Sfeer impressie:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef oshiro het volgende:
Welke idioot had zoveel tijd dat ie de namen op alfabetische volgorde heeft gezet![]()
Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die "vol" is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald\'s eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo\'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo\'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos :\'). Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar..
Good work soldierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wiki is gemaakt... stomme <br>En up 2 date..
nu nog regelen dat je om half 3 vrij bent vrijdagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik weet niet wat jij up to date noemt, maar er zijn veuls te weinig komkommersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat half 3 te optimistisch is... half 4 zou ik nog wel kunnen regelenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nu nog regelen dat je om half 3 vrij bent vrijdag
Komers lijst komt uit het vorige topic ! Als het niet klopt dan is dat in de strijd verkeert gegaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij up to date noemt, maar er zijn veuls te weinig komkommers
okequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef remlof het volgende:
ik ben er om half vijf vrijdag, als het allemaal meezit
en ook Janetje, Dubbeldrank, Bizznitch en MissHobje komen dan aan
haha zie maar even iddquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat half 3 te optimistisch is... half 4 zou ik nog wel kunnen regelen![]()
Iedere morgen 15 minuten eerder beginnen ofzo... Najah ik kijk wel even !
Oh you'll make itquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef remlof het volgende:
ik ben er om half vijf vrijdag, als het allemaal meezit
en ook Janetje, Dubbeldrank, Bizznitch en MissHobje komen dan aan
Deze klopt het best. Op een paar na dan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Komers lijst komt uit het vorige topic ! Als het niet klopt dan is dat in de strijd verkeert gegaan![]()
In het vorig topic las ik dat Brian met de trein ging.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
nou s-f, brian en realzeus, ik ben vrijdag om half 3 vrij
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In het vorig topic las ik dat Brian met de trein ging.
Nou nog even wanneer die fiets vrij is ,maar tegen de tijd dat we dat weten en dat ik dat lees zitten we waarschijnlijk in deel 56.
Iedereen welterusten,ik ga pitten.![]()
slaap goed.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In het vorig topic las ik dat Brian met de trein ging.
Nou nog even wanneer die fiets vrij is ,maar tegen de tijd dat we dat weten en dat ik dat lees zitten we waarschijnlijk in deel 56.
Iedereen welterusten,ik ga pitten.![]()
Make up your mindquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, rond half 6 kan ook wel. Of 5 uur, of half 5, misschien 4 uur ook wel. Ach we zien wel
Mja t gaat hardquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef -skippybal- het volgende:
Alweer een nieuwe...
Het gaat wel heel hard.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef -skippybal- het volgende:
Alweer een nieuwe...
alle PUB-ers moeten waarschijnlijk om 10 uur thuis zijn en thuis gezellig eten , dus als je die nog wil zien zou ik vroeg komenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, rond half 6 kan ook wel. Of 5 uur, of half 5, misschien 4 uur ook wel. Ach we zien wel
Ach, meer de vraag waarom ik die zou willen zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
alle PUB-ers moeten waarschijnlijk om 10 uur thuis zijn en thuis gezellig eten , dus als je die nog wil zien zou ik vroeg komen
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:44 schreef TheSorrow het volgende:
12.28 vertrek, 13.42 aankomst op spoor 1Ik denk dat ik daarvoor ga
Zolang?! Voor dat kutstukje...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef TheSorrow het volgende:
Maar ik pak dus de trein van 12.28 en dan kom ik 13.42 aan ofzoiets was het toch?
Jep:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, meer de vraag waarom ik die zou willen zien
maakt mij niet, het ligt aan realzeus he.!quote:
Ach, ik zie er sowieso 1quote:
Ik kan ook de stoptrein pakken... geen 1 x overstappen, 2:54 onderwegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zolang?! Voor dat kutstukje...
Ik weet ook niet waarom ik jou zou willen zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, meer de vraag waarom ik die zou willen zien
Damn! Zwijndrecht ligt twee keer zo dichtbij als Arnhem. Maar ik ben er lekker binnen 40 minutenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik kan ook de stoptrein pakken... geen 1 x overstappen, 2:54 onderweg!
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Damn! Zwijndrecht ligt twee keer zo dichtbij als Arnhem. Maar ik ben er lekker binnen 40 minuten![]()
Nee, dit keer nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:15 schreef TheSorrow het volgende:
Die kwam toch niet mee? Of toch wel?
Volgende weekquote:
Iddquote:
Had ik toch een fout gemaakt of is het alweer een update? ..quote:
80%quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:20 schreef -skippybal- het volgende:
Hoeveel procent haakt normaal af??
neuh, veel minder... maar er komen er ook een zooi die zich niet hebben aangemeld, dus ik verwacht toch minstens wel 50 mensenquote:
oh heb dr nummer niet enzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef -skippybal- het volgende:
Hey Paultjuhhh, heb je nog korting kunnen fixen dan?
Mensen die met elkaar reizen die komen gewoon 100% ( mits er geen onvoorziene dingen gebeuren uiteraard ) Dus je zou een exitpoll kunnen makenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
neuh, veel minder... maar er komen er ook een zooi die zich niet hebben aangemeld, dus ik verwacht toch minstens wel 50 mensen
Sjongejongequote:
Hallo ik deed alleen ff stoer enzo, snap je toch welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef boem-dikkie het volgende:
paultjuhhh doet niet zn best voor ons![]()
neequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hallo ik deed alleen ff stoer enzo, snap je toch wel
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:33 schreef -skippybal- het volgende:
Nu moet je iedereen op bier trakteren om ze toch een beetje korting te geven...
GMTAquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
neenu verwacht iedereen dat ze korting krijgen, en als we dat niet krijgen verwachten dat jij tenminste de helft voor ons betaald!
wát een manquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:40 schreef -skippybal- het volgende:
Adoratie en gratis bier met elkaar vergelijken![]()
Als ik gratis bier fix dan fix ik dat alleen voor dribje en ik mafkeesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:40 schreef -skippybal- het volgende:
Adoratie en gratis bier met elkaar vergelijken![]()
Sowieso bier vergelijken...
Wat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wát een mancheck die hoertje! check deze !
Wie is datquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=BiCzcoOPxM8
quote:
Hoeveel doekoe kun je daam mee getty?quote:Beroep: Professioneel bier drinker.
Kom op weet ik ook wel, vorige keer was het ook stampvolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
neuh, veel minder... maar er komen er ook een zooi die zich niet hebben aangemeld, dus ik verwacht toch minstens wel 50 mensen
erg veelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel doekoe kun je daam mee getty?
Een of andere kutpuberquote:
Hij krijgt zo'n V op z'n bast geplakt. En zo'n oortje.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef TheSorrow het volgende:
Ga je ook moderaten op de meeting remlof?
neujquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb nog een leuk filmpje van mezelf bij mental theo zal ik die ff uploaden jongens?
Meisje zo te zien aan het gegiegel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dat een jongen of een meisje ?
Is ie zelf te dronken? En dat terwijl ie aan t werk is, schandelijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij krijgt zo'n V op z'n bast geplakt. En zo'n oortje.
"Deze man is te dronken !!einz!!" en dan wordt je er zo uitgelollerd![]()
hey, tis vrijwilligerswerk he?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Is ie zelf te dronken? En dat terwijl ie aan t werk is, schandelijk!
verkapte-kijk-mij-ziek-zijn postquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
sorry remlof![]()
mensen ik ga pitten, last van mn rug enzo, ben een beetje ziekjest heerst echt op t moment hiero. Duim voor me dat ik vrijdag wat beter ben
daag
Verkapt-ik-kom-vrijdag-niet-want-ben-dan-nog-ziek postquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
sorry remlof![]()
mensen ik ga pitten, last van mn rug enzo, ben een beetje ziekjest heerst echt op t moment hiero. Duim voor me dat ik vrijdag wat beter ben
daag
Ik draai jouw soort muziek knettershard, is dat ook goed ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef eQuaL het volgende:
TVP
Verder kom ik niet, tenzij men massaal mijn naam scandeert![]()
Bewijsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik draai jouw soort muziek knettershard, is dat ook goed ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Verkapt-ik-kom-vrijdag-niet-want-ben-dan-nog-ziek post
Neequote:
Emo postquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:54 schreef eQuaL het volgende:
Je kunt mij doorstrepen, ik kreeg vandaag een grote huiswerk opdracht van programmeren op, en dat krijg ik nooit klaar als ik vrijdagavond ook nog eens weg ben (weekend werken)
Nouja ik was toch al te twijfelachtig, en wie mist mij nou![]()
ok bitchquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]tfoee wedden dat ik kom bitch.
Dude wat doe je je quote jezelf dat kan ik niet aan in mijn hoofdquote:
Was uit het vorige topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dude wat doe je je quote jezelf dat kan ik niet aan in mijn hoofd!
gewoon in bed blijven tot vrijdagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef moemoe het volgende:
Ik ben ook ziekjes.
Op de meet begint het feestje ook na 11'en, neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo te zien zijn de PUBers naar bed..
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo te zien zijn de PUBers naar bed..
dan wordt het inderdaad pas echt gezelligquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Op de meet begint het feestje ook na 11'en, neem ik aan?.
Je komkomkommert gewoon niet ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Blaxje het volgende:
Waarom sta ik bij de komkommers?
Ik twijfel niet eens of ik kom
Voor jouquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:11 schreef paultjuhhh het volgende:
zijn jullie ook zo zenuwachtig?
en voor wie vooral?
Dit is een beetje jammer hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:12 schreef TheSorrow het volgende: zenuw8ig zenuw8ig zenuw8ig
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Typt makkelijker... niet zo zeiken hoor
quote:
ik b& het r ook mee 1squote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar nu jij het zegt, sluit ik me bij je aan.
Alsof je acht normaal niet sneller te pakken hebt tussen al je andere keys dan ineens naar die 8 te gaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Typt makkelijker... niet zo zeiken hoor
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:16 schreef paultjuhhh het volgende:
stofje, komt stofjeB ook ?
Ik was dat account vergeten. Zo te zien bestaat StofjeB niet meer, FOK herkent de naam iig niet meerquote:
[mierenneuk modus]quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik was dat account vergeten. Zo te zien bestaat StofjeB niet meer, FOK herkent de naam iig niet meer.
Die is zo te zien gewoon gebanned.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:18 schreef -skippybal- het volgende:
En Vloeistofje?
[TheSorrowneukerij]quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
[mierenneuk modus]
wat is FOK ?
[/mierenneuk modus]
Juist..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[TheSorrowneukerij]
sterf
[/TheSorrowneukerij]
PI's lezenquote:
Omdat ie zo ongeveer bij het meubilair hoortquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Sebasser komt niet hoor waarom staatie erop
d88 kan ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:17 schreef TheSorrow het volgende:
Je snapt toch wat ik bedoel? Einde discussie naar wij dachten (of zal ik d8en typen, wat wil je)
quote:
Hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ie zo ongeveer bij het meubilair hoort
Voetenbankje voor de stonersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
welk meubilair?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ah datquote:
Weet ik veel, ik zeg ook maar watquote:
Lijkt me een goeiequote:
ik weet nergens niks vanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens als dribbel zo hier komt posten, troost hem dan hij is bevroren buiten onder de sneeuw
dat zegt?quote:
snel slapen jijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:26 schreef TheSorrow het volgende:
Kga zo maar es richting bed... morgen 5.15 op, tot 2 werken, daarna naar school uitschrijven.... en dan vervelen
Uitschrijven??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:26 schreef TheSorrow het volgende:
Kga zo maar es richting bed... morgen 5.15 op, tot 2 werken, daarna naar school uitschrijven.... en dan vervelen
Het sneeuwt hier niet eensquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens als dribbel zo hier komt posten, troost hem dan hij is bevroren buiten onder de sneeuw
Ben ermee gekaptquote:
baas ja baasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
dat zeg ik ook, het ergste is al weg
vertelt met een tquote:
je leert snelquote:
met jou ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze gaat vreemd drib ik zeg het je !
quote:
Jij wel jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef moemoe het volgende:
Ik zou hem bijten dribs.
*hapquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je snapt er ook helemaal niks van.
Die honden van tegenwoordig.
Trusten babequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:48 schreef fraubitch het volgende:
maar anywai
trusten moemoe![]()
en de rest
Ik vroeg het me ook al afquote:
Mooie post. Zet hem in je fobo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:21 schreef longinus het volgende:
De eerste die post na een uur in de morgen natuurlijk![]()
ow jah, natuurlijk!quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:21 schreef longinus het volgende:
De eerste die post na een uur in de morgen natuurlijk![]()
zolang er geen halve topics volgebaggerd worden met nietszeggende posts is het wel ok hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Mag je hier nou wel hallo enzo zeggen of alleen ontopic praten snap er niets meer van
ok eindelijk een richtlijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
zolang er geen halve topics volgebaggerd worden met nietszeggende posts is het wel ok hoor
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
ik had serieus je laatste post nog niet gelezen remlof
mááar ik ga hem trotseren!quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:27 schreef SiemeN het volgende:
Het lijkt inderdaad de ijzige winter van 1992 wel!
Dan is het juist koud, doorgaans.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:40 schreef Afzuigkap het volgende:
Hier schijnt het zonnetjeook al zal het vast wel stervenskoud zijn
Doe eens iets aan je UI.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:11 schreef purplerose het volgende:
LEUGENS!!
quote:
Ik ga je bijna zien. Hihi.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:16 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben het wel een beetje met PDL eens..
Spannend! Ga je me herkennen met dank aan SiemeN.rar?quote:
Ik ken de nummer één nicht:quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:43 schreef Stofje het volgende:
Het is weer bijna vrijdag, de week is weer bijna voorbij, de enige echte alle 40 op een rij, met Erik de Zwart, op volle kracht, dit is de top 40 op 538.
quote:Nienke- Het huis Anubis
Vanzelfsprekend. Of ga je me nu vertellen dat je foto's van je leuke neef naar me hebt gestuurd?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Spannend! Ga je me herkennen met dank aan SiemeN.rar?.
Eigenlijk ben ik een 53 jarige transsexueel, ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Of ga je me nu vertellen dat je foto's van je leuke neef naar me hebt gestuurd?.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef -skippybal- het volgende:
Nog steeds. Alleen is je hoofd uitgerekt
Vraag dat maar aan SiemeN.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:01 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is iedereen helemaal geil van dat Fall Out Boy terwijl het eigenlijk gewoon emo-poep is?
Nou? He?
Dat heeft te maken met een goed staaltje producers werk. Het klinkt op de albums allemaal erg gelikt en aanstekelijk en daarnaast past het image van de band perfect in de huidige emo hype. Live is het bagger, en toch luister ik graag naar ze op mijn veel te dure iPod. Ook ik ben gewoon een slachtoffer van de consumptiemaatschappij.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:01 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is iedereen helemaal geil van dat Fall Out Boy terwijl het eigenlijk gewoon emo-poep is?
Nou? He?
Mag, maar geen hakenkruizenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
Zal ik een toffe voor je maken met een hakenkruis? Ik heb toch niks te doen (praat ik me zelf aan....)
Ja. Zo van "Das ist ganz sachequote:Op woensdag 7 februari 2007 11:12 schreef SiemeN het volgende:
Sache?
Sache!!quote:
Ja?quote:
Ga vrijwilligers werk voor de josti band doen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:40 schreef Stofje het volgende:
Mij kwijlt nooit iemand onder.
De leden van die band zijn van Lotje getikt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ga vrijwilligers werk voor de josti band doen.
Ik ook! Maar op Tina doe ik me voor als 14 jarig bisexueel meisje waarvan de cam toevallig kapot is. Nog even bedenken hoe ik dat op ga lossen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:42 schreef Stofje het volgende:
Ik heb op 9 februari dus gewoon twéé internet-meets. Ik denk dat het tijd wordt m'n leven te evalueren en me af te vragen waar het precies mis gegaan is en welke weg ik nu maar eens moet gaan bewandelen.
Oh. Dat was me nooit zo opgevallen, eigenlijk. Vandaar zeker dat die vreemdeling, Hans Teeuwen, allerlei jolige grapjes over hen probeert te maken. Ach ja. Hij is nog steeds niet grappig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
De leden van die band zijn van Lotje getikt.
Matigquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ook! Maar op Tina doe ik me voor als 14 jarig bisexueel meisje waarvan de cam toevallig kapot is. Nog even bedenken hoe ik dat op ga lossen...
Deze reeks blijft gewoon bestaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:46 schreef SiemeN het volgende:
Verdraaid! Wat ga ik deze reeks missen!!
Triest, inderdaad. Ik stond er pas geleden nog bij stil: Vroeger mocht je in de treinen roken, op stations, in vele gelegenheden. Dat dát is verboden, ben ik het compleet mee eens. Maar in voetbalstadions en horecagelegenheden vind ik, als niet-roker, zwáár overtrokken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:49 schreef -skippybal- het volgende:
Horecabond wil nog dit jaar rookverbod
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij kwijlt alle mannen onder..
Dude, het gaat morgen sneeuwenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:02 schreef longinus het volgende:
Zijn er al plannen voor een beachmeet
Allemaal jaloers hoor purplerosequote:
Als het mooi weer is natuurlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dude, het gaat morgen sneeuwen
Het sneeuwt vandaag ook alquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dude, het gaat morgen sneeuwen
quote:
Ik wil ook sneeuw godverdomme!!!quote:
Vanavond krijg je misschien wel wat. En morgen sowieso. En daarna regenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wil ook sneeuw godverdomme!!!
Geen school voor mij morgen dus maar lekker met de MTB het bos inquote:Voorwaarschuwing Weeralarm
ZWARE SNEEUW
In de loop van donderdagochtend trekt een omvangrijk sneeuwgebied van het zuiden uit langzaam naar het noorden. De voorste begrenzing van het gebied bereikt naar verwachting tegen donderdagavond het noordoosten van het land. Er bestaat daarbij groot gevaar voor ernstige overlast. Het KNMI schat de kans op een Weeralarmsituatie momenteel in op 75%.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Geen school voor mij morgen dus maar lekker met de MTB het bos in![]()
Oplossing: niet gaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:41 schreef purplerose het volgende:
Hmmm, zit ik straks vast op therapie omdat de trein niet meer truggaat
Nee, das alleen als ik me medicijnen vergeetquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oplossing: niet gaan.
Of ga je dan moorden op de meet?
Gewoon normaal hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben wel benieuwd hoe skippybal in reallife is
Verwachting van nu:quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, das alleen als ik me medicijnen vergeet
Mja, maar morgenochtend op half 8 sneeuwt het nog niet zo hard dat de treinen niet meer gaan en dan gaan ze weer zeuren op therapie omdat ik uit voorzorg niet kom. blablablablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |