Dadelijk gaat ze een harem beginnen!quote:
Is nie goed nie!quote:
is nog door een verpleegster gedaan ookquote:
*proest!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dadelijk gaat ze een harem beginnen!
Hier ook takkedrukte, werk me een slag in de rondtequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef Frezer het volgende:
Hectisch-druk, vooral..
En met jou, Mokkameisje?
wat mankeerdt gij?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
is nog door een verpleegster gedaan ook
nietsquote:
Arme wij... Laten we iedereen gaan vermoorden die ons werk bezorgt,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hier ook takkedrukte, werk me een slag in de rondte![]()
komen we dan niet iets te snel in de WW terecht?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Arme wij... Laten we iedereen gaan vermoorden die ons werk bezorgt,.
Ah, bloed geven, een nobel initiatief.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
nietsben zojuist een halve kilo afgevallen en dat zonder te sonjabakkeren
alleen je managerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Arme wij... Laten we iedereen gaan vermoorden die ons werk bezorgt,.
Maar wél incl. kost en inwoning!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
komen we dan niet iets te snel in de WW terecht?
Heb je een bloedgroep gemeen met nixxx?quote:
Die heb ik nog geen,quote:
jij moet altijd weer apart zijnquote:
A+ ftw!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je een bloedgroep gemeen met nixxx?
Ik zei daarstraks "schat" tegen d'r. Volgens mij heb ik haar weg gejaagd,quote:
het is onweerstaanbaar aan het worden!quote:
zo makkelijk is ze toch niet weg te jagen.. ze heeft Q's handje geschud en ze komt nog steeds...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zei daarstraks "schat" tegen d'r. Volgens mij heb ik haar weg gejaagd,.
Ik was zo stom om te gaan afstuderen bij een bedrijf ipv op de uni,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:04 schreef Aarti het volgende:
waarom heb jij het zo druk eigenlijk?
En eerst schudden,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo makkelijk is ze toch niet weg te jagen.. ze heeft Q's handje geschud en ze komt nog steeds...
hihihiik zei ze komt
oh gadverquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik was zo stom om te gaan afstuderen bij een bedrijf ipv op de uni,. Echte deadlines, jakkiebah!
Sliep uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik was zo stom om te gaan afstuderen bij een bedrijf ipv op de uni,. Echte deadlines, jakkiebah!
Wanneer zei je dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zei daarstraks "schat" tegen d'r. Volgens mij heb ik haar weg gejaagd,.
Op de vorige pagina, schat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer zei je dat?
Takke zeg, ik werk me een ongeluk, heb heel geen tijd voor die takkescriptie en vanaf volgende week loop ik weer twee dagen stageen werken en scriptie
.
dan zouden we toch nachten uit moeten gaan en de hele dag in bed wegrotten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef nixxx het volgende:
wij zijn jong en wild.. en zo.. ..
Werken is tof en stage is tof.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer zei je dat?
Takke zeg, ik werk me een ongeluk, heb heel geen tijd voor die takkescriptie en vanaf volgende week loop ik weer twee dagen stageen werken en scriptie
.
Ik ben zo jong dat ik dat ongekeerd doe.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan zouden we toch nachten uit moeten gaan en de hele dag in bed wegrotten?
of de hele nacht uitgaan en 's ochtend flink je neus poederenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan zouden we toch nachten uit moeten gaan en de hele dag in bed wegrotten?
quote voor het nageslachtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Werken is tof en stage is tof.Houdt je van de straat.
een erg onprofessionele vrouwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:19 schreef nixxx het volgende:
ik lijk wel een vrouw.. mijn verband lekt door![]()
Ik vind werken iig beter dan studeren. Alhoewel studeren ook wel tof was, vooral het zelf invullen van je tijd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
quote voor het nageslachtvan wie.. dat laat ik in et midden
Het is Fok! wat ons motiveertquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef Aarti het volgende:
wat is er met ons dat we zo hard werken?!:!?
ik was ook niet van plan om professioneel vrouw te wordenquote:
Wederom zo'n beetje het complete vrouwdom, met uitzondering van jou?quote:
je leert het alquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wederom zo'n beetje het complete vrouwdom, met uitzondering van jou?
Een leerling is slechts zo goed als zijn lerares.quote:
dan komt het zeker goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een leerling is slechts zo goed als zijn lerares.
quote:
Nietus, ik ben opquote:
ook leukquote:
En ik heb ook wel een ontzettende zwak voor Twist moet ik bekennen!quote:
een zwak... wat moet zo'n meisje daar nou mee, fier en sterk en opgeheven wil zequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik heb ook wel een ontzettende zwak voor Twist moet ik bekennen!![]()
Ah, de theorie ken je dus wel, je moet het zelf alleen nog in de praktijk brengen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
een zwak... wat moet zo'n meisje daar nou mee, fier en sterk en opgeheven wil ze
Hier mag een dubbele bodem disclaimer bij, nixxx.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
een zwak... wat moet zo'n meisje daar nou mee, fier en sterk en opgeheven wil ze
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hier mag een dubbele bodem disclaimer bij, nixxx.
laat dat nou net die halve liter zijn die ik net heb gedoneerdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de theorie ken je dus wel, je moet het zelf alleen nog in de praktijk brengen!
Dat geldt voor iedere post van nixxx...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hier mag een dubbele bodem disclaimer bij, nixxx.
Ik dacht dat bloed de enige vloeistof was die ze wilden hebben?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
laat dat nou net die halve liter zijn die ik net heb gedoneerd
jup.. de naald er zo inquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht dat bloed de enige vloeistof was die ze wilden hebben?
Daar denkt de Aarti op mijn werk sinds vandaag anders over als het over mij gaat...quote:
Zij was het "Hallo Aarti" nog sneller zat dan wij?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar denkt de Aarti op mijn werk sinds vandaag anders over als het over mij gaat...
wat heb je met haar gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar denkt de Aarti op mijn werk sinds vandaag anders over als het over mij gaat...
OMG wat heb je gedaan.... vloeibare chocola over dr heen gegoten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ze was bezig met te kijken hoe de koffie automaat werkte. Toen vroeg ze aan mij of een bepaald knopje was om de sterkte van de koffie te bepalen, waarop ik 'ja' zei. Toen duwde ze dat knopje in en toen riep ik heel hard: WAT DOE JE NU? en terwijl ik dat riep maakte ik een hele grote sprong naar achter...quote:
Thaise massages op een palmstrandquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Mokster het volgende:
Nog één nota en dan heb ik vakantie!!!
hahaha dat ga ik morgen ook proberenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ze was bezig met te kijken hoe de koffie automaat werkte. Toen vroeg ze aan mij of een bepaald knopje was om de sterkte van de koffie te bepalen, waarop ik 'ja' zei. Toen duwde ze dat knopje in en toen riep ik heel hard: WAT DOE JE NU? en terwijl ik dat riep maakte ik een hele grote sprong naar achter...
Zij in lichte paniek, ja maar jij zei toch dat... en hoe moet ik 'm nu stopzetten...![]()
Yayquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef Mokster het volgende:
Nog één nota en dan heb ik vakantie!!!
Spotten met mokka dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef nixxx het volgende:
niet spotten met koffiedat is een eerste levensbehoefte
broadquote:
mokka is nepkoffiequote:
hihihih ik vlucht!quote:
Wees blij dat je niet met de NS bent gegaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:55 schreef JDude het volgende:
Fijn die sneeuw bij Den Haag. Meer dan 6 uur gedaan over een rondje van nog geen 250 km.
Koffie automaten humor is ok!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
hahaha dat ga ik morgen ook proberen![]()
Vertel!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:39 schreef Q. het volgende:
Op wie ben jij, Liptho?
Ik zie dat je het verzamelde mandom met uitzondering van mij (en nog een, twee uitzonderingen) hebt gevondenquote:
Je praat weer in jezelf, Q.quote:
Ik tel maar voor één dus ik weet niet wie die ander zou moeten zijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat je het verzamelde mandom met uitzondering van mij (en nog een, twee uitzonderingen) hebt gevonden.
Ik dacht dat het mogelijk Aarti tot vermaak zou kunnen dienen als er om die andere positie gevochten werd. Anders is het maar één natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik tel maar voor één dus ik weet niet wie die ander zou moeten zijn?
degene op wie ik ben, natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik tel maar voor één dus ik weet niet wie die ander zou moeten zijn?
En waarom zou je Aarti willen vermaken? Ben jij op haar verliefd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik dacht dat het mogelijk Aarti tot vermaak zou kunnen dienen als er om die andere positie gevochten werd. Anders is het maar één natuurlijk.
In Thailand heb je ook sneeuw. Maar dan betaal je er flink voor, en moet je het opsnuiven!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow yeah!
Alles beter dan sneeuw in Nederland.
Om een kleine terugbetaling te doen voor alles wat ik van haar kan leren natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waarom zou je Aarti willen vermaken?
Dat was ook knap lastig geweest... een voetbaltafel in de trein meenemen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
Wees blij dat je niet met de NS bent gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |