quote:
Heel even nog maar...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee blijf maar hier ! Wat moet ik zonder jou!![]()
En moet ik dan tussen vriendin en jou inliggen??quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heel even nog maar...anders kruip je lekker d'r bij
![]()
ik!quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wie heeft hier wat tegen voetbal!?
Nee, ik wil tussenin !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
En moet ik dan tussen vriendin en jou inliggen??
ik niet. Tis altijd gezellig in de kantine met al die stomende mannen. Zolang ik niet op het veld hoeft te staan geef ik er niets om hoor!quote:
Heb je een beetje een knappe vriendin, dan kunnen we altijd wat regelen he!quote:
Dat dan weer wel...good thinking !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik niet. Tis altijd gezellig in de kantine met al die stomende mannen. Zolang ik niet op het veld hoeft te staan geef ik er niets om hoor!
En als het op tv is heb ik ook geen moeite mee, kan ik lekker ongestoord fokken.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen WK en EK is leuk als NL speelt
Ik denk dat we een leuke trio zullen vormen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je een beetje een knappe vriendin, dan kunnen we altijd wat regelen he!![]()
Goed dan!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Jij bent een blinde hoek voor mij.
ja nou word ik nieuwsgierig he.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik denk dat we een leuke trio zullen vormen...![]()
Gaat het weer een beetje na je wilde avontuur in het weiland?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
ioh!
Nou oke dan, omdat jij het zegt: PICS!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
PICS ! wordt er dan toch normaal geroepen ?!!![]()
pezu wat is er gebeurd! Je praat achterstevoren! IEeeeuw wat eng!!!!!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
ioh!
Nee !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou oke dan, omdat jij het zegt: PICS!!!!!!!!!
teh si nee suriv po nijm cpquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
pezu wat is er gebeurd! Je praat achterstevoren! IEeeeuw wat eng!!!!!!!
ja oke daar kan ik mee leven.quote:
Natuurlijk. Immers het minste wat ik kan doen nadat ik je vader tot bloedens toe heb gepenetreerd in zijn anus en oren voor een BigMac.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef opgebaarde het volgende:
Tyler, jouw moeder, fokking hell, lekkerdingetje heur![]()
Mag ik haar msn, ik zou haar graag willen swaffelen onderwijl ik een peuke reuk
Die kunnen je hier toch ook uitwonen ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan prefereer ik doch liever met mijn 2 negervrindjes een weekje Moskou aan te doen
aahhh daar is de fantasiequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die kunnen je hier toch ook uitwonen ?![]()
Maar ik heb toch heulemaal geen vaste woon- of verblijfplaats, dus uitwonen zit er dan niet in hèquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die kunnen je hier toch ook uitwonen ?![]()
Dirty mind is a joy forever !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja oke daar kan ik mee leven.
Dan moeten we toch gebruik maken van onze fantasie he BeeDee! Heb je een beetje fantasie??
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar ik heb toch heulemaal geen vaste woon- of verblijfplaats, dus uitwonen zit er dan niet in hè
ja inderdaadquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:41 schreef BeeDee het volgende:
Kut ! Nu komen m'n laatste posts verkeerd over![]()
ja klote he BeeDee! en je weet: ik onthoud alles!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:41 schreef BeeDee het volgende:
Kut ! Nu komen m'n laatste posts verkeerd over![]()
Die vrinden van jou blijkbaar wel !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar ik heb toch heulemaal geen vaste woon- of verblijfplaats, dus uitwonen zit er dan niet in hè
Mafketel, het gaat inderdaad om de huidskleur maar niet om de penislengte, bendegij sexueel gefrustreerd ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die vrinden van jou blijkbaar wel !![]()
Necrofilie blijft een droom voor velen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe zijn jullie trouwens in één keer op het onderwerp gekomen dat negers een opgebaarde in de reet moesten neuken? Pure ziekheid in een topic.
--> Het Keldertje.
Als ik een lijkschouwer was en jij de lijk...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Necrofilie blijft een droom voor velen.
Als je jaloers bent, je kan er over praten heur
Heej Tezz ! Genoeg fantasie in dit topic blijkbaar..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Necrofilie blijft een droom voor velen.
Als je jaloers bent, je kan er over praten heur
M'n FOK! geweten OMG !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja klote he BeeDee! en je weet: ik onthoud alles!
gadverdarrie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heej Tezz ! Genoeg fantasie in dit topic blijkbaar..![]()
Not my cup of tea anyway..![]()
de lijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Als ik een lijkschouwer was en jij de lijk...![]()
vind je?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef PeZu het volgende:
ik vind dat er toch meer genuekt moet worden
Je hebt iig een gezellige avond gehad..goed om te horenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
gadverdarrie.
Ga maar lekker slapen BeeDee, da's het beste. Ga ik ook maar eens doen. Ik zit nog wel een beetje vol van de borrel en de tapaz die ik straks gegeten heb, maar ach, ik ben wel moe dus ik ga lekker dromen over jou BeeDee
Ik ga naar bed om morgen de trein op tijd kan pwnen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:49 schreef opgebaarde het volgende:
Ontkenningsfase, definitely!
Tyler, even webcammen?
bedankt voor het delen van je plannen om maag d te blijven vh huwelijk opgebaardequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:51 schreef opgebaarde het volgende:
achja, de eerste keer komt nog wel pezu
trusten lief!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt iig een gezellige avond gehad..goed om te horenEn gaat fijn dromen ook
![]()
Truste !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zekerquote:
slaap lekker!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt iig een gezellige avond gehad..goed om te horenEn gaat fijn dromen ook
![]()
Truste !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gem 785,5678 bakjes koffie of wat daar voor door moet gaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
weet iemand wat de levensduur van een senseo apparaat is?
Onze is net kapot, paar jaar oudquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
'k heb 'm al 5 jaar staan....en gebruikt of course..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
ligt er aan hoe vaak je hem gebruikt. En wat je er mee doet. Op de grond gooien bijvoorbeeld, nou, dat verkort de levensduur aanzienlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
Tis moeilijk he, weggaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...moet 't niet keidruk gaan worden tuuk !![]()
Maar ik ga echt zo hoor !
![]()
Die van ons is nog geen jaar, hij begint al vreemde kuren te krijgen. Ik drink wel veel koffie maar een jaar lijkt me wel echt kort.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Onze is net kapot, paar jaar oud
haha ja elke ochtend voor ik er water in doe kijk ik nog even hoe hoog hij kan springen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
ligt er aan hoe vaak je hem gebruikt. En wat je er mee doet. Op de grond gooien bijvoorbeeld, nou, dat verkort de levensduur aanzienlijk.
Wat voor problemen heb je dan? Halve kopjes en geen schuim meer enzoot?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die van ons is nog geen jaar, hij begint al vreemde kuren te krijgen. Ik drink wel veel koffie maar een jaar lijkt me wel echt kort.Ik denk dat ik maar een nieuwe ga halen voor hij er helemaal mee stopt.
en hoe hoger ze springen hoe lekkerder de koffie!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja elke ochtend voor ik er water in doe kijk ik nog even hoe hoog hij kan springen..
Nee !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis moeilijk he, weggaan.
Zal ik Dr. Phil ff roepen?
Ja ik weet niet precies maar denk niet veel ouder dan 2 jaar. Kijken hoe lang deze het volhoudt en dan kom ik bij je terugquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die van ons is nog geen jaar, hij begint al vreemde kuren te krijgen. Ik drink wel veel koffie maar een jaar lijkt me wel echt kort.Ik denk dat ik maar een nieuwe ga halen voor hij er helemaal mee stopt.
nou ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:59 schreef oranjekoek het volgende:
het senseo apparaat he..
Nee juist overvolle kopjes zonder schuim, hij lijkt zingend koffie te zettenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat voor problemen heb je dan? Halve kopjes en geen schuim meer enzoot?
BeeDee luister nou: het ligt echt allemaal aan jou en alleen JIJ kunt er verandering in brengen!!!!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee !Die zegt toch alleen maar dat 't allemaal aan mij ligt en dat alleen ik 't kan veranderen..
![]()
Dr Phil zit op FOK!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
BeeDee luister nou: het ligt echt allemaal aan jou en alleen JIJ kunt er verandering in brengen!!!!!!
Opgebaarde, onze Senseo expertquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:02 schreef opgebaarde het volgende:
Heb je al wel eens de koffiepathouders goed schoongemaakt en vooral het gaatje in het midden weer opengemaakt?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:02 schreef Tezz het volgende:
jongelui, trusten (kijk BeeDee, ik kan het wel!)
is er koffie na de dood?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Opgebaarde, onze Senseo expert
Nou serieus, ik heb echt veel gelazer met dat ding gehad en aangezien ik terminaal verslaafd ben heb ik dus een hoop uitgezocht en zelf gefixtquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Opgebaarde, onze Senseo expert
welterusten slaap lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:02 schreef Tezz het volgende:
jongelui, trusten (kijk BeeDee, ik kan het wel!)
Ja dat had ik gedaan! daarna gaf hij alleen maar meer water haha.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:02 schreef opgebaarde het volgende:
Heb je al wel eens de koffiepathouders goed schoongemaakt en vooral het gaatje in het midden weer opengemaakt?
oohquote:
Sorry dat ik degene moest zijn die je het nieuws brachtquote:
jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sorry dat ik degene moest zijn die je het nieuws bracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |