dat word volgende keer minder drinkenquote:
* leef met je mee door mijn peuk pas over 2 minuten te gaan roken ipv nuquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:44 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat word volgende keer minder drinken![]()
Ik heb me verslapen en mag niet roken tijdens het werk*mist peukie*
Mja, vanavond feestjequote:Op woensdag 7 februari 2007 13:44 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat word volgende keer minder drinken![]()
Ik heb me verslapen en mag niet roken tijdens het werk*mist peukie*
je kan ook geen peuk rokenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:45 schreef Stommie het volgende:
[..]
* leef met je mee door mijn peuk pas over 2 minuten te gaan roken ipv nu![]()
hahah wel goed geregeld opzichquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, vanavond feestje![]()
En morgen ook
Maar niet roken op je werk
Mja, ik moet dus ook vroeg opquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah wel goed geregeld opzich![]()
Ik moet morgen weer vroeg op dus geen feestjes voor mij![]()
Slecht geregeld he, en heb niet eens een rookpauze![]()
Dus gelijk als ik klaar ben met werken is het altijd tijd voor een peukie![]()
hahaha rennen is een beetje te veel van het goede, dan val ik zo van de trap afquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik moet dus ook vroeg opVanmorgen ook, vandaar de brakheid waarschijnlijk...
En helemaal geen pauze de hele dag?Ik zou idd naar buiten rennen als je klaar bent
Dan is rennen wat overdreven misschien jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahaha rennen is een beetje te veel van het goede, dan val ik zo van de trap af*ziet het al voor zich*
maar moet 4 uur achter elkaar werkenen vanochtend had ik geen tijd voor peukie
![]()
*Mist nog erger haar peukie*
U doelt op een paar enters?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Sebasser, doe die OP is goed
ook goeiemiddag!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Sebasser, doe die OP is goed
Ja, en dequote:Op woensdag 7 februari 2007 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
U doelt op een paar enters?
Nou lag pas om half 4 in me bedje dus echt uitslapen....quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan is rennen wat overdreven misschien ja
En dan heb je wel lekker uitgeslapen of niet?4 uur is nog wel te doen, maar niet van harte iig
Ah, jij ook al?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:34 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou lag pas om half 4 in me bedje dus echt uitslapen....![]()
Doe nu al de hele dag zonder peukie![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met die "" Altijd maar stuk.
* stemt voorquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, jij ook al?Ik ook, maar moest er #@(*&$ om 8u weer uit
En dan wil ik bij deze woensdag 7 februari 2007 bombarderen tot KUTdag.
is inderdaad een kut dagquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, jij ook al?Ik ook, maar moest er #@(*&$ om 8u weer uit
En dan wil ik bij deze woensdag 7 februari 2007 bombarderen tot KUTdag.
Ik zou ontslag nemen. Wat is een baan zonder rookpauze?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
is inderdaad een kut dag![]()
morgen moet ik er ook weer vroeg uit![]()
hoop dat ik dan wel rook pauze heb![]()
een baan zonder rookpauze is de ergste marteling die er is en zou bij wet verboden moeten wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou ontslag nemen. Wat is een baan zonder rookpauze?
erg hequote:Op woensdag 7 februari 2007 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou ontslag nemen. Wat is een baan zonder rookpauze?
Ah, oke. Ik zou het idd in m'n eisenpakket gooienquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:55 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
erg hescheelt dat dit werk volgende week toch stopt.. en is maar bijbaantje he
![]()
dus weer op zoek naar wat anders..
en dan wil ik wel echt een rookpauze![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik zou het idd in m'n eisenpakket gooien
Ik ga kijken wat ik kan doen aan de recovery![]()
zal het doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik zou het idd in m'n eisenpakket gooien
Ik ga kijken wat ik kan doen aan de recovery![]()
inderdaadquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:53 schreef Stommie het volgende:
[..]
een baan zonder rookpauze is de ergste marteling die er is en zou bij wet verboden moeten worden![]()
inderdaad ik hoop echt dat dat nooit door komtquote:
hey snotneus, de bink uithangen doe je maar in de EO chatquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
YOUR MOTHER SUCKS COCK IN HELL
Zit zelf op een hbo opleiding en hier op school mag je bijna nergens roken.. dat vind ik echt balenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:54 schreef Stommie het volgende:
wat bedoel je trouwens met 'op school', als in de school??
Zit ook op HBO, maar bij ons heb je verschillende rookruimtes en een patio (schrijf je dat zo?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:29 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Zit zelf op een hbo opleiding en hier op school mag je bijna nergens roken.. dat vind ik echt balen![]()
Heb ook ergens van die rookcabine's gezien.. waarom hebben ze die hier nou niet, kan ik tijdens mijn werk roken![]()
kut zeg.. wil je ruilenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:30 schreef Stommie het volgende:
[..]
Zit ook op HBO, maar bij ons heb je verschillende rookruimtes en een patio (schrijf je dat zo?) waar je hendig een peukie op mag steken
je mag erheen t/m april, daarna ben ik weer terug, doen we een peukie samen en ga je weer terug naar je eigen school, deal?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:32 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kut zeg.. wil je ruilenhier heb je alleen een cafe waar je mag roken en verder alleen buiten, maar heb geen zin om daar te staan met die kou
![]()
haha das wel beetje heel ver reizen voor een peukiequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:35 schreef Stommie het volgende:
[..]
je mag erheen t/m april, daarna ben ik weer terug, doen we een peukie samen en ga je weer terug naar je eigen school, deal?![]()
FUCK ME BITCH! FUCK ME!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:14 schreef Tyler..Durden het volgende:
YOUR MOTHER SUCKS COCK IN HELL
Hihoi.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:30 schreef Tezz het volgende:
heej daar, gegroet!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:35 schreef Hakmet het volgende:
gesundheit
Kreeg ineens een hele rits telefoon. Maar het is goed hoor, heb alleen enorme last van mijn rug. En jij snipverkouden?quote:
Heej Tezzquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:03 schreef Tezz het volgende:
wat is er trouwens met de OP van Pio gebeurd?
(Pio, au, ik mis hem nog steeds)
Ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kreeg ineens een hele rits telefoon. Maar het is goed hoor, heb alleen enorme last van mijn rug. En jij snipverkouden?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
'K zou het maar doen..beste remedie voor alles
![]()
Met sigarettos natuurlijk..[afbeelding]
Skoll !quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
morgen vrij dus het maakt niet zoveel uit
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
Water, ik verander het in wijn.
Ow wat is het mooi om de beste te zijn.
Al sjorrend aan mijn vasel, juinend tot het daglicht
Elke bloed dat door mijn fallus stroomt roept dat tot mijn plicht.
Ab infantia zittend aan mijn genotsknots.
Miles, age quod agis, rukkend vol trots.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Kayleigh - Cryin eyes won't change a thing, it was just a fling zegt:
Zit je nog vast
PeZu zegt:
nog steeds stil
!!!!!!!!!!!!!!!!
PeZu zegt:
sinds kwart v zeven
Ga met de bus ofzo
PeZu zegt:
Sorry, ik zal niet meer lachen
PeZu zegt:
sta op het spoor midden in de wei
oh
PeZu zegt:
kenker
Ver lopen?
PeZu zegt:
deze escape train game is niet leuk meer
Ik ben verkouden, ook een beker snot?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Tsk, ze zijn al aangekomenMaar dichte deuren
Nee k nies en hoest er maanden al zelf genoeg uit, maar bedanktquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben verkouden, ook een beker snot?![]()
quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb een spel
Ik zal de link pas geven als hier meer mensen zijn zodat we eindelijk een spel samen doen
Ik was begonnen maar kom niet eerst uit de eerste level
Dat was 't bewuste spel ?quote:PeZu zegt:
deze escape train game is niet leuk meer
Hij zat echt dik 2 uur vast in een echte treinquote:
OMG !quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij zat echt dik 2 uur vast in een echte trein
Nu nog 45min in de trein naar huis!
Ja over n spel ga ik niet posten, das niet grappig. Dit wel, Ha Haquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
OMG !Ik moet me er ook niet mee bemoeien...
![]()
En kut FOK! ja..trage zooi
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:26 schreef Queen_Bee het volgende:
OH JA BEEDEE
SOL zei laatst dat ze je mist!!
Maar zij nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, maar..maar, ik ben gewoon op FOK! te vinden...
....SOL
![]()
![]()
Dees vond ik ook wel (matig) grappig...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja over n spel ga ik niet posten, das niet grappig. Dit wel, Ha Ha
Ik heb ergens één post teruggelezen ja, ergens...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar zij nietEn net op dat moment dat ze er wél is komt ze je niet tegen
Da's geheim..quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:38 schreef TwyLight het volgende:
Wie zijn dat allemaal in dat plaatje in de OP?
NIEMAND ZEGGEN WIE WIE IS TEGEN NON FOTO MENSENquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:38 schreef TwyLight het volgende:
Wie zijn dat allemaal in dat plaatje in de OP?
Waarom moet je het er dan op zettenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef BeeDee het volgende:
Ow ja, ik moet MSN messenger er ook weer opzetten...heb net alles opnieuw geïnstalleerd. Ik MSN echt zo goed als nooit![]()
Jawel hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:37 schreef seekfaM het volgende:
Hoi
O kut ik rook niet
Mag ik hier nu niet zijn
Ik mis trouwens een bepaalde nuance in deze post......quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Bwehhe k moet altijd zo lachen om zulke replies
Omfg, jij bent echt te triestquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
NIEMAND ZEGGEN WIE WIE IS TEGEN NON FOTO MENSEN
Gewoon...voor de hebquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom moet je het er dan op zetten
Ik steek er nog één op iigquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zoals chillen met jullie en het inhaleren van kankerverwekkende stoffen.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik mis trouwens een bepaalde nuance in deze post......[afbeelding] Smiley !![]()
Maar zalwel moeten zijn...
![]()
ftwquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zoals chillen met jullie en het inhaleren van kankerverwekkende stoffen.
Och arme, t is kold buitenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:55 schreef BeeDee het volgende:
Maar die peuk ga 'k nu echt roken...buiten dus...![]()
Kan je wel zeggen ja...maar ik ben lui, en wil de komende paar jaar niet wittenquote:
tiss net de nsquote:
Je doet aan voetbal?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:02 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Best, geen verplichtingen enzo
Ook geen Voetbal
mwah i'd betterquote:
Ik heb niet zo heeeeul lang geleden, okay een jaar denk ik, mijn plafond gedaan. Dan valt zon verschil echt opquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen ja...maar ik ben lui, en wil de komende paar jaar niet witten![]()
Btw, was die serieuze reactie op het topic van Tong ? Quote de post waar je op reageert dan ook![]()
![]()
Echt niet mijn favo bezigheid..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heeeeul lang geleden, okay een jaar denk ik, mijn plafond gedaan. Dan valt zon verschil echt op
Ja die ja, nou ja leek me logisch dat het daarover ging
Ga liever normaal doodquote:
Dat was niet eens in deze reeksquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb ergens één post teruggelezen ja, ergens...Ja, ik lees deze topics welleens terug
![]()
![]()
Doe je danquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:15 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ga liever normaal dood
nee ik bedoel meer voetbal op tv
Nederland tegen een Oostblokland
Nee ik doe een heel erg leukere sport
Echt wel !quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was niet eens in deze reeks
Welke bedoel jij dan ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was niet eens in deze reeks
Hallo ! Letten we eeeeeven op !quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Echt nietIk was erbij, jij niet
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik fok anderhalve week niet en ik mis gewoon weer wat. Ik rook er ff eentje mee![]()
eej was sol hierquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hallo ! Letten we eeeeeven op !![]()
[..]
My god ! Must have been hell !quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
--knip--
ok we nemen het mee naar achterquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Blijkbaar...alleen was de animo minimaal op dat moment![]()
ja en eigelijk wil ik ook nu iemand vermoordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
My god ! Must have been hell !Rook even passief een peuk mee !
![]()
Hallo! Het ging over mijn gesprekken met SoL waarin ze zei jou te missenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hallo ! Letten we eeeeeven op !![]()
[..]
heee je hebt met je kloon gepraatquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hallo! Het ging over mijn gesprekken met SoL waarin ze zei jou te missen
Na ja...dit was de enige post die ik van haar hier gezien hadquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hallo! Het ging over mijn gesprekken met SoL waarin ze zei jou te missen
Ehm, t was die van Wat kan zij wel of iets in die trant of Queenbee is weg oid die zij maaktequote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Na ja...dit was de enige post die ik van haar hier gezien had![]()
Maar welk topic bedoel jij of bedoel je MSN..![]()
ik praat soms met accentquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
HahaBeedee is t ook
Ik praat altijd met kloon
ze is oflinequote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ehm, t was die van Wat kan zij wel of iets in die trant of Queenbee is weg oid die zij maakte
Ik weet het niet meerEn k heb dr msn niet
![]()
In ONZ ? ff zoeken..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ehm, t was die van Wat kan zij wel of iets in die trant of Queenbee is weg oid die zij maakte
Ik weet het niet meerEn k heb dr msn niet
![]()
met een geodriehoek welquote:
wordquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Welk beroep heeft zij nooit kunnen uitoefenen ?
en
[QueenBee]WTF kloon is er vandoor....
ff lurken..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Welk beroep heeft zij nooit kunnen uitoefenen ?
en
[QueenBee]WTF kloon is er vandoor....
Awww...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 05:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
achja![]()
maar ik ga zo lekker plat, één sigaretje nog:D
Mis BeeDee btw
fap fap fapquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik word al maanden gebeld door iemand, die gelijk ophangt nadat ik ja? zeg. En als ik niks zeg blijft ie even hangen
Geen weed misterquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Awww...![]()
![]()
![]()
Toch liev...mis d'r ook !
![]()
![]()
Ga maar ff jointje roken...![]()
't Is niet grappigquote:
jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
't Is niet grappig
Ik geef nooit meer iemand mn nummerOok potentiele vriendjes krijgen m pas na maanden heb ik besloten
Triest figuur als je zoiets doet..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik word al maanden gebeld door iemand, die gelijk ophangt nadat ik ja? zeg. En als ik niks zeg blijft ie even hangen
En ik zeg niet doen misterquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ga maar een jointje roken bedoelde ik![]()
Ja of niet dan. Vraag me echt af wat iemand er leuk aan vindt om dit te doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Triest figuur als je zoiets doet..![]()
Gefrustreerd op één of andere manier..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja of niet dan. Vraag me echt af wat iemand er leuk aan vindt om dit te doenWat bereik je hier nu mee
vuile NH!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja of niet dan. Vraag me echt af wat iemand er leuk aan vindt om dit te doenWat bereik je hier nu mee
Je meent hetquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gefrustreerd op één of andere manier..![]()
Posten gaat echt kut momenteel...![]()
neenquote:
op mijn armquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
een haai waar?
quote:
Heel even nog maar...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee blijf maar hier ! Wat moet ik zonder jou!![]()
En moet ik dan tussen vriendin en jou inliggen??quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heel even nog maar...anders kruip je lekker d'r bij
![]()
ik!quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wie heeft hier wat tegen voetbal!?
Nee, ik wil tussenin !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
En moet ik dan tussen vriendin en jou inliggen??
ik niet. Tis altijd gezellig in de kantine met al die stomende mannen. Zolang ik niet op het veld hoeft te staan geef ik er niets om hoor!quote:
Heb je een beetje een knappe vriendin, dan kunnen we altijd wat regelen he!quote:
Dat dan weer wel...good thinking !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik niet. Tis altijd gezellig in de kantine met al die stomende mannen. Zolang ik niet op het veld hoeft te staan geef ik er niets om hoor!
En als het op tv is heb ik ook geen moeite mee, kan ik lekker ongestoord fokken.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen WK en EK is leuk als NL speelt
Ik denk dat we een leuke trio zullen vormen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je een beetje een knappe vriendin, dan kunnen we altijd wat regelen he!![]()
Goed dan!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Jij bent een blinde hoek voor mij.
ja nou word ik nieuwsgierig he.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik denk dat we een leuke trio zullen vormen...![]()
Gaat het weer een beetje na je wilde avontuur in het weiland?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
ioh!
Nou oke dan, omdat jij het zegt: PICS!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
PICS ! wordt er dan toch normaal geroepen ?!!![]()
pezu wat is er gebeurd! Je praat achterstevoren! IEeeeuw wat eng!!!!!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
ioh!
Nee !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou oke dan, omdat jij het zegt: PICS!!!!!!!!!
teh si nee suriv po nijm cpquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
pezu wat is er gebeurd! Je praat achterstevoren! IEeeeuw wat eng!!!!!!!
ja oke daar kan ik mee leven.quote:
Natuurlijk. Immers het minste wat ik kan doen nadat ik je vader tot bloedens toe heb gepenetreerd in zijn anus en oren voor een BigMac.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef opgebaarde het volgende:
Tyler, jouw moeder, fokking hell, lekkerdingetje heur![]()
Mag ik haar msn, ik zou haar graag willen swaffelen onderwijl ik een peuke reuk
Die kunnen je hier toch ook uitwonen ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan prefereer ik doch liever met mijn 2 negervrindjes een weekje Moskou aan te doen
aahhh daar is de fantasiequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die kunnen je hier toch ook uitwonen ?![]()
Maar ik heb toch heulemaal geen vaste woon- of verblijfplaats, dus uitwonen zit er dan niet in hèquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die kunnen je hier toch ook uitwonen ?![]()
Dirty mind is a joy forever !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja oke daar kan ik mee leven.
Dan moeten we toch gebruik maken van onze fantasie he BeeDee! Heb je een beetje fantasie??
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar ik heb toch heulemaal geen vaste woon- of verblijfplaats, dus uitwonen zit er dan niet in hè
ja inderdaadquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:41 schreef BeeDee het volgende:
Kut ! Nu komen m'n laatste posts verkeerd over![]()
ja klote he BeeDee! en je weet: ik onthoud alles!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:41 schreef BeeDee het volgende:
Kut ! Nu komen m'n laatste posts verkeerd over![]()
Die vrinden van jou blijkbaar wel !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar ik heb toch heulemaal geen vaste woon- of verblijfplaats, dus uitwonen zit er dan niet in hè
Mafketel, het gaat inderdaad om de huidskleur maar niet om de penislengte, bendegij sexueel gefrustreerd ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die vrinden van jou blijkbaar wel !![]()
Necrofilie blijft een droom voor velen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe zijn jullie trouwens in één keer op het onderwerp gekomen dat negers een opgebaarde in de reet moesten neuken? Pure ziekheid in een topic.
--> Het Keldertje.
Als ik een lijkschouwer was en jij de lijk...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Necrofilie blijft een droom voor velen.
Als je jaloers bent, je kan er over praten heur
Heej Tezz ! Genoeg fantasie in dit topic blijkbaar..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Necrofilie blijft een droom voor velen.
Als je jaloers bent, je kan er over praten heur
M'n FOK! geweten OMG !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja klote he BeeDee! en je weet: ik onthoud alles!
gadverdarrie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heej Tezz ! Genoeg fantasie in dit topic blijkbaar..![]()
Not my cup of tea anyway..![]()
de lijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Als ik een lijkschouwer was en jij de lijk...![]()
vind je?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef PeZu het volgende:
ik vind dat er toch meer genuekt moet worden
Je hebt iig een gezellige avond gehad..goed om te horenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
gadverdarrie.
Ga maar lekker slapen BeeDee, da's het beste. Ga ik ook maar eens doen. Ik zit nog wel een beetje vol van de borrel en de tapaz die ik straks gegeten heb, maar ach, ik ben wel moe dus ik ga lekker dromen over jou BeeDee
Ik ga naar bed om morgen de trein op tijd kan pwnen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:49 schreef opgebaarde het volgende:
Ontkenningsfase, definitely!
Tyler, even webcammen?
bedankt voor het delen van je plannen om maag d te blijven vh huwelijk opgebaardequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:51 schreef opgebaarde het volgende:
achja, de eerste keer komt nog wel pezu
trusten lief!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt iig een gezellige avond gehad..goed om te horenEn gaat fijn dromen ook
![]()
Truste !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zekerquote:
slaap lekker!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt iig een gezellige avond gehad..goed om te horenEn gaat fijn dromen ook
![]()
Truste !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gem 785,5678 bakjes koffie of wat daar voor door moet gaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
weet iemand wat de levensduur van een senseo apparaat is?
Onze is net kapot, paar jaar oudquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
'k heb 'm al 5 jaar staan....en gebruikt of course..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
ligt er aan hoe vaak je hem gebruikt. En wat je er mee doet. Op de grond gooien bijvoorbeeld, nou, dat verkort de levensduur aanzienlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
Tis moeilijk he, weggaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...moet 't niet keidruk gaan worden tuuk !![]()
Maar ik ga echt zo hoor !
![]()
Die van ons is nog geen jaar, hij begint al vreemde kuren te krijgen. Ik drink wel veel koffie maar een jaar lijkt me wel echt kort.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Onze is net kapot, paar jaar oud
haha ja elke ochtend voor ik er water in doe kijk ik nog even hoe hoog hij kan springen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
ligt er aan hoe vaak je hem gebruikt. En wat je er mee doet. Op de grond gooien bijvoorbeeld, nou, dat verkort de levensduur aanzienlijk.
Wat voor problemen heb je dan? Halve kopjes en geen schuim meer enzoot?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die van ons is nog geen jaar, hij begint al vreemde kuren te krijgen. Ik drink wel veel koffie maar een jaar lijkt me wel echt kort.Ik denk dat ik maar een nieuwe ga halen voor hij er helemaal mee stopt.
en hoe hoger ze springen hoe lekkerder de koffie!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja elke ochtend voor ik er water in doe kijk ik nog even hoe hoog hij kan springen..
Nee !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis moeilijk he, weggaan.
Zal ik Dr. Phil ff roepen?
Ja ik weet niet precies maar denk niet veel ouder dan 2 jaar. Kijken hoe lang deze het volhoudt en dan kom ik bij je terugquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die van ons is nog geen jaar, hij begint al vreemde kuren te krijgen. Ik drink wel veel koffie maar een jaar lijkt me wel echt kort.Ik denk dat ik maar een nieuwe ga halen voor hij er helemaal mee stopt.
nou ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:59 schreef oranjekoek het volgende:
het senseo apparaat he..
Nee juist overvolle kopjes zonder schuim, hij lijkt zingend koffie te zettenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat voor problemen heb je dan? Halve kopjes en geen schuim meer enzoot?
BeeDee luister nou: het ligt echt allemaal aan jou en alleen JIJ kunt er verandering in brengen!!!!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee !Die zegt toch alleen maar dat 't allemaal aan mij ligt en dat alleen ik 't kan veranderen..
![]()
Dr Phil zit op FOK!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
BeeDee luister nou: het ligt echt allemaal aan jou en alleen JIJ kunt er verandering in brengen!!!!!!
Opgebaarde, onze Senseo expertquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:02 schreef opgebaarde het volgende:
Heb je al wel eens de koffiepathouders goed schoongemaakt en vooral het gaatje in het midden weer opengemaakt?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:02 schreef Tezz het volgende:
jongelui, trusten (kijk BeeDee, ik kan het wel!)
is er koffie na de dood?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Opgebaarde, onze Senseo expert
Nou serieus, ik heb echt veel gelazer met dat ding gehad en aangezien ik terminaal verslaafd ben heb ik dus een hoop uitgezocht en zelf gefixtquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Opgebaarde, onze Senseo expert
welterusten slaap lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:02 schreef Tezz het volgende:
jongelui, trusten (kijk BeeDee, ik kan het wel!)
Ja dat had ik gedaan! daarna gaf hij alleen maar meer water haha.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:02 schreef opgebaarde het volgende:
Heb je al wel eens de koffiepathouders goed schoongemaakt en vooral het gaatje in het midden weer opengemaakt?
oohquote:
Sorry dat ik degene moest zijn die je het nieuws brachtquote:
jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sorry dat ik degene moest zijn die je het nieuws bracht
GIJ ONKUISE RIDDER, JIJ VERDIENT HET OM MET JE HARNAS AAN VAN HET PAARD TE LAZEREN RECHT OP JE KOPFquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sorry dat ik degene moest zijn die je het nieuws bracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |