Kunnen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:36 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Moet je niet zo boos kijken als ik de waarheid spreek
... je wilt mijn auto lenen, hou hem maarquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:23 schreef Hime het volgende:
Dus.
Voor iedereen die moeilijk uit bed komt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
... je wilt mijn auto lenen, hou hem maar
ja wat.. ik wil gaan slapenquote:
Dus?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Pfff, dit forum heeft meerdere topics.
Nu alleen nog hopen dat ik zelf niet te ver weg hoef. Vandaag in Frankrijk én Friesland geweestquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef JDude het volgende:
Morgen overnacht half Nederland weer op de snelweg
betekend dat ook een treintje later naar huis ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:18 schreef Q. het volgende:
Zo, een treintje later pakken is ook lekker, lekker rustig aan doen.
veulste vroeg iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:14 schreef tirannetje24 het volgende:
helemaal alleen vandaag![]()
ben alleen een beetje moe![]()
tis veeeeeeel te vroeg allemaal![]()
Je hebt je thermo onderbroek uit de kast getrokken en je survival lunchpakketje is klaar?quote:
In de beschaafde wereld hebben we gewoon een centrale verwarming.quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt je thermo onderbroek uit de kast getrokken en je survival lunchpakketje is klaar?
Go Godt!![]()
Het is natuurlijk afwachten of de verwarming die sneeuwstorm van vanavond gaat overleven!quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In de beschaafde wereld hebben we gewoon een centrale verwarming.
Die doet het tot nu toe nog prima dus ik zit er klaar voor.
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk afwachten of de verwarming die sneeuwstorm van vanavond gaat overleven!
Good luck finding onequote:Op donderdag 8 februari 2007 08:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Anders slacht ik een beer met mijn blote handen en sla ik zijn huid om mezelf heen!![]()
En dan trek je een toevallig passerende vrouwelijke passant naar binnen en die laat je voor je koken op een zelfgemaakt vuur!quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Anders slacht ik een beer met mijn blote handen en sla ik zijn huid om mezelf heen!![]()
Bigbird heeft ook voldoende huid om je in op te warmen...quote:
Als er sneeuw is dan komen de beren vanzelfquote:
ik zou willen dat ik zo was als mijn nick doet overkomenquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bigbird heeft ook voldoende huid om je in op te warmen...![]()
Waar woon jij ook alweer?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |