We kunnen niet knuffelen en posten tegelijk natuurlijk!quote:
"groot" mag -----> lief moet..quote:
Wij vrouwen wel.. multitasken.. hoewel dat het kuddelen niet ten goede komt.. dat geef ik grif toe..quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen niet knuffelen en posten tegelijk natuurlijk!![]()
En hoeveel potentiële waren ga jij volgende week verrassen met een Valentijnskaart?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
"groot" mag -----> lief moet..
de rest vind ik ook..![]()
Als ik dan toch zwijmel dan maar all the way..![]()
Dat laatste dus. Tegelijk posten en knuffelen getuigt niet echt van interesse!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wij vrouwen wel.. multitasken.. hoewel dat het kuddelen niet ten goede komt.. dat geef ik grif toe..![]()
Beter 1 ding goed doen..![]()
Vind ik ook...quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste dus. Tegelijk posten en knuffelen getuigt niet echt van interesse!
Mijn cursus assertiviteit loopt nog..quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hoeveel potentiële waren ga jij volgende week verrassen met een Valentijnskaart?
Ze komen dus later?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mijn cursus assertiviteit loopt nog..![]()
Zeer wel mogelijk...quote:
Ah, dan is het versturen van minimaal drie valentijnskaarten een prima weekopdracht!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mijn cursus assertiviteit loopt nog..![]()
Als het de ware is wel natuurlijk!quote:
De man hoort het kaartje naar de vrouw te sturen, dus dat zou zomaar kunnen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:08 schreef Q. het volgende:
De Grote Vraag: zou ik een Valentijnskaart krijgen van CL?.
Wat een waardeloze stalkert ben je toch!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:09 schreef Q. het volgende:
Ik heb haar adres niet.
Valentijn... Dierendag voor vrouwen!quote:
Ja ik ben zo ergquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valentijn... Dierendag voor vrouwen!![]()
Ach ja, _Cara_ refereert natuurlijk niet voor niks naar jullie geslacht als vrouwbeestjes!quote:
wrom?quote:
Waarbij het kattenkruid vloeibaar en in flesjes afgeleverd wordtquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valentijn... Dierendag voor vrouwen!![]()
Ik weet wel welk huis het is, die ene met die mooie struiken er voor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een waardeloze stalkert ben je toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |