Gaaf man, beetje balletje tikken terwijl je onderweg ben. Is weer eens wat anders dan de 'frustreer de forens' spelletjes!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was ook knap lastig geweest... een voetbaltafel in de trein meenemen!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb ooit tijdens een spits een paar jaar terug met 30+ graden in een stampvolle trein gezeten met een surfplank. Dat wil zeggen, iemand anders had een surfplank bij zich, die stond schuin tegen de muur en ik zat eronder omdat dat de rustigste plaats in de trein was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is wel heel Litpho zo'n actie!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ooit tijdens een spits een paar jaar terug met 30+ graden in een stampvolle trein gezeten met een surfplank. Dat wil zeggen, iemand anders had een surfplank bij zich, die stond schuin tegen de muur en ik zat eronder omdat dat de rustigste plaats in de trein was.
Alleen vervelend als je over een wissel rijdt terwijl je net een doorbraak aan het maken bent.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaaf man, beetje balletje tikken terwijl je onderweg ben. Is weer eens wat anders dan de 'frustreer de forens' spelletjes!
Leuk voor het spelelement!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Alleen vervelend als je over een wissel rijdt terwijl je net een doorbraak aan het maken bent.
Litpho - Ignoring other people since 1974quote:
De conducteur schoppen als hij onterecht fluit!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:14 schreef JDude het volgende:
Of even aan de noodrem hangen als je tegenstander dreigt te scoren
Je zou zo familie kunnen zijn van Hime!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Litpho - Ignoring other people since 1974.
Hime: "Waar slaat dat nou weer op? Twee tellen terug loop je nog te zeiken dat ik met zoveel mensen afspreek de komende weken."quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou zo familie kunnen zijn van Hime!
En dus ignore je mij...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hime: "Waar slaat dat nou weer op? Twee tellen terug loop je nog te zeiken dat ik met zoveel mensen afspreek de komende weken."![]()
Ik zou zo passen in je schoonfamilie bedoel je? Niet echt altijd een onverdeeld complimentquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou zo familie kunnen zijn van Hime!
Ga lekker vrienden zoeken ofzoquote:
Wil je daarmee zeggen dat er wat mis is met mijn familie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zou zo passen in je schoonfamilie bedoel je? Niet echt altijd een onverdeeld compliment.
Nee. Maar tot voor kort AirwiN wel.quote:
Bij gebrek aan vrienden kan ik ook afspreken met ex-collega's natuurlijk!quote:
Ik heb jouw familie niet in de mond genomen. AirwiN daarentegen wel (en mét kennis van zaken, mag ik wel zeggen).quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat er wat mis is met mijn familie?![]()
Hey, da's beter dan niks sukkelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij gebrek aan vrienden kan ik ook afspreken met ex-collega's natuurlijk!
Dat wordt onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet met 2 accounts op 1 PC ofzo?
* AirwiN mompelt iets over een trein...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet met 2 accounts op 1 PC ofzo?
Ik moet zelf ook even nalezen wat ik nou precies gepost heb...quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb 't gezien voor vanavond, duik lekker me bedje in.
Toedels
En ik ook!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb 't gezien voor vanavond, duik lekker me bedje in.
Toedels
Neh. Ik ga voor de buckets!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:05 schreef AirwiN het volgende:
In Thailand heb je ook sneeuw. Maar dan betaal je er flink voor, en moet je het opsnuiven!![]()
Heel veel plezier iig namensquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Neh. Ik ga voor de buckets!
Maar goed. Eerst nog even die *$$$^#%%#-nota afmaken. En dan nog inpakken. Enzo.
U riep?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoezo, verslaafd...
Zo vroeg?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:37 schreef Aarti het volgende:
truste!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:21 schreef webspider het volgende:
Ik heb ook geen zin
Dus blijf ik nog maar een uur in mn nest liggen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |