Hallo ! Letten we eeeeeven op !quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Echt nietIk was erbij, jij niet
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik fok anderhalve week niet en ik mis gewoon weer wat. Ik rook er ff eentje mee![]()
eej was sol hierquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hallo ! Letten we eeeeeven op !![]()
[..]
My god ! Must have been hell !quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
--knip--
ok we nemen het mee naar achterquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Blijkbaar...alleen was de animo minimaal op dat moment![]()
ja en eigelijk wil ik ook nu iemand vermoordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
My god ! Must have been hell !Rook even passief een peuk mee !
![]()
Hallo! Het ging over mijn gesprekken met SoL waarin ze zei jou te missenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hallo ! Letten we eeeeeven op !![]()
[..]
heee je hebt met je kloon gepraatquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hallo! Het ging over mijn gesprekken met SoL waarin ze zei jou te missen
Na ja...dit was de enige post die ik van haar hier gezien hadquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hallo! Het ging over mijn gesprekken met SoL waarin ze zei jou te missen
Ehm, t was die van Wat kan zij wel of iets in die trant of Queenbee is weg oid die zij maaktequote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Na ja...dit was de enige post die ik van haar hier gezien had![]()
Maar welk topic bedoel jij of bedoel je MSN..![]()
ik praat soms met accentquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
HahaBeedee is t ook
Ik praat altijd met kloon
ze is oflinequote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ehm, t was die van Wat kan zij wel of iets in die trant of Queenbee is weg oid die zij maakte
Ik weet het niet meerEn k heb dr msn niet
![]()
In ONZ ? ff zoeken..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ehm, t was die van Wat kan zij wel of iets in die trant of Queenbee is weg oid die zij maakte
Ik weet het niet meerEn k heb dr msn niet
![]()
met een geodriehoek welquote:
wordquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Welk beroep heeft zij nooit kunnen uitoefenen ?
en
[QueenBee]WTF kloon is er vandoor....
ff lurken..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Welk beroep heeft zij nooit kunnen uitoefenen ?
en
[QueenBee]WTF kloon is er vandoor....
Awww...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 05:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
achja![]()
maar ik ga zo lekker plat, één sigaretje nog:D
Mis BeeDee btw
fap fap fapquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik word al maanden gebeld door iemand, die gelijk ophangt nadat ik ja? zeg. En als ik niks zeg blijft ie even hangen
Geen weed misterquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Awww...![]()
![]()
![]()
Toch liev...mis d'r ook !
![]()
![]()
Ga maar ff jointje roken...![]()
't Is niet grappigquote:
jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
't Is niet grappig
Ik geef nooit meer iemand mn nummerOok potentiele vriendjes krijgen m pas na maanden heb ik besloten
Triest figuur als je zoiets doet..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik word al maanden gebeld door iemand, die gelijk ophangt nadat ik ja? zeg. En als ik niks zeg blijft ie even hangen
En ik zeg niet doen misterquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ga maar een jointje roken bedoelde ik![]()
Ja of niet dan. Vraag me echt af wat iemand er leuk aan vindt om dit te doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Triest figuur als je zoiets doet..![]()
Gefrustreerd op één of andere manier..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja of niet dan. Vraag me echt af wat iemand er leuk aan vindt om dit te doenWat bereik je hier nu mee
vuile NH!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja of niet dan. Vraag me echt af wat iemand er leuk aan vindt om dit te doenWat bereik je hier nu mee
Je meent hetquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gefrustreerd op één of andere manier..![]()
Posten gaat echt kut momenteel...![]()
neenquote:
op mijn armquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
een haai waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |