ik kan ze me niet meer voor de geest halen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijke pilletjes
ze zijn veel te groot
goed dat je het zegtquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:13 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kan ze me niet meer voor de geest halen.
Maar pilletjes slikken is sowieso kut.
Ben al lang blij dat ik elke dag de pil weet te slikken.
Oepsquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:19 schreef bigbird het volgende:
[..]
goed dat je het zegtben mijne gister dus lekker wel vergeten
![]()
gewone pilletje heb ik al moeite meequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:13 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kan ze me niet meer voor de geest halen.
Maar pilletjes slikken is sowieso kut.
Ben al lang blij dat ik elke dag de pil weet te slikken.
Ach, ben momenteel toch veel te moe om meer te doen in bed dan alleen slapenquote:
lang leven niet meer iedere dag eraan te hoeven denkenquote:
"En dan ineens staat hij voor je neusquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:21 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ach, ben momenteel toch veel te moe om meer te doen in bed dan alleen slapen![]()
Ik heb 't vandaag ook best zwaar.. Loop echt te geeuwen, verschrikkelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:21 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ach, ben momenteel toch veel te moe om meer te doen in bed dan alleen slapen![]()
mama bigbirdquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:19 schreef bigbird het volgende:
[..]
goed dat je het zegtben mijne gister dus lekker wel vergeten
![]()
naja zeg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb 't vandaag ook best zwaar.. Loop echt te geeuwen, verschrikkelijk
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
"En dan ineens staat hij voor je neus"
hoe groot moet je wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:24 schreef bigbird het volgende:
[..]
ohwnee dat echt nog niet! later.. als ik groot ben![]()
breng maar wat naar hier kleine 1.63quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
ben al 1.84, dus mag wel stukje af ipv bij![]()
Ah, Big Big Birdquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat het op de beschrijving van microgynon 30 duidelijk staat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:07 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
dat is geheel afhankelijk van wat voor kuurt je hebt.
De ene antibioticum ben je wel beschermt de ander niet.
Kweet ook niet hoe en waarom enzo.
Wat had je als ik vragen mag ?
Heb er vast overheen gelezen
Jij had wel een handzaam formaat, jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
breng maar wat naar hier kleine 1.63
Mooi hé.. heb ik laatst ook iets van gezegd...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
"En dan ineens staat hij voor je neus"
Dat is wel groot zeg.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik hang er tussenin..1.68quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
breng maar wat naar hier kleine 1.63
Ook dat is nog wel handzaamquote:
bijsluiter van nuvaring geeft ook aan dat je in combi met antibiotica minder beschermd bentquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat het op de beschrijving van microgynon 30 duidelijk staat.
Bij gebruik van antibiotica kan de werking vd pil verminderen.
Hoe dat met andere anticonceptiemiddelen zit weet ik niet..
De laatste antibiotica kuur paar weekjes geleden werd het er ook nog speciaal bijgezegd toen ik het spul in de apotheek ging halen..
Dussss..trek hieruit een verstandige beslising zou ik zeggen.. veiligheid boven alles.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij had wel een handzaam formaat, ja.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Geloof het of niet.. véél vrouwen vinden dat "een punt"..quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je gewoon nog hakken dragen als je naast mij loopt!![]()
Het is iig niet fijn als je bijna altijd groter bent dan je partnerquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:31 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Dat is wel groot zeg.
ik wil wel een stukje.
Hoewelook niet supergroot is eigenlijk. Dus tjah misschien dan in dit geval toch niet nodig ofzo...
Weet ik, ik heb voldoende lange vrouwen gedate die absoluut niet blij waren met hun lichaamslengte. (en blij waren met een jongen/man die daar nog minstens een halve kop bovenuit stak)quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Geloof het of niet.. véél vrouwen vinden dat "een punt"..
1.60m hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |