quote:
Ach, enkel heb ik dat ik wat later ben aangekomen op 't werk.. Ik maak me daar geen zorgen over hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Over de thuisreis maak ik me niet zo'n zorgen. Meer over de heenreis
Ik ben bang dat ik of zo laat aankom dat de cursus al bijna is afgelopen, of dat ik als ik eindelijk aankom hoor dat 't niet doorgaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, enkel heb ik dat ik wat later ben aangekomen op 't werk.. Ik maak me daar geen zorgen over hoor
De moeder van alle kloons!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Over de thuisreis maak ik me niet zo'n zorgen. Meer over de heenreis
Binnenkort ook van AirKloon?quote:
Waarom moet ik meteen aan deze moeder denken?quote:
Who knows!quote:
Indigestie?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom moet ik meteen aan deze moeder denken?
[afbeelding]
Daar zit ik dan ook nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:02 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
half.
Fobo doet iig nog stom![]()
Je ging je foto's terugzetten?quote:
ja, daar ga je iig vandaag niet meer achterkomenquote:
Tskquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:31 schreef tirannetje24 het volgende:
Voor zover ze natuurlijk leuk kunnen zijn.
Kunnen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:36 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
Moet je niet zo boos kijken als ik de waarheid spreek
... je wilt mijn auto lenen, hou hem maarquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:23 schreef Hime het volgende:
Dus.
Voor iedereen die moeilijk uit bed komt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
... je wilt mijn auto lenen, hou hem maar
ja wat.. ik wil gaan slapenquote:
Dus?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Pfff, dit forum heeft meerdere topics.
Nu alleen nog hopen dat ik zelf niet te ver weg hoef. Vandaag in Frankrijk én Friesland geweestquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef JDude het volgende:
Morgen overnacht half Nederland weer op de snelweg
betekend dat ook een treintje later naar huis ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:18 schreef Q. het volgende:
Zo, een treintje later pakken is ook lekker, lekker rustig aan doen.
veulste vroeg iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:14 schreef tirannetje24 het volgende:
helemaal alleen vandaag![]()
ben alleen een beetje moe![]()
tis veeeeeeel te vroeg allemaal![]()
Je hebt je thermo onderbroek uit de kast getrokken en je survival lunchpakketje is klaar?quote:
In de beschaafde wereld hebben we gewoon een centrale verwarming.quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt je thermo onderbroek uit de kast getrokken en je survival lunchpakketje is klaar?
Go Godt!![]()
Het is natuurlijk afwachten of de verwarming die sneeuwstorm van vanavond gaat overleven!quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In de beschaafde wereld hebben we gewoon een centrale verwarming.
Die doet het tot nu toe nog prima dus ik zit er klaar voor.
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk afwachten of de verwarming die sneeuwstorm van vanavond gaat overleven!
Good luck finding onequote:Op donderdag 8 februari 2007 08:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Anders slacht ik een beer met mijn blote handen en sla ik zijn huid om mezelf heen!![]()
En dan trek je een toevallig passerende vrouwelijke passant naar binnen en die laat je voor je koken op een zelfgemaakt vuur!quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Anders slacht ik een beer met mijn blote handen en sla ik zijn huid om mezelf heen!![]()
Bigbird heeft ook voldoende huid om je in op te warmen...quote:
Als er sneeuw is dan komen de beren vanzelfquote:
ik zou willen dat ik zo was als mijn nick doet overkomenquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bigbird heeft ook voldoende huid om je in op te warmen...![]()
Waar woon jij ook alweer?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |