Deze reeks blijft gewoon bestaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:46 schreef SiemeN het volgende:
Verdraaid! Wat ga ik deze reeks missen!!
Triest, inderdaad. Ik stond er pas geleden nog bij stil: Vroeger mocht je in de treinen roken, op stations, in vele gelegenheden. Dat dát is verboden, ben ik het compleet mee eens. Maar in voetbalstadions en horecagelegenheden vind ik, als niet-roker, zwáár overtrokken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:49 schreef -skippybal- het volgende:
Horecabond wil nog dit jaar rookverbod
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij kwijlt alle mannen onder..
Dude, het gaat morgen sneeuwenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:02 schreef longinus het volgende:
Zijn er al plannen voor een beachmeet
Allemaal jaloers hoor purplerosequote:
Als het mooi weer is natuurlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dude, het gaat morgen sneeuwen
Het sneeuwt vandaag ook alquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dude, het gaat morgen sneeuwen
quote:
Ik wil ook sneeuw godverdomme!!!quote:
Vanavond krijg je misschien wel wat. En morgen sowieso. En daarna regenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wil ook sneeuw godverdomme!!!
Geen school voor mij morgen dus maar lekker met de MTB het bos inquote:Voorwaarschuwing Weeralarm
ZWARE SNEEUW
In de loop van donderdagochtend trekt een omvangrijk sneeuwgebied van het zuiden uit langzaam naar het noorden. De voorste begrenzing van het gebied bereikt naar verwachting tegen donderdagavond het noordoosten van het land. Er bestaat daarbij groot gevaar voor ernstige overlast. Het KNMI schat de kans op een Weeralarmsituatie momenteel in op 75%.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Geen school voor mij morgen dus maar lekker met de MTB het bos in![]()
Oplossing: niet gaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:41 schreef purplerose het volgende:
Hmmm, zit ik straks vast op therapie omdat de trein niet meer truggaat
Nee, das alleen als ik me medicijnen vergeetquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oplossing: niet gaan.
Of ga je dan moorden op de meet?
Gewoon normaal hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ben wel benieuwd hoe skippybal in reallife is
Verwachting van nu:quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, das alleen als ik me medicijnen vergeet
Mja, maar morgenochtend op half 8 sneeuwt het nog niet zo hard dat de treinen niet meer gaan en dan gaan ze weer zeuren op therapie omdat ik uit voorzorg niet kom. blablablablabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |