Tuurlijk. Dat waren dusdanige sardineblikjestijden dat elke vierkante meter staanplaats gebruikt moest worden, dus ik heb me opgeofferd en de beste geïmproviseerde zitplaats in de trein ingepiktquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zit hardop te lachen... jij bent er bewust onder gekropen?
inmiddels zeggen ze wel weer wat want ze vonden de sfeer blijkbaar te snijden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij weet echt niets en niemand praat dus tegen je?
What a guy...slim én inventief..quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat waren dusdanige sardineblikjestijden dat elke vierkante meter staanplaats gebruikt moest worden, dus ik heb me opgeofferd en de beste geïmproviseerde zitplaats in de trein ingepikt.
Ik wil ook... ik wil ook.. ik wil ook....quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:25 schreef AirwiN het volgende:
Sneeuw Vind Post!
Hier ligt er overigens nog voldoende!
Ben je nog beschikbaar?quote:
Alleen voor speciale gelegenhedenquote:
Ik ook, toen ik in de kou op de bus & trein stond te wachtenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:29 schreef bigbird het volgende:
Hier alle sneeuw zo goed als weg. Maar heb tenminste vanmorgen mogen genieten
tssss... that's my line...quote:
Oeh, ben jij ook nog beschikbaar?quote:
Ik volg in deze jouw goede voorbeeldquote:
Goed zo Yns..ben blij dat je toch ff bent gegaan..quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:44 schreef Ynske het volgende:
terug van de dokter
kuurtje erbij en we kunnen er weer tegenaan
Je hebt toch ook spul die je erop kan spuiten en dat 't dan zelf ontdooid? Of is dat niet aan te raden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:47 schreef tirannetje24 het volgende:
hier lag ook geen sneeuw.
Niets, noppes nada.
Alleen maar saai en stom vries op de ramen![]()
Heerlijk mogen krabben
dat is wel een slimme van jou.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt toch ook spul die je erop kan spuiten en dat 't dan zelf ontdooid? Of is dat niet aan te raden?
yepz...quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goed zo Yns..ben blij dat je toch ff bent gegaan..![]()
dat is geheel afhankelijk van wat voor kuurt je hebt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz...
ben nu gewoon werken
mocht ik koorts krijgen moest ik thuis blijven
zit alleen ff met combi kuur en anticonceptie
volgens mij zou t dan niet veilig zijn, apotheek zegt dat je gewoon beschermd bent
nah veiligheid boven alles
Broxil, 5 dagen 3 tabletten per dagquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat is geheel afhankelijk van wat voor kuurt je hebt.
De ene antibioticum ben je wel beschermt de ander niet.
Kweet ook niet hoe en waarom enzo.
Wat had je als ik vragen mag ?
Heb er vast overheen gelezen
hmmm, naam zegt me wel wat maar durf er niets over te zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Broxil, 5 dagen 3 tabletten per dag
en gebruik nuvaring
heerlijke pilletjesquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:11 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hmmm, naam zegt me wel wat maar durf er niets over te zeggen.
Check de bijsluiter en als de apotheek zegt dat het veilig is kun je het wel gewoon vertrouwen hoor.
Heb ik ook 'gewoon' gedaan toen ik heerlijke pilletjes mocht slikken.
En voor zover ik weet ben ik niet zwanger
is een optiequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:09 schreef shifto het volgende:
gewoon niet neuken dan kan het ook geen kwaad.
tsk, dat is geen optiequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:09 schreef shifto het volgende:
gewoon niet neuken dan kan het ook geen kwaad.
ik kan ze me niet meer voor de geest halen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijke pilletjes
ze zijn veel te groot
goed dat je het zegtquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:13 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kan ze me niet meer voor de geest halen.
Maar pilletjes slikken is sowieso kut.
Ben al lang blij dat ik elke dag de pil weet te slikken.
Oepsquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:19 schreef bigbird het volgende:
[..]
goed dat je het zegtben mijne gister dus lekker wel vergeten
![]()
gewone pilletje heb ik al moeite meequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:13 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kan ze me niet meer voor de geest halen.
Maar pilletjes slikken is sowieso kut.
Ben al lang blij dat ik elke dag de pil weet te slikken.
Ach, ben momenteel toch veel te moe om meer te doen in bed dan alleen slapenquote:
lang leven niet meer iedere dag eraan te hoeven denkenquote:
"En dan ineens staat hij voor je neusquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:21 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ach, ben momenteel toch veel te moe om meer te doen in bed dan alleen slapen![]()
Ik heb 't vandaag ook best zwaar.. Loop echt te geeuwen, verschrikkelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:21 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ach, ben momenteel toch veel te moe om meer te doen in bed dan alleen slapen![]()
mama bigbirdquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:19 schreef bigbird het volgende:
[..]
goed dat je het zegtben mijne gister dus lekker wel vergeten
![]()
naja zeg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb 't vandaag ook best zwaar.. Loop echt te geeuwen, verschrikkelijk
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
"En dan ineens staat hij voor je neus"
hoe groot moet je wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:24 schreef bigbird het volgende:
[..]
ohwnee dat echt nog niet! later.. als ik groot ben![]()
breng maar wat naar hier kleine 1.63quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
ben al 1.84, dus mag wel stukje af ipv bij![]()
Ah, Big Big Birdquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat het op de beschrijving van microgynon 30 duidelijk staat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat is geheel afhankelijk van wat voor kuurt je hebt.
De ene antibioticum ben je wel beschermt de ander niet.
Kweet ook niet hoe en waarom enzo.
Wat had je als ik vragen mag ?
Heb er vast overheen gelezen
Jij had wel een handzaam formaat, jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
breng maar wat naar hier kleine 1.63
Mooi hé.. heb ik laatst ook iets van gezegd...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
"En dan ineens staat hij voor je neus"
Dat is wel groot zeg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |