En ik heb ook wel een ontzettende zwak voor Twist moet ik bekennen!quote:
een zwak... wat moet zo'n meisje daar nou mee, fier en sterk en opgeheven wil zequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik heb ook wel een ontzettende zwak voor Twist moet ik bekennen!![]()
Ah, de theorie ken je dus wel, je moet het zelf alleen nog in de praktijk brengen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
een zwak... wat moet zo'n meisje daar nou mee, fier en sterk en opgeheven wil ze
Hier mag een dubbele bodem disclaimer bij, nixxx.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
een zwak... wat moet zo'n meisje daar nou mee, fier en sterk en opgeheven wil ze
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hier mag een dubbele bodem disclaimer bij, nixxx.
laat dat nou net die halve liter zijn die ik net heb gedoneerdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de theorie ken je dus wel, je moet het zelf alleen nog in de praktijk brengen!
Dat geldt voor iedere post van nixxx...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hier mag een dubbele bodem disclaimer bij, nixxx.
Ik dacht dat bloed de enige vloeistof was die ze wilden hebben?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
laat dat nou net die halve liter zijn die ik net heb gedoneerd
jup.. de naald er zo inquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht dat bloed de enige vloeistof was die ze wilden hebben?
Daar denkt de Aarti op mijn werk sinds vandaag anders over als het over mij gaat...quote:
Zij was het "Hallo Aarti" nog sneller zat dan wij?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar denkt de Aarti op mijn werk sinds vandaag anders over als het over mij gaat...
wat heb je met haar gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar denkt de Aarti op mijn werk sinds vandaag anders over als het over mij gaat...
OMG wat heb je gedaan.... vloeibare chocola over dr heen gegoten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ze was bezig met te kijken hoe de koffie automaat werkte. Toen vroeg ze aan mij of een bepaald knopje was om de sterkte van de koffie te bepalen, waarop ik 'ja' zei. Toen duwde ze dat knopje in en toen riep ik heel hard: WAT DOE JE NU? en terwijl ik dat riep maakte ik een hele grote sprong naar achter...quote:
Thaise massages op een palmstrandquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Mokster het volgende:
Nog één nota en dan heb ik vakantie!!!
hahaha dat ga ik morgen ook proberenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ze was bezig met te kijken hoe de koffie automaat werkte. Toen vroeg ze aan mij of een bepaald knopje was om de sterkte van de koffie te bepalen, waarop ik 'ja' zei. Toen duwde ze dat knopje in en toen riep ik heel hard: WAT DOE JE NU? en terwijl ik dat riep maakte ik een hele grote sprong naar achter...
Zij in lichte paniek, ja maar jij zei toch dat... en hoe moet ik 'm nu stopzetten...![]()
Yayquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Mokster het volgende:
Nog één nota en dan heb ik vakantie!!!
Spotten met mokka dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef nixxx het volgende:
niet spotten met koffiedat is een eerste levensbehoefte
broadquote:
mokka is nepkoffiequote:
hihihih ik vlucht!quote:
Wees blij dat je niet met de NS bent gegaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:55 schreef JDude het volgende:
Fijn die sneeuw bij Den Haag. Meer dan 6 uur gedaan over een rondje van nog geen 250 km.
Koffie automaten humor is ok!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
hahaha dat ga ik morgen ook proberen![]()
Vertel!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:39 schreef Q. het volgende:
Op wie ben jij, Liptho?
Ik zie dat je het verzamelde mandom met uitzondering van mij (en nog een, twee uitzonderingen) hebt gevondenquote:
Je praat weer in jezelf, Q.quote:
Ik tel maar voor één dus ik weet niet wie die ander zou moeten zijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat je het verzamelde mandom met uitzondering van mij (en nog een, twee uitzonderingen) hebt gevonden.
Ik dacht dat het mogelijk Aarti tot vermaak zou kunnen dienen als er om die andere positie gevochten werd. Anders is het maar één natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik tel maar voor één dus ik weet niet wie die ander zou moeten zijn?
degene op wie ik ben, natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik tel maar voor één dus ik weet niet wie die ander zou moeten zijn?
En waarom zou je Aarti willen vermaken? Ben jij op haar verliefd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht dat het mogelijk Aarti tot vermaak zou kunnen dienen als er om die andere positie gevochten werd. Anders is het maar één natuurlijk.
In Thailand heb je ook sneeuw. Maar dan betaal je er flink voor, en moet je het opsnuiven!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow yeah!
Alles beter dan sneeuw in Nederland.
Om een kleine terugbetaling te doen voor alles wat ik van haar kan leren natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waarom zou je Aarti willen vermaken?
Dat was ook knap lastig geweest... een voetbaltafel in de trein meenemen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
Wees blij dat je niet met de NS bent gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |