quote:
Heel even nog maar...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee blijf maar hier ! Wat moet ik zonder jou!![]()
En moet ik dan tussen vriendin en jou inliggen??quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heel even nog maar...anders kruip je lekker d'r bij
![]()
ik!quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wie heeft hier wat tegen voetbal!?
Nee, ik wil tussenin !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
En moet ik dan tussen vriendin en jou inliggen??
ik niet. Tis altijd gezellig in de kantine met al die stomende mannen. Zolang ik niet op het veld hoeft te staan geef ik er niets om hoor!quote:
Heb je een beetje een knappe vriendin, dan kunnen we altijd wat regelen he!quote:
Dat dan weer wel...good thinking !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik niet. Tis altijd gezellig in de kantine met al die stomende mannen. Zolang ik niet op het veld hoeft te staan geef ik er niets om hoor!
En als het op tv is heb ik ook geen moeite mee, kan ik lekker ongestoord fokken.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen WK en EK is leuk als NL speelt
Ik denk dat we een leuke trio zullen vormen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je een beetje een knappe vriendin, dan kunnen we altijd wat regelen he!![]()
Goed dan!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Jij bent een blinde hoek voor mij.
ja nou word ik nieuwsgierig he.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik denk dat we een leuke trio zullen vormen...![]()
Gaat het weer een beetje na je wilde avontuur in het weiland?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
ioh!
Nou oke dan, omdat jij het zegt: PICS!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
PICS ! wordt er dan toch normaal geroepen ?!!![]()
pezu wat is er gebeurd! Je praat achterstevoren! IEeeeuw wat eng!!!!!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
ioh!
Nee !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou oke dan, omdat jij het zegt: PICS!!!!!!!!!
teh si nee suriv po nijm cpquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
pezu wat is er gebeurd! Je praat achterstevoren! IEeeeuw wat eng!!!!!!!
ja oke daar kan ik mee leven.quote:
Natuurlijk. Immers het minste wat ik kan doen nadat ik je vader tot bloedens toe heb gepenetreerd in zijn anus en oren voor een BigMac.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:36 schreef opgebaarde het volgende:
Tyler, jouw moeder, fokking hell, lekkerdingetje heur![]()
Mag ik haar msn, ik zou haar graag willen swaffelen onderwijl ik een peuke reuk
Die kunnen je hier toch ook uitwonen ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan prefereer ik doch liever met mijn 2 negervrindjes een weekje Moskou aan te doen
aahhh daar is de fantasiequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die kunnen je hier toch ook uitwonen ?![]()
Maar ik heb toch heulemaal geen vaste woon- of verblijfplaats, dus uitwonen zit er dan niet in hèquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die kunnen je hier toch ook uitwonen ?![]()
Dirty mind is a joy forever !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja oke daar kan ik mee leven.
Dan moeten we toch gebruik maken van onze fantasie he BeeDee! Heb je een beetje fantasie??
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar ik heb toch heulemaal geen vaste woon- of verblijfplaats, dus uitwonen zit er dan niet in hè
ja inderdaadquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:41 schreef BeeDee het volgende:
Kut ! Nu komen m'n laatste posts verkeerd over![]()
ja klote he BeeDee! en je weet: ik onthoud alles!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:41 schreef BeeDee het volgende:
Kut ! Nu komen m'n laatste posts verkeerd over![]()
Die vrinden van jou blijkbaar wel !quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar ik heb toch heulemaal geen vaste woon- of verblijfplaats, dus uitwonen zit er dan niet in hè
Mafketel, het gaat inderdaad om de huidskleur maar niet om de penislengte, bendegij sexueel gefrustreerd ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die vrinden van jou blijkbaar wel !![]()
Necrofilie blijft een droom voor velen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe zijn jullie trouwens in één keer op het onderwerp gekomen dat negers een opgebaarde in de reet moesten neuken? Pure ziekheid in een topic.
--> Het Keldertje.
Als ik een lijkschouwer was en jij de lijk...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Necrofilie blijft een droom voor velen.
Als je jaloers bent, je kan er over praten heur
Heej Tezz ! Genoeg fantasie in dit topic blijkbaar..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Necrofilie blijft een droom voor velen.
Als je jaloers bent, je kan er over praten heur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |