Dat is geheel wederzijds!quote:
Balkonnië en Achtertuinnië schijnen erg geschikt te zijn voor budgetvakanties...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, dat is in ieder geval iets ja. Ik ga morgen langs het Juridisch Loket, kijken of die iets weten. Daar gaan m'n vakantieplannen.
Nou eigenlijk bepaal ik dat grotendeels zelf..afhankelijk van hoeveel ik heb zitten lanterfanten..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je vandaag werken?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balkonnië en Achtertuinnië schijnen erg geschikt te zijn voor budgetvakanties...![]()
en heb je zitten lanterfanten ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bepaal ik dat grotendeels zelf..afhankelijk van hoeveel ik heb zitten lanterfanten..![]()
En hoe hard ik tussendoor heb gewerkt..ik denk 17.30 uur..
wrom?
ik over 20 min.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:59 schreef bigbird het volgende:
ik ga ook maar eens inpakken. tot morgen (misschien)!
17:30 klinkt als een briljant plan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou eigenlijk bepaal ik dat grotendeels zelf..afhankelijk van hoeveel ik heb zitten lanterfanten..![]()
En hoe hard ik tussendoor heb gewerkt..ik denk 17.30 uur..
wrom?
Mooi.. zullen we dan zo?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
17:30 klinkt als een briljant plan.
Dat klinkt zo mogelijk als een nog veel beter planquote:
Allemaal SMSjes van stalkers?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:30 schreef CherryLips het volgende:
En m'n telefoon loopt vast en valt uit.
Is je auto dan ook stuk?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:28 schreef Q. het volgende:
Mijn straalkacheltje voor mn werk-kamer is kapoet en ik verdom het om helemaal op de fiets naar de Praxis te gaan voor een nieuwe, ik wacht wel tot ik mn auto weer heb.
ja... en ik ken een advocaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Is één van jullie toevallig advocaat? Of huurmoordenaar?
Morgen tot 5cm hoorde ik net!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sneeuw weg? Ik heb welgeteld 3 vlokjes zien vallen.
Ruimte over,quote:
quote:
Och, het valt wel mee, soms kan ik hem wel twee keer gebruiken voor hij weer kapot gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Damn.. Je hebt daarmee ook wel pech
Wel 2xquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Och, het valt wel mee, soms kan ik hem wel twee keer gebruiken voor hij weer kapot gaat.
Elk excuus is tegenwoordig goed voor de NSquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
Donderdag zware sneeuwval/weeralarm : minder treinen
Ze kunnen ook niets meer hebben in dit land he?
Gelukkig is de techniek zover dat je ons een realtime life verslag kan geven van je reizen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elk excuus is tegenwoordig goed voor de NS.
en ik kan op het moment niet eerder weg, dat wordt morgen met een beetje pech twee uur treinen naar huis, waarvan anderhalf uur wachten op stations
Ik had het ook gelezen. Stelletje eikels daar...quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Q. het volgende:
Donderdag zware sneeuwval/weeralarm : minder treinen
Ze kunnen ook niets meer hebben in dit land he?
Ik denk dat het eerder een realtime update van mijn overwerken gaat wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is de techniek zover dat je ons een realtime life verslag kan geven van je reizen!
Dekentje mee, kussentje mee en lekker op je bureau slapen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder een realtime update van mijn overwerken gaat worden.
Ik zou bijna in de verleiding komenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dekentje mee, kussentje mee en lekker op je bureau slapen!
Blijf je slapen bij Q of bij Twist.. Ik zou bijna jaloers worden...quote:
Jij wil ook slapen bij Q.?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijf je slapen bij Q of bij Twist.. Ik zou bijna jaloers worden...![]()
quote:
Ach, enkel heb ik dat ik wat later ben aangekomen op 't werk.. Ik maak me daar geen zorgen over hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Over de thuisreis maak ik me niet zo'n zorgen. Meer over de heenreis
Ik ben bang dat ik of zo laat aankom dat de cursus al bijna is afgelopen, of dat ik als ik eindelijk aankom hoor dat 't niet doorgaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, enkel heb ik dat ik wat later ben aangekomen op 't werk.. Ik maak me daar geen zorgen over hoor
De moeder van alle kloons!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Over de thuisreis maak ik me niet zo'n zorgen. Meer over de heenreis
Binnenkort ook van AirKloon?quote:
Waarom moet ik meteen aan deze moeder denken?quote:
Who knows!quote:
Indigestie?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom moet ik meteen aan deze moeder denken?
[afbeelding]
Daar zit ik dan ook nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:02 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
half.
Fobo doet iig nog stom![]()
Je ging je foto's terugzetten?quote:
ja, daar ga je iig vandaag niet meer achterkomenquote:
Tskquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:31 schreef tirannetje24 het volgende:
Voor zover ze natuurlijk leuk kunnen zijn.
Kunnen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:36 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Moet je niet zo boos kijken als ik de waarheid spreek
... je wilt mijn auto lenen, hou hem maarquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:23 schreef Hime het volgende:
Dus.
Voor iedereen die moeilijk uit bed komt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
... je wilt mijn auto lenen, hou hem maar
ja wat.. ik wil gaan slapenquote:
Dus?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Pfff, dit forum heeft meerdere topics.
Nu alleen nog hopen dat ik zelf niet te ver weg hoef. Vandaag in Frankrijk én Friesland geweestquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef JDude het volgende:
Morgen overnacht half Nederland weer op de snelweg
betekend dat ook een treintje later naar huis ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:18 schreef Q. het volgende:
Zo, een treintje later pakken is ook lekker, lekker rustig aan doen.
veulste vroeg iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:14 schreef tirannetje24 het volgende:
helemaal alleen vandaag![]()
ben alleen een beetje moe![]()
tis veeeeeeel te vroeg allemaal![]()
Je hebt je thermo onderbroek uit de kast getrokken en je survival lunchpakketje is klaar?quote:
In de beschaafde wereld hebben we gewoon een centrale verwarming.quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt je thermo onderbroek uit de kast getrokken en je survival lunchpakketje is klaar?
Go Godt!![]()
Het is natuurlijk afwachten of de verwarming die sneeuwstorm van vanavond gaat overleven!quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In de beschaafde wereld hebben we gewoon een centrale verwarming.
Die doet het tot nu toe nog prima dus ik zit er klaar voor.
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk afwachten of de verwarming die sneeuwstorm van vanavond gaat overleven!
Good luck finding onequote:Op donderdag 8 februari 2007 08:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Anders slacht ik een beer met mijn blote handen en sla ik zijn huid om mezelf heen!![]()
En dan trek je een toevallig passerende vrouwelijke passant naar binnen en die laat je voor je koken op een zelfgemaakt vuur!quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Anders slacht ik een beer met mijn blote handen en sla ik zijn huid om mezelf heen!![]()
Bigbird heeft ook voldoende huid om je in op te warmen...quote:
Als er sneeuw is dan komen de beren vanzelfquote:
ik zou willen dat ik zo was als mijn nick doet overkomenquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bigbird heeft ook voldoende huid om je in op te warmen...![]()
Waar woon jij ook alweer?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |