nee dat lijkt me ook niets.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het is iig niet fijn als je bijna altijd groter bent dan je partner![]()
Te lange dingen kan je op zich meestal nog innemen.. Het is ook niet handig als bijna altijd alle broeken of de mouwen van truien/shirts te kort zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
1.60m hier.
Vroeger was het vervelend en stom.
Nu vind ik het wel prima eigenlijk.
Alleen lastig met broeken kopen. Die dingen zijn altijd te lang.
Maar verder is klein eigenlijk best schattig![]()
Maar als het de ware is moet het geen zak uitmaken.. toch..quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het is iig niet fijn als je bijna altijd groter bent dan je partner![]()
en hoe groot mag jij dan wel niet zijn ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je gewoon nog hakken dragen als je naast mij loopt!![]()
Tenzij lengte een criterium is om aan de voorwaarden van 'de ware' te voldoen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Maar als het de ware is moet het geen zak uitmaken.. toch..
Ik ben 1m96. Langer dan gemiddeld, maar gelukkig nog 'klein' genoeg om in normale winkels kleren te kunnen kopen. Dat kun je wel vergeten als je 2m13 of 2m21 ben...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:43 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
en hoe groot mag jij dan wel niet zijn ?
vrienden van mij zijn echt huge.
Eentje is 2.21m en de ander 2.13m
Nou als ik daar naast sta ben ik echt een liliputter.
Of een criterium om überhaupt voldoende interesse te tonen om erachter te kunnen komen of iemand 'de ware' is of niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij lengte een criterium is om aan de voorwaarden van 'de ware' te voldoen...![]()
ja, d;r is aan elke kant natuurlijk wel wat te vinden qua negatieve en positieve punten helaas.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef bigbird het volgende:
[..]
Te lange dingen kan je op zich meestal nog innemen.. Het is ook niet handig als bijna altijd alle broeken of de mouwen van truien/shirts te kort zijn
True, maar ben toch stiekum wel beetje blij dat ie nu ietsssssje groter isquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Maar als het de ware is moet het geen zak uitmaken.. toch..
je hoeft je ook niet ver te bukkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
1.60m hier.
Vroeger was het vervelend en stom.
Nu vind ik het wel prima eigenlijk.
Alleen lastig met broeken kopen. Die dingen zijn altijd te lang.
Maar verder is klein eigenlijk best schattig![]()
Het mag een criterium zijn...maar daar mag het niet op spaaklopen..als de rest klopt...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij lengte een criterium is om aan de voorwaarden van 'de ware' te voldoen...![]()
ok, dat valt nog wel mee. Ik had groter verwachtquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben 1m96. Langer dan gemiddeld, maar gelukkig nog 'klein' genoeg om in normale winkels kleren te kunnen kopen. Dat kun je wel vergeten als je 2m13 of 2m21 ben...
... vrouw die zich in ieder geval niet heel snel zorgen hoeft te maken dat een potentiële ware kleiner dan haarzelf is?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het mag een criterium zijn...maar daar mag het niet op spaaklopen..als de rest klopt...![]()
Jaja ik weet het .. ik ben een.... *zucht.. lamaar..![]()
Hij stond er .. hij was er..!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:45 schreef bigbird het volgende:
[..]
True, maar ben toch stiekum wel beetje blij dat ie nu ietsssssje groter isAlhoewel ik met hakken toch nog net er iets bovenuit steek
tja....quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... vrouw die zich in ieder geval niet heel snel zorgen hoeft te maken dat een potentiële ware kleiner dan haarzelf is?![]()
Als hij groter was geweest had ik hem nooit meegesleept naar één van de restaurants in de werfkelders van Utrecht. Die willen nog wel eens een vrij aanwezig plafond hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:46 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ok, dat valt nog wel mee. Ik had groter verwacht
Dat zeg je ook niet meer als ik voor je sta!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:46 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ok, dat valt nog wel mee. Ik had groter verwacht
Desondanks moest ik toch even mijn hoofd intrekken bij de deuropeningen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als hij groter was geweest had ik hem nooit meegesleept naar één van de restaurants in de werfkelders van Utrecht. Die willen nog wel eens een vrij aanwezig plafond hebben.
Lichaamslengte, Airquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg je ook niet meer als ik voor je sta!
hahaha, wat klinkt er toch altijd mooi gezwijmel uit jou posts over verliefd en potentiele mannen of de criteria daarover.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het mag een criterium zijn...maar daar mag het niet op spaaklopen..als de rest klopt...![]()
Jaja ik weet het .. ik ben een.... *zucht.. lamaar..![]()
Bijna onbelangrijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hij stond er .. hij was er..!![]()
Wat wil je nog meer..das toch onbelangrijk..
Dan ook!quote:
Kleine vrouwen zodat je met een bescheidener postuur alsnog groot lijktquote:
haha, zal in eerste instantie schrikken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg je ook niet meer als ik voor je sta!
quote:
Niet allemaal tegelijk...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |