huh= ik krijg nog geen vraagteken meer.. ben helemaal nergens met mn tere vingertjes aangeweest..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:35 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
je landinstellingen van je toetsenbord staan wel goed ?
Die bewaar ik voor tijdens het kuddelen op dat berenvel voor die openhaard!quote:
kheb wel eens moordneigingen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Is één van jullie toevallig advocaat? Of huurmoordenaar?
hihi,quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
huh= ik krijg nog geen vraagteken meer.. ben helemaal nergens met mn tere vingertjes aangeweest..![]()
Ik nie helaasquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Is één van jullie toevallig advocaat? Of huurmoordenaar?
laat me nu niet lachen...ik ben een beetje boos.. zo langzamerhand..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor tijdens het kuddelen op dat berenvel voor die openhaard!![]()
Doe nou gewoon CTRL en SHIFT tgelijkertijd induwen eigenwijs!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
laat me nu niet lachen...ik ben een beetje boos.. zo langzamerhand..![]()
en mn kijkers gaan nu langzaam verkleuren... kan niet anders..boosheid is een vorm van emotie! aarrgghh!
dat zijn die stomme computers helemaal niet waard johquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
laat me nu niet lachen...ik ben een beetje boos.. zo langzamerhand..![]()
en mn kijkers gaan nu langzaam verkleuren... kan niet anders..boosheid is een vorm van emotie! aarrgghh!
Verzekering weigert ziekenhuis te betalen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:37 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
kheb wel eens moordneigingen.
vertel!
Ah, minder zeg...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verzekering weigert ziekenhuis te betalen...
dat is kutquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Auwquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een kleine pleister wellicht op de wond is dat je die ziekenhuiskosten op kan geven bij je belastingaangifte. Dan krijg je daar in ieder geval nog een deel van terug. (als het goed is)quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gedaan lieve schat, maar blijkbaar niet goed..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe nou gewoon CTRL en SHIFT tgelijkertijd induwen eigenwijs!![]()
ga je nou weer ??quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gedaan lieve schat, maar blijkbaar niet goed..
Nu doet ie het weer.. mijn dank is groot..![]()
Vandaar ook de tegelijkertijd toevoeging in deze zin. Je blijft immers een vrouwbeestje!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gedaan lieve schat, maar blijkbaar niet goed..
Nu doet ie het weer.. mijn dank is groot..![]()
neuh.. ben er nog hoor..quote:
En met een groot genoegen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
. Je blijft immers een vrouwbeestje!![]()
Oh, dat is in ieder geval iets ja. Ik ga morgen langs het Juridisch Loket, kijken of die iets weten. Daar gaan m'n vakantieplannenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kleine pleister wellicht op de wond is dat je die ziekenhuiskosten op kan geven bij je belastingaangifte. Dan krijg je daar in ieder geval nog een deel van terug. (als het goed is)
Dat is geheel wederzijds!quote:
Balkonnië en Achtertuinnië schijnen erg geschikt te zijn voor budgetvakanties...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, dat is in ieder geval iets ja. Ik ga morgen langs het Juridisch Loket, kijken of die iets weten. Daar gaan m'n vakantieplannen.
Nou eigenlijk bepaal ik dat grotendeels zelf..afhankelijk van hoeveel ik heb zitten lanterfanten..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je vandaag werken?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balkonnië en Achtertuinnië schijnen erg geschikt te zijn voor budgetvakanties...![]()
en heb je zitten lanterfanten ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bepaal ik dat grotendeels zelf..afhankelijk van hoeveel ik heb zitten lanterfanten..![]()
En hoe hard ik tussendoor heb gewerkt..ik denk 17.30 uur..
wrom?
ik over 20 min.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:59 schreef bigbird het volgende:
ik ga ook maar eens inpakken. tot morgen (misschien)!
17:30 klinkt als een briljant plan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bepaal ik dat grotendeels zelf..afhankelijk van hoeveel ik heb zitten lanterfanten..![]()
En hoe hard ik tussendoor heb gewerkt..ik denk 17.30 uur..
wrom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |