Dees vond ik ook wel (matig) grappig...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja over n spel ga ik niet posten, das niet grappig. Dit wel, Ha Ha
Ik heb ergens één post teruggelezen ja, ergens...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar zij nietEn net op dat moment dat ze er wél is komt ze je niet tegen
Da's geheim..quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:38 schreef TwyLight het volgende:
Wie zijn dat allemaal in dat plaatje in de OP?
NIEMAND ZEGGEN WIE WIE IS TEGEN NON FOTO MENSENquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:38 schreef TwyLight het volgende:
Wie zijn dat allemaal in dat plaatje in de OP?
Waarom moet je het er dan op zettenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef BeeDee het volgende:
Ow ja, ik moet MSN messenger er ook weer opzetten...heb net alles opnieuw geïnstalleerd. Ik MSN echt zo goed als nooit![]()
Jawel hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:37 schreef seekfaM het volgende:
Hoi
O kut ik rook niet
Mag ik hier nu niet zijn
Ik mis trouwens een bepaalde nuance in deze post......quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Bwehhe k moet altijd zo lachen om zulke replies
Smiley !
Omfg, jij bent echt te triestquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
NIEMAND ZEGGEN WIE WIE IS TEGEN NON FOTO MENSEN
Gewoon...voor de hebquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom moet je het er dan op zetten
Ik steek er nog één op iigquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zoals chillen met jullie en het inhaleren van kankerverwekkende stoffen.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik mis trouwens een bepaalde nuance in deze post......[afbeelding] Smiley !![]()
Maar zalwel moeten zijn...
![]()
ftwquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zoals chillen met jullie en het inhaleren van kankerverwekkende stoffen.
Och arme, t is kold buitenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:55 schreef BeeDee het volgende:
Maar die peuk ga 'k nu echt roken...buiten dus...![]()
Kan je wel zeggen ja...maar ik ben lui, en wil de komende paar jaar niet wittenquote:
tiss net de nsquote:
Je doet aan voetbal?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:02 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Best, geen verplichtingen enzo
Ook geen Voetbal
mwah i'd betterquote:
Ik heb niet zo heeeeul lang geleden, okay een jaar denk ik, mijn plafond gedaan. Dan valt zon verschil echt opquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen ja...maar ik ben lui, en wil de komende paar jaar niet witten![]()
Btw, was die serieuze reactie op het topic van Tong ? Quote de post waar je op reageert dan ook![]()
![]()
Echt niet mijn favo bezigheid..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heeeeul lang geleden, okay een jaar denk ik, mijn plafond gedaan. Dan valt zon verschil echt op
Ja die ja, nou ja leek me logisch dat het daarover ging
Ga liever normaal doodquote:
Dat was niet eens in deze reeksquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb ergens één post teruggelezen ja, ergens...Ja, ik lees deze topics welleens terug
![]()
![]()
Doe je danquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:15 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ga liever normaal dood
nee ik bedoel meer voetbal op tv
Nederland tegen een Oostblokland
Nee ik doe een heel erg leukere sport
Echt wel !quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was niet eens in deze reeks
Welke bedoel jij dan ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was niet eens in deze reeks
Hallo ! Letten we eeeeeven op !quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Echt nietIk was erbij, jij niet
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik fok anderhalve week niet en ik mis gewoon weer wat. Ik rook er ff eentje mee![]()
eej was sol hierquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hallo ! Letten we eeeeeven op !![]()
[..]
My god ! Must have been hell !quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
--knip--
ok we nemen het mee naar achterquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Blijkbaar...alleen was de animo minimaal op dat moment![]()
ja en eigelijk wil ik ook nu iemand vermoordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
My god ! Must have been hell !Rook even passief een peuk mee !
![]()
Hallo! Het ging over mijn gesprekken met SoL waarin ze zei jou te missenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hallo ! Letten we eeeeeven op !![]()
[..]
heee je hebt met je kloon gepraatquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hallo! Het ging over mijn gesprekken met SoL waarin ze zei jou te missen
Na ja...dit was de enige post die ik van haar hier gezien hadquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hallo! Het ging over mijn gesprekken met SoL waarin ze zei jou te missen
Ehm, t was die van Wat kan zij wel of iets in die trant of Queenbee is weg oid die zij maaktequote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Na ja...dit was de enige post die ik van haar hier gezien had![]()
Maar welk topic bedoel jij of bedoel je MSN..![]()
ik praat soms met accentquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
HahaBeedee is t ook
Ik praat altijd met kloon
ze is oflinequote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ehm, t was die van Wat kan zij wel of iets in die trant of Queenbee is weg oid die zij maakte
Ik weet het niet meerEn k heb dr msn niet
![]()
In ONZ ? ff zoeken..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ehm, t was die van Wat kan zij wel of iets in die trant of Queenbee is weg oid die zij maakte
Ik weet het niet meerEn k heb dr msn niet
![]()
met een geodriehoek welquote:
wordquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Welk beroep heeft zij nooit kunnen uitoefenen ?
en
[QueenBee]WTF kloon is er vandoor....
ff lurken..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Welk beroep heeft zij nooit kunnen uitoefenen ?
en
[QueenBee]WTF kloon is er vandoor....
Awww...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 05:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
achja![]()
maar ik ga zo lekker plat, één sigaretje nog:D
Mis BeeDee btw
fap fap fapquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik word al maanden gebeld door iemand, die gelijk ophangt nadat ik ja? zeg. En als ik niks zeg blijft ie even hangen
Geen weed misterquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Awww...![]()
![]()
![]()
Toch liev...mis d'r ook !
![]()
![]()
Ga maar ff jointje roken...![]()
't Is niet grappigquote:
jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
't Is niet grappig
Ik geef nooit meer iemand mn nummerOok potentiele vriendjes krijgen m pas na maanden heb ik besloten
Triest figuur als je zoiets doet..quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik word al maanden gebeld door iemand, die gelijk ophangt nadat ik ja? zeg. En als ik niks zeg blijft ie even hangen
En ik zeg niet doen misterquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ga maar een jointje roken bedoelde ik![]()
Ja of niet dan. Vraag me echt af wat iemand er leuk aan vindt om dit te doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Triest figuur als je zoiets doet..![]()
Gefrustreerd op één of andere manier..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja of niet dan. Vraag me echt af wat iemand er leuk aan vindt om dit te doenWat bereik je hier nu mee
vuile NH!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja of niet dan. Vraag me echt af wat iemand er leuk aan vindt om dit te doenWat bereik je hier nu mee
Je meent hetquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gefrustreerd op één of andere manier..![]()
Posten gaat echt kut momenteel...![]()
neenquote:
op mijn armquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
een haai waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |