Jullie moment van 'nader tot elkaar komen' is weer voorbij?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik moet nodig terug naar Utrecht, ik word echt gestoord van m'n moeder.
Killing in the name of.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik moet nodig terug naar Utrecht, ik word echt gestoord van m'n moeder.
Of Mother van Tracy Bonhamquote:
3cm sneeuw hier ... zo eens kijken of ik met mijn vriend, de EOS, nog naar buiten kanquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:08 schreef Q. het volgende:
Wit? Alleen een beetje glad, totaal niet wit hoor.
kun je wel lekker Fok!kenquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:26 schreef Q. het volgende:
Werk..
Woensdagen zijn altijd lekker rustig, de helft van het bedrijf heeft dan een part-time dag en je kan niemand bereiken..
Hoelang nog totdat je contract afloopt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:37 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik wil aanspraak![]()
ze voelt een afstand tussen ons![]()
Ik voel me helemaal happy![]()
Ik wil een keer met rust gelaten worden hier, ik weet echt alles en dus vraagt iedereen steeds van alles aan me.quote:
week of 2quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoelang nog totdat je contract afloopt?
wanna switch places ??quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil een keer met rust gelaten worden hier, ik weet echt alles en dus vraagt iedereen steeds van alles aan me.
Aan mij heb je niet zo heel veel dan... ik heb het samen met mijn zusje gedaan en ben blij dat ik er momenteel niet meer naar om hoef te kijkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:00 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vind trouwens het afsluiten van een autoverzekering ontzettend onhandig en niet te begrijpen (momenteel op zoek naar een 'goede' verzekeraar). Ik snap wel een beetje de tredes, maar vaak geven verzekeraars xx% korting gelijk het eerste jaar (basis, heb 0 schadevrije jaren), zodat -mocht ik schade rijden- ik gelijk een hoop extra geld kwijt ben aan de premie
Iemand een idee waar ik goed op moet letten of waar ik bij wijze van spreke een verzekering kan afsluiten?
Mja, gisteren bij een assurantiekantoor geweest, die verwees mij naar een Delta Loyd verzekering. Nadeel is dat je dan al 60% korting krijgt (ohra trouwens ook), zodat 't behoorlijk aantikt als je schade rijdt..quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:04 schreef bigbird het volgende:
[..]
Aan mij heb je niet zo heel veel dan... ik heb het samen met mijn zusje gedaan en ben blij dat ik er momenteel niet meer naar om hoef te kijken![]()
Geen verstand vanquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, gisteren bij een assurantiekantoor geweest, die verwees mij naar een Delta Loyd verzekering. Nadeel is dat je dan al 60% korting krijgt (ohra trouwens ook), zodat 't behoorlijk aantikt als je schade rijdt..
Laat mij maar maximaal 5% korting hebben, dan weet ik waar ik aan toe ben
Jij weet echt niets en niemand praat dus tegen je?quote:
En niet zo'n klein beetje ook. Ze is net weg en ik ga zorgen dat ik in de trein zit voordat ze weer terug is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie moment van 'nader tot elkaar komen' is weer voorbij?![]()
'Gelukkig' is het in dit geval niet richting jou gericht dan!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En niet zo'n klein beetje ook. Ze is net weg en ik ga zorgen dat ik in de trein zit voordat ze weer terug is.
Morgenochtend zie ik d'r alweer, hoera.Maar dat is maar even.
Ze was net alweer helemaal hysterisch aan het doen omdat de printer het niet deed. Ik kan er slecht tegen dat ze gelijk begint te schreeuwen en vloeken als er iets misgaat of al ze weeeeer eens iets kwijt is. En dat gebeurt nogal vaak.
Dat is het vrijwel nooit, maar ze is er heel goed in om het wel zo te laten voelen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Gelukkig' is het in dit geval niet richting jou gericht dan!
Dat moet ook wel, want jij hebt dat lieve natuurlijk niet van een vreemde!quote:
Van mijn papa, die is echt heel tof en heel lief.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, want jij hebt dat lieve natuurlijk niet van een vreemde!![]()
Hmm, misschien ga ik daar ook wel heen. Ze zeggen dat ze glashelder zijn namelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:13 schreef bigbird het volgende:
[..]
Geen verstand vanIk zit bij interpolis, bevalt me wel maar heb tot nu toe ook nooit moeilijkheden gehad.
Dat antwoord voelde ik al aankomen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Van mijn papa, die is echt heel tof en heel lief.
Voor autoverzekeringen is Interpolis vrij duur is mijn ervaring. Wel een goede verzekeraar overigens...quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, misschien ga ik daar ook wel heen. Ze zeggen dat ze glashelder zijn namelijk
Ik zie 't inderdaad, dat is dus niet een optie voor mij iig. Independer is opzich ook wel een goede vergelijking, maar ik kom er gewoon niet echt uit waar ik als beginnend rijder me het beste kan verzekerenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor autoverzekeringen is Interpolis vrij duur is mijn ervaring. Wel een goede verzekeraar overigens...
Ik zit hardop te lachen... jij bent er bewust onder gekropen? Mij zou het overkomen dat ze de plank gewoon voor me planten.. en daar zit ik dan..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ooit tijdens een spits een paar jaar terug met 30+ graden in een stampvolle trein gezeten met een surfplank. Dat wil zeggen, iemand anders had een surfplank bij zich, die stond schuin tegen de muur en ik zat eronder omdat dat de rustigste plaats in de trein was.
Open er een topic over!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zie 't inderdaad, dat is dus niet een optie voor mij iig. Independer is opzich ook wel een goede vergelijking, maar ik kom er gewoon niet echt uit waar ik als beginnend rijder me het beste kan verzekeren
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat antwoord voelde ik al aankomen...
Dat weet ik! Je bent een echt pappa's kindje!quote:
Klinkt mij nogal onredelijk in de oren.. maar kan er verder natuurlijk geen oordeel over vellen.. tis iig niet prettig..quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[quote]
Ze was net alweer helemaal hysterisch aan het doen omdat de printer het niet deed. Ik kan er slecht tegen dat ze gelijk begint te schreeuwen en vloeken als er iets misgaat of al ze weeeeer eens iets kwijt is. En dat gebeurt nogal vaak.
Er iets van zeggen heeft ook geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |