Mijn cursus assertiviteit loopt nog..quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hoeveel potentiėle waren ga jij volgende week verrassen met een Valentijnskaart?
Ze komen dus later?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mijn cursus assertiviteit loopt nog..![]()
Zeer wel mogelijk...quote:
Ah, dan is het versturen van minimaal drie valentijnskaarten een prima weekopdracht!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mijn cursus assertiviteit loopt nog..![]()
Als het de ware is wel natuurlijk!quote:
De man hoort het kaartje naar de vrouw te sturen, dus dat zou zomaar kunnen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:08 schreef Q. het volgende:
De Grote Vraag: zou ik een Valentijnskaart krijgen van CL?.
Wat een waardeloze stalkert ben je toch!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:09 schreef Q. het volgende:
Ik heb haar adres niet.
Valentijn... Dierendag voor vrouwen!quote:
Ja ik ben zo ergquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valentijn... Dierendag voor vrouwen!![]()
Ach ja, _Cara_ refereert natuurlijk niet voor niks naar jullie geslacht als vrouwbeestjes!quote:
wrom?quote:
Waarbij het kattenkruid vloeibaar en in flesjes afgeleverd wordtquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valentijn... Dierendag voor vrouwen!![]()
Ik weet wel welk huis het is, die ene met die mooie struiken er voor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een waardeloze stalkert ben je toch!
Dan kun je 'm persoonlijk gaan afgeven!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet wel welk huis het is, die ene met die mooie struiken er voor.
Ik vind ze liefquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
wrom?
waarom hebben mensen een dag nodig om lief voor elkaar te zijn?
Dat kan je toch iedere dag van t jaar?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan is het versturen van minimaal drie valentijnskaarten een prima weekopdracht!
Dussss....?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De man hoort het kaartje naar de vrouw te sturen, dus dat zou zomaar kunnen!
Bij jou ligt het anders in verband met de therapeutische waarde!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef _Cara_ het volgende:
Dussss....?wie moet nu schrijven..? of ligt dat in mijn geval anders..
![]()
Tssssssssssssssss.... ik ben en blijf toch gewoon een vrouwbeestje hoor..quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou ligt het anders in verband met de therapeutische waarde!
Ik kan m'n adres wel even PM'en. Dan hoef je nog maar twee anderen uit te zoeken om je opdracht te voltooien!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tssssssssssssssss.... ik ben en blijf toch gewoon een vrouwbeestje hoor..![]()
Je kan ook rechtstreeks met 'm afspreken natuurlijk! Hapje eten bij Tante's met Valentijn...quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Q, ik ben volgende week weer bij je buurvrouw.
Ha tof.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Q, ik ben volgende week weer bij je buurvrouw.
Met deze opmerking vergroot je je kans op een triootje behoorlijk!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:42 schreef Q. het volgende:
En niet te veel lawaai maken hč? Ik ben oud en heb rust nodig.
brompotquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:42 schreef Q. het volgende:
En niet te veel lawaai maken hč? Ik ben oud en heb rust nodig.
Kijk.. dat klinkt al een stuk vrolijker..en positiever..quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:53 schreef Q. het volgende:
En je bent natuurlijk van harte welkom om bij mij een kopje thee te komen drinken, CL.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:53 schreef Q. het volgende:
En je bent natuurlijk van harte welkom om bij mij een kopje thee te komen drinken, CL.
Het staat je goed!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben een positiviteitsoffensief begonnen.
ik nog nietquote:
Ik ben geen leven, ik ben Q. Ik sta ver boven leven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:17 schreef tirannetje24 het volgende:
en toen was er weer leven![]()
ik ook over iets meer dan een uurtje![]()
Ik zit me ook de halve dag al dood te vervelen hier. Morgen weer. Tof.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:17 schreef tirannetje24 het volgende:
nu heb ik de mogelijkheid om even te internetten is er niemand![]()
tegen mezelf aanlullen doe ik al de hele dag op m;n werk dus dat is niet leuk hier.
![]()
heb mee ff hersteld van die ernstige foutquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:17 schreef tirannetje24 het volgende:
en toen was er weer levenQ.![]()
ik ook over iets meer dan een uurtje![]()
ikke ook.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit me ook de halve dag al dood te vervelen hier. Morgen weer. Tof..
En telefoontjes doen natuurlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:21 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ikke ook.
Mogen lekker hele dag alleen.
Lekker internetten enzo![]()
nou als die net zo vaak gaat als vandaag dan is internetten toch wel het onderwerp van de dag.quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:17 schreef tirannetje24 het volgende:
Dan is dat een goed teken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
nou als die net zo vaak gaat als vandaag dan is internetten toch wel het onderwerp van de dag.
nou de hele dag internetten lijkt me ook wat veel van het goede.quote:
¨quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:17 schreef tirannetje24 het volgende:
tegen mezelf aanlullen doe ik al de hele dag op m;n werk dus dat is niet leuk hier.
![]()
Kijk, zo zien wij dat graagquote:
kijk kijk,quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
¨
Bezige bij is ook aanwezig hoorweliswaar met vlagen.. maar goed..
![]()
je moet je toetsenbord ook geen drinken geven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:30 schreef _Cara_ het volgende:
Mn toetsenbord doet raar..
CTRL + SHIFT doen en je probleem is opgelost!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:30 schreef _Cara_ het volgende:
Heb je de instelling weer van Nederlands naar Engels verplaatst (of vice versa)?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:30 schreef _Cara_ het volgende:
Default bij installatie aan de onschuldige gebruiker om één enkele toetsenbordinstelling vragen en er niet "behulpzaam" meer dan dat installeren was een beterequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CTRL + SHIFT doen en je probleem is opgelost!
Ik lever graag mijn bijdrage aan symptoombestrijding in dit geval!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Default bij installatie aan de onschuldige gebruiker om één enkele toetsenbordinstelling vragen en er niet "behulpzaam" meer dan dat installeren was een betere.
dan hoop ik dat ie voorlopig 'stuk' blijftquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:32 schreef _Cara_ het volgende:
ik heb ff een probleempje.. mn toetsen doen niet wat ik wil..![]()
Maar ik ben er dus wel.. nu.. ff.. dan.. om te klooien ...![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef _Cara_ het volgende:
Gloeiende.. ik krijg niet de tekentjes die ik wil.. wat heb ik nu alweer gedaan..aarrgghh!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CTRL + SHIFT doen en je probleem is opgelost!
je landinstellingen van je toetsenbord staan wel goed ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef _Cara_ het volgende:
Gloeiende.. ik krijg niet de tekentjes die ik wil.. wat heb ik nu alweer gedaan..aarrgghh!
Das lief..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ie voorlopig 'stuk' blijft![]()
Zonder donkere kijkers?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lever graag mijn bijdrage aan symptoombestrijding in dit geval!
huh= ik krijg nog geen vraagteken meer.. ben helemaal nergens met mn tere vingertjes aangeweest..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:35 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
je landinstellingen van je toetsenbord staan wel goed ?
Die bewaar ik voor tijdens het kuddelen op dat berenvel voor die openhaard!quote:
kheb wel eens moordneigingen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Is één van jullie toevallig advocaat? Of huurmoordenaar?
hihi,quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
huh= ik krijg nog geen vraagteken meer.. ben helemaal nergens met mn tere vingertjes aangeweest..![]()
Ik nie helaasquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Is één van jullie toevallig advocaat? Of huurmoordenaar?
laat me nu niet lachen...ik ben een beetje boos.. zo langzamerhand..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor tijdens het kuddelen op dat berenvel voor die openhaard!![]()
Doe nou gewoon CTRL en SHIFT tgelijkertijd induwen eigenwijs!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
laat me nu niet lachen...ik ben een beetje boos.. zo langzamerhand..![]()
en mn kijkers gaan nu langzaam verkleuren... kan niet anders..boosheid is een vorm van emotie! aarrgghh!
dat zijn die stomme computers helemaal niet waard johquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
laat me nu niet lachen...ik ben een beetje boos.. zo langzamerhand..![]()
en mn kijkers gaan nu langzaam verkleuren... kan niet anders..boosheid is een vorm van emotie! aarrgghh!
Verzekering weigert ziekenhuis te betalen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:37 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kheb wel eens moordneigingen.
vertel!
Ah, minder zeg...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verzekering weigert ziekenhuis te betalen...
dat is kutquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Auwquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een kleine pleister wellicht op de wond is dat je die ziekenhuiskosten op kan geven bij je belastingaangifte. Dan krijg je daar in ieder geval nog een deel van terug. (als het goed is)quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gedaan lieve schat, maar blijkbaar niet goed..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe nou gewoon CTRL en SHIFT tgelijkertijd induwen eigenwijs!![]()
ga je nou weer ??quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gedaan lieve schat, maar blijkbaar niet goed..
Nu doet ie het weer.. mijn dank is groot..![]()
Vandaar ook de tegelijkertijd toevoeging in deze zin. Je blijft immers een vrouwbeestje!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gedaan lieve schat, maar blijkbaar niet goed..
Nu doet ie het weer.. mijn dank is groot..![]()
neuh.. ben er nog hoor..quote:
En met een groot genoegen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
. Je blijft immers een vrouwbeestje!![]()
Oh, dat is in ieder geval iets ja. Ik ga morgen langs het Juridisch Loket, kijken of die iets weten. Daar gaan m'n vakantieplannenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kleine pleister wellicht op de wond is dat je die ziekenhuiskosten op kan geven bij je belastingaangifte. Dan krijg je daar in ieder geval nog een deel van terug. (als het goed is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |