Tuurlijk. Dat waren dusdanige sardineblikjestijden dat elke vierkante meter staanplaats gebruikt moest worden, dus ik heb me opgeofferd en de beste geïmproviseerde zitplaats in de trein ingepiktquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zit hardop te lachen... jij bent er bewust onder gekropen?
inmiddels zeggen ze wel weer wat want ze vonden de sfeer blijkbaar te snijden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij weet echt niets en niemand praat dus tegen je?
What a guy...slim én inventief..quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat waren dusdanige sardineblikjestijden dat elke vierkante meter staanplaats gebruikt moest worden, dus ik heb me opgeofferd en de beste geïmproviseerde zitplaats in de trein ingepikt.
Ik wil ook... ik wil ook.. ik wil ook....quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:25 schreef AirwiN het volgende:
Sneeuw Vind Post!
Hier ligt er overigens nog voldoende!
Ben je nog beschikbaar?quote:
Alleen voor speciale gelegenhedenquote:
Ik ook, toen ik in de kou op de bus & trein stond te wachtenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:29 schreef bigbird het volgende:
Hier alle sneeuw zo goed als weg. Maar heb tenminste vanmorgen mogen genieten
tssss... that's my line...quote:
Oeh, ben jij ook nog beschikbaar?quote:
Ik volg in deze jouw goede voorbeeldquote:
Goed zo Yns..ben blij dat je toch ff bent gegaan..quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:44 schreef Ynske het volgende:
terug van de dokter
kuurtje erbij en we kunnen er weer tegenaan
Je hebt toch ook spul die je erop kan spuiten en dat 't dan zelf ontdooid? Of is dat niet aan te raden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:47 schreef tirannetje24 het volgende:
hier lag ook geen sneeuw.
Niets, noppes nada.
Alleen maar saai en stom vries op de ramen![]()
Heerlijk mogen krabben
dat is wel een slimme van jou.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt toch ook spul die je erop kan spuiten en dat 't dan zelf ontdooid? Of is dat niet aan te raden?
yepz...quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goed zo Yns..ben blij dat je toch ff bent gegaan..![]()
dat is geheel afhankelijk van wat voor kuurt je hebt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz...
ben nu gewoon werken
mocht ik koorts krijgen moest ik thuis blijven
zit alleen ff met combi kuur en anticonceptie
volgens mij zou t dan niet veilig zijn, apotheek zegt dat je gewoon beschermd bent
nah veiligheid boven alles
Broxil, 5 dagen 3 tabletten per dagquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat is geheel afhankelijk van wat voor kuurt je hebt.
De ene antibioticum ben je wel beschermt de ander niet.
Kweet ook niet hoe en waarom enzo.
Wat had je als ik vragen mag ?
Heb er vast overheen gelezen
hmmm, naam zegt me wel wat maar durf er niets over te zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Broxil, 5 dagen 3 tabletten per dag
en gebruik nuvaring
heerlijke pilletjesquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:11 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hmmm, naam zegt me wel wat maar durf er niets over te zeggen.
Check de bijsluiter en als de apotheek zegt dat het veilig is kun je het wel gewoon vertrouwen hoor.
Heb ik ook 'gewoon' gedaan toen ik heerlijke pilletjes mocht slikken.
En voor zover ik weet ben ik niet zwanger
is een optiequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:09 schreef shifto het volgende:
gewoon niet neuken dan kan het ook geen kwaad.
tsk, dat is geen optiequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:09 schreef shifto het volgende:
gewoon niet neuken dan kan het ook geen kwaad.
ik kan ze me niet meer voor de geest halen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijke pilletjes
ze zijn veel te groot
goed dat je het zegtquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:13 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kan ze me niet meer voor de geest halen.
Maar pilletjes slikken is sowieso kut.
Ben al lang blij dat ik elke dag de pil weet te slikken.
Oepsquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:19 schreef bigbird het volgende:
[..]
goed dat je het zegtben mijne gister dus lekker wel vergeten
![]()
gewone pilletje heb ik al moeite meequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:13 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kan ze me niet meer voor de geest halen.
Maar pilletjes slikken is sowieso kut.
Ben al lang blij dat ik elke dag de pil weet te slikken.
Ach, ben momenteel toch veel te moe om meer te doen in bed dan alleen slapenquote:
lang leven niet meer iedere dag eraan te hoeven denkenquote:
"En dan ineens staat hij voor je neusquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:21 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ach, ben momenteel toch veel te moe om meer te doen in bed dan alleen slapen![]()
Ik heb 't vandaag ook best zwaar.. Loop echt te geeuwen, verschrikkelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:21 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ach, ben momenteel toch veel te moe om meer te doen in bed dan alleen slapen![]()
mama bigbirdquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:19 schreef bigbird het volgende:
[..]
goed dat je het zegtben mijne gister dus lekker wel vergeten
![]()
naja zeg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb 't vandaag ook best zwaar.. Loop echt te geeuwen, verschrikkelijk
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
"En dan ineens staat hij voor je neus"
hoe groot moet je wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:24 schreef bigbird het volgende:
[..]
ohwnee dat echt nog niet! later.. als ik groot ben![]()
breng maar wat naar hier kleine 1.63quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
ben al 1.84, dus mag wel stukje af ipv bij![]()
Ah, Big Big Birdquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat het op de beschrijving van microgynon 30 duidelijk staat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat is geheel afhankelijk van wat voor kuurt je hebt.
De ene antibioticum ben je wel beschermt de ander niet.
Kweet ook niet hoe en waarom enzo.
Wat had je als ik vragen mag ?
Heb er vast overheen gelezen
Jij had wel een handzaam formaat, jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
breng maar wat naar hier kleine 1.63
Mooi hé.. heb ik laatst ook iets van gezegd...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
"En dan ineens staat hij voor je neus"
Dat is wel groot zeg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik hang er tussenin..1.68quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
breng maar wat naar hier kleine 1.63
Ook dat is nog wel handzaamquote:
bijsluiter van nuvaring geeft ook aan dat je in combi met antibiotica minder beschermd bentquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat het op de beschrijving van microgynon 30 duidelijk staat.
Bij gebruik van antibiotica kan de werking vd pil verminderen.
Hoe dat met andere anticonceptiemiddelen zit weet ik niet..
De laatste antibiotica kuur paar weekjes geleden werd het er ook nog speciaal bijgezegd toen ik het spul in de apotheek ging halen..
Dussss..trek hieruit een verstandige beslising zou ik zeggen.. veiligheid boven alles.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij had wel een handzaam formaat, ja.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Geloof het of niet.. véél vrouwen vinden dat "een punt"..quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je gewoon nog hakken dragen als je naast mij loopt!![]()
Het is iig niet fijn als je bijna altijd groter bent dan je partnerquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:31 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Dat is wel groot zeg.
ik wil wel een stukje.
Hoewelook niet supergroot is eigenlijk. Dus tjah misschien dan in dit geval toch niet nodig ofzo...
Weet ik, ik heb voldoende lange vrouwen gedate die absoluut niet blij waren met hun lichaamslengte. (en blij waren met een jongen/man die daar nog minstens een halve kop bovenuit stak)quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Geloof het of niet.. véél vrouwen vinden dat "een punt"..
1.60m hier.quote:
nee dat lijkt me ook niets.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het is iig niet fijn als je bijna altijd groter bent dan je partner![]()
Te lange dingen kan je op zich meestal nog innemen.. Het is ook niet handig als bijna altijd alle broeken of de mouwen van truien/shirts te kort zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
1.60m hier.
Vroeger was het vervelend en stom.
Nu vind ik het wel prima eigenlijk.
Alleen lastig met broeken kopen. Die dingen zijn altijd te lang.
Maar verder is klein eigenlijk best schattig![]()
Maar als het de ware is moet het geen zak uitmaken.. toch..quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het is iig niet fijn als je bijna altijd groter bent dan je partner![]()
en hoe groot mag jij dan wel niet zijn ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je gewoon nog hakken dragen als je naast mij loopt!![]()
Tenzij lengte een criterium is om aan de voorwaarden van 'de ware' te voldoen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Maar als het de ware is moet het geen zak uitmaken.. toch..
Ik ben 1m96. Langer dan gemiddeld, maar gelukkig nog 'klein' genoeg om in normale winkels kleren te kunnen kopen. Dat kun je wel vergeten als je 2m13 of 2m21 ben...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:43 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
en hoe groot mag jij dan wel niet zijn ?
vrienden van mij zijn echt huge.
Eentje is 2.21m en de ander 2.13m
Nou als ik daar naast sta ben ik echt een liliputter.
Of een criterium om überhaupt voldoende interesse te tonen om erachter te kunnen komen of iemand 'de ware' is of niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij lengte een criterium is om aan de voorwaarden van 'de ware' te voldoen...![]()
ja, d;r is aan elke kant natuurlijk wel wat te vinden qua negatieve en positieve punten helaas.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef bigbird het volgende:
[..]
Te lange dingen kan je op zich meestal nog innemen.. Het is ook niet handig als bijna altijd alle broeken of de mouwen van truien/shirts te kort zijn
True, maar ben toch stiekum wel beetje blij dat ie nu ietsssssje groter isquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Maar als het de ware is moet het geen zak uitmaken.. toch..
je hoeft je ook niet ver te bukkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
1.60m hier.
Vroeger was het vervelend en stom.
Nu vind ik het wel prima eigenlijk.
Alleen lastig met broeken kopen. Die dingen zijn altijd te lang.
Maar verder is klein eigenlijk best schattig![]()
Het mag een criterium zijn...maar daar mag het niet op spaaklopen..als de rest klopt...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij lengte een criterium is om aan de voorwaarden van 'de ware' te voldoen...![]()
ok, dat valt nog wel mee. Ik had groter verwachtquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben 1m96. Langer dan gemiddeld, maar gelukkig nog 'klein' genoeg om in normale winkels kleren te kunnen kopen. Dat kun je wel vergeten als je 2m13 of 2m21 ben...
... vrouw die zich in ieder geval niet heel snel zorgen hoeft te maken dat een potentiële ware kleiner dan haarzelf is?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het mag een criterium zijn...maar daar mag het niet op spaaklopen..als de rest klopt...![]()
Jaja ik weet het .. ik ben een.... *zucht.. lamaar..![]()
Hij stond er .. hij was er..!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:45 schreef bigbird het volgende:
[..]
True, maar ben toch stiekum wel beetje blij dat ie nu ietsssssje groter isAlhoewel ik met hakken toch nog net er iets bovenuit steek
tja....quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... vrouw die zich in ieder geval niet heel snel zorgen hoeft te maken dat een potentiële ware kleiner dan haarzelf is?![]()
Als hij groter was geweest had ik hem nooit meegesleept naar één van de restaurants in de werfkelders van Utrecht. Die willen nog wel eens een vrij aanwezig plafond hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:46 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ok, dat valt nog wel mee. Ik had groter verwacht
Dat zeg je ook niet meer als ik voor je sta!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:46 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ok, dat valt nog wel mee. Ik had groter verwacht
Desondanks moest ik toch even mijn hoofd intrekken bij de deuropeningen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als hij groter was geweest had ik hem nooit meegesleept naar één van de restaurants in de werfkelders van Utrecht. Die willen nog wel eens een vrij aanwezig plafond hebben.
Lichaamslengte, Airquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg je ook niet meer als ik voor je sta!
hahaha, wat klinkt er toch altijd mooi gezwijmel uit jou posts over verliefd en potentiele mannen of de criteria daarover.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het mag een criterium zijn...maar daar mag het niet op spaaklopen..als de rest klopt...![]()
Jaja ik weet het .. ik ben een.... *zucht.. lamaar..![]()
Bijna onbelangrijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hij stond er .. hij was er..!![]()
Wat wil je nog meer..das toch onbelangrijk..
Dan ook!quote:
Kleine vrouwen zodat je met een bescheidener postuur alsnog groot lijktquote:
haha, zal in eerste instantie schrikken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg je ook niet meer als ik voor je sta!
quote:
Niet allemaal tegelijk...quote:
We kunnen niet knuffelen en posten tegelijk natuurlijk!quote:
"groot" mag -----> lief moet..quote:
Wij vrouwen wel.. multitasken.. hoewel dat het kuddelen niet ten goede komt.. dat geef ik grif toe..quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen niet knuffelen en posten tegelijk natuurlijk!![]()
En hoeveel potentiële waren ga jij volgende week verrassen met een Valentijnskaart?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
"groot" mag -----> lief moet..
de rest vind ik ook..![]()
Als ik dan toch zwijmel dan maar all the way..![]()
Dat laatste dus. Tegelijk posten en knuffelen getuigt niet echt van interesse!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wij vrouwen wel.. multitasken.. hoewel dat het kuddelen niet ten goede komt.. dat geef ik grif toe..![]()
Beter 1 ding goed doen..![]()
Vind ik ook...quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Tegelijk posten en knuffelen getuigt niet echt van interesse!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |