Dadelijk gaat ze een harem beginnen!quote:
Is nie goed nie!quote:
is nog door een verpleegster gedaan ookquote:
*proest!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dadelijk gaat ze een harem beginnen!
Hier ook takkedrukte, werk me een slag in de rondtequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef Frezer het volgende:
Hectisch-druk, vooral..
En met jou, Mokkameisje?
wat mankeerdt gij?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
is nog door een verpleegster gedaan ook
nietsquote:
Arme wij... Laten we iedereen gaan vermoorden die ons werk bezorgt,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hier ook takkedrukte, werk me een slag in de rondte![]()
komen we dan niet iets te snel in de WW terecht?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Arme wij... Laten we iedereen gaan vermoorden die ons werk bezorgt,.
Ah, bloed geven, een nobel initiatief.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
nietsben zojuist een halve kilo afgevallen en dat zonder te sonjabakkeren
alleen je managerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Arme wij... Laten we iedereen gaan vermoorden die ons werk bezorgt,.
Maar wél incl. kost en inwoning!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
komen we dan niet iets te snel in de WW terecht?
Heb je een bloedgroep gemeen met nixxx?quote:
Die heb ik nog geen,quote:
jij moet altijd weer apart zijnquote:
A+ ftw!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je een bloedgroep gemeen met nixxx?
Ik zei daarstraks "schat" tegen d'r. Volgens mij heb ik haar weg gejaagd,quote:
het is onweerstaanbaar aan het worden!quote:
zo makkelijk is ze toch niet weg te jagen.. ze heeft Q's handje geschud en ze komt nog steeds...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zei daarstraks "schat" tegen d'r. Volgens mij heb ik haar weg gejaagd,.
Ik was zo stom om te gaan afstuderen bij een bedrijf ipv op de uni,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:04 schreef Aarti het volgende:
waarom heb jij het zo druk eigenlijk?
En eerst schudden,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo makkelijk is ze toch niet weg te jagen.. ze heeft Q's handje geschud en ze komt nog steeds...
hihihiik zei ze komt
oh gadverquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik was zo stom om te gaan afstuderen bij een bedrijf ipv op de uni,. Echte deadlines, jakkiebah!
Sliep uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik was zo stom om te gaan afstuderen bij een bedrijf ipv op de uni,. Echte deadlines, jakkiebah!
Wanneer zei je dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zei daarstraks "schat" tegen d'r. Volgens mij heb ik haar weg gejaagd,.
Op de vorige pagina, schat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer zei je dat?
Takke zeg, ik werk me een ongeluk, heb heel geen tijd voor die takkescriptie en vanaf volgende week loop ik weer twee dagen stageen werken en scriptie
.
dan zouden we toch nachten uit moeten gaan en de hele dag in bed wegrotten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef nixxx het volgende:
wij zijn jong en wild.. en zo.. ..
Werken is tof en stage is tof.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer zei je dat?
Takke zeg, ik werk me een ongeluk, heb heel geen tijd voor die takkescriptie en vanaf volgende week loop ik weer twee dagen stageen werken en scriptie
.
Ik ben zo jong dat ik dat ongekeerd doe.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan zouden we toch nachten uit moeten gaan en de hele dag in bed wegrotten?
of de hele nacht uitgaan en 's ochtend flink je neus poederenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan zouden we toch nachten uit moeten gaan en de hele dag in bed wegrotten?
quote voor het nageslachtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Werken is tof en stage is tof.Houdt je van de straat.
een erg onprofessionele vrouwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:19 schreef nixxx het volgende:
ik lijk wel een vrouw.. mijn verband lekt door![]()
Ik vind werken iig beter dan studeren. Alhoewel studeren ook wel tof was, vooral het zelf invullen van je tijd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
quote voor het nageslachtvan wie.. dat laat ik in et midden
Het is Fok! wat ons motiveertquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef Aarti het volgende:
wat is er met ons dat we zo hard werken?!:!?
ik was ook niet van plan om professioneel vrouw te wordenquote:
Wederom zo'n beetje het complete vrouwdom, met uitzondering van jou?quote:
je leert het alquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wederom zo'n beetje het complete vrouwdom, met uitzondering van jou?
Een leerling is slechts zo goed als zijn lerares.quote:
dan komt het zeker goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een leerling is slechts zo goed als zijn lerares.
quote:
Nietus, ik ben opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |