M'n FOK! geweten OMG !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja klote he BeeDee! en je weet: ik onthoud alles!
gadverdarrie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heej Tezz ! Genoeg fantasie in dit topic blijkbaar..![]()
Not my cup of tea anyway..![]()
de lijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Als ik een lijkschouwer was en jij de lijk...![]()
vind je?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef PeZu het volgende:
ik vind dat er toch meer genuekt moet worden
Je hebt iig een gezellige avond gehad..goed om te horenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
gadverdarrie.
Ga maar lekker slapen BeeDee, da's het beste. Ga ik ook maar eens doen. Ik zit nog wel een beetje vol van de borrel en de tapaz die ik straks gegeten heb, maar ach, ik ben wel moe dus ik ga lekker dromen over jou BeeDee
Ik ga naar bed om morgen de trein op tijd kan pwnen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:49 schreef opgebaarde het volgende:
Ontkenningsfase, definitely!
Tyler, even webcammen?
bedankt voor het delen van je plannen om maag d te blijven vh huwelijk opgebaardequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:51 schreef opgebaarde het volgende:
achja, de eerste keer komt nog wel pezu
trusten lief!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt iig een gezellige avond gehad..goed om te horenEn gaat fijn dromen ook
![]()
Truste !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zekerquote:
slaap lekker!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt iig een gezellige avond gehad..goed om te horenEn gaat fijn dromen ook
![]()
Truste !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gem 785,5678 bakjes koffie of wat daar voor door moet gaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
weet iemand wat de levensduur van een senseo apparaat is?
Onze is net kapot, paar jaar oudquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
'k heb 'm al 5 jaar staan....en gebruikt of course..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
ligt er aan hoe vaak je hem gebruikt. En wat je er mee doet. Op de grond gooien bijvoorbeeld, nou, dat verkort de levensduur aanzienlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
Tis moeilijk he, weggaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...moet 't niet keidruk gaan worden tuuk !![]()
Maar ik ga echt zo hoor !
![]()
Die van ons is nog geen jaar, hij begint al vreemde kuren te krijgen. Ik drink wel veel koffie maar een jaar lijkt me wel echt kort.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Onze is net kapot, paar jaar oud
haha ja elke ochtend voor ik er water in doe kijk ik nog even hoe hoog hij kan springen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
ligt er aan hoe vaak je hem gebruikt. En wat je er mee doet. Op de grond gooien bijvoorbeeld, nou, dat verkort de levensduur aanzienlijk.
Wat voor problemen heb je dan? Halve kopjes en geen schuim meer enzoot?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die van ons is nog geen jaar, hij begint al vreemde kuren te krijgen. Ik drink wel veel koffie maar een jaar lijkt me wel echt kort.Ik denk dat ik maar een nieuwe ga halen voor hij er helemaal mee stopt.
en hoe hoger ze springen hoe lekkerder de koffie!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja elke ochtend voor ik er water in doe kijk ik nog even hoe hoog hij kan springen..
Nee !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis moeilijk he, weggaan.
Zal ik Dr. Phil ff roepen?
Ja ik weet niet precies maar denk niet veel ouder dan 2 jaar. Kijken hoe lang deze het volhoudt en dan kom ik bij je terugquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die van ons is nog geen jaar, hij begint al vreemde kuren te krijgen. Ik drink wel veel koffie maar een jaar lijkt me wel echt kort.Ik denk dat ik maar een nieuwe ga halen voor hij er helemaal mee stopt.
nou ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:59 schreef oranjekoek het volgende:
het senseo apparaat he..
Nee juist overvolle kopjes zonder schuim, hij lijkt zingend koffie te zettenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat voor problemen heb je dan? Halve kopjes en geen schuim meer enzoot?
BeeDee luister nou: het ligt echt allemaal aan jou en alleen JIJ kunt er verandering in brengen!!!!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee !Die zegt toch alleen maar dat 't allemaal aan mij ligt en dat alleen ik 't kan veranderen..
![]()
Dr Phil zit op FOK!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
BeeDee luister nou: het ligt echt allemaal aan jou en alleen JIJ kunt er verandering in brengen!!!!!!
Opgebaarde, onze Senseo expertquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:02 schreef opgebaarde het volgende:
Heb je al wel eens de koffiepathouders goed schoongemaakt en vooral het gaatje in het midden weer opengemaakt?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:02 schreef Tezz het volgende:
jongelui, trusten (kijk BeeDee, ik kan het wel!)
is er koffie na de dood?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Opgebaarde, onze Senseo expert
Nou serieus, ik heb echt veel gelazer met dat ding gehad en aangezien ik terminaal verslaafd ben heb ik dus een hoop uitgezocht en zelf gefixtquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Opgebaarde, onze Senseo expert
welterusten slaap lekkerquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:02 schreef Tezz het volgende:
jongelui, trusten (kijk BeeDee, ik kan het wel!)
Ja dat had ik gedaan! daarna gaf hij alleen maar meer water haha.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:02 schreef opgebaarde het volgende:
Heb je al wel eens de koffiepathouders goed schoongemaakt en vooral het gaatje in het midden weer opengemaakt?
oohquote:
Sorry dat ik degene moest zijn die je het nieuws brachtquote:
jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sorry dat ik degene moest zijn die je het nieuws bracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |