ja wat.. ik wil gaan slapenquote:
Dus?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Pfff, dit forum heeft meerdere topics.
Nu alleen nog hopen dat ik zelf niet te ver weg hoef. Vandaag in Frankrijk én Friesland geweestquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef JDude het volgende:
Morgen overnacht half Nederland weer op de snelweg
betekend dat ook een treintje later naar huis ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:18 schreef Q. het volgende:
Zo, een treintje later pakken is ook lekker, lekker rustig aan doen.
veulste vroeg iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:14 schreef tirannetje24 het volgende:
helemaal alleen vandaag![]()
ben alleen een beetje moe![]()
tis veeeeeeel te vroeg allemaal![]()
Je hebt je thermo onderbroek uit de kast getrokken en je survival lunchpakketje is klaar?quote:
In de beschaafde wereld hebben we gewoon een centrale verwarming.quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt je thermo onderbroek uit de kast getrokken en je survival lunchpakketje is klaar?
Go Godt!![]()
Het is natuurlijk afwachten of de verwarming die sneeuwstorm van vanavond gaat overleven!quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In de beschaafde wereld hebben we gewoon een centrale verwarming.
Die doet het tot nu toe nog prima dus ik zit er klaar voor.
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk afwachten of de verwarming die sneeuwstorm van vanavond gaat overleven!
Good luck finding onequote:Op donderdag 8 februari 2007 08:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Anders slacht ik een beer met mijn blote handen en sla ik zijn huid om mezelf heen!![]()
En dan trek je een toevallig passerende vrouwelijke passant naar binnen en die laat je voor je koken op een zelfgemaakt vuur!quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Anders slacht ik een beer met mijn blote handen en sla ik zijn huid om mezelf heen!![]()
Bigbird heeft ook voldoende huid om je in op te warmen...quote:
Als er sneeuw is dan komen de beren vanzelfquote:
ik zou willen dat ik zo was als mijn nick doet overkomenquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bigbird heeft ook voldoende huid om je in op te warmen...![]()
Waar woon jij ook alweer?![]()
Dus je lijkt heul niet op Pino?quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik zo was als mijn nick doet overkomen![]()
Dronten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |