Lijkt mij heeeeerlijkquote:www.nu.nl
Horecabond wil nog dit jaar rookverbod
Uitgegeven: 7 februari 2007 10:25
Laatst gewijzigd: 7 februari 2007 10:56
ALMERE - De FNV Horecabond wil dat er nog dit jaar een rookverbod komt voor de horeca. In het regeerakkoord wordt 2011 genoemd als jaar van invoering, maar de bond vindt dat te lang duren.
In 2004 heeft minister Hoogervorst met de werkgevers in de sector afgesproken dat zij zelf maatregelen zouden treffen om het roken in de horeca zo veel mogelijk terug te dringen. Volgens de bond is er nog niet veel gebeurd.
quote:
Gelukkig maar , dat smerige gerookquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:26 schreef MouseOver het volgende:
Het is een mooi bewijs dat je met lang genoeg zeuren alles gedaan krijgt.
De niet-rokers kunnen ook even buiten gaan ademenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het valt mij wel op, dat er voordat het rookverbod wordt ingevoerd (bijvoorbeeld Italie en Ierland), het land op zijn kop staat omdat er een rookverbod wordt ingevoerd.
Als het eenmaal is ingevoerd, zoals in genoemde landen, blijkt het allemaal reuze mee te vallen. De rokers gaan gewoon even buiten roken, en het is allemaal niet zo´n groot probleem meer.
Ik persoonlijk (als roker) zou het niet zo´n probleem vinden.
Een paar weken geleden stond er een stuk in over het rookverbod in Pubs in Ierland. Had een Pub een rook patio aangelegd, achter zijn pub. Bleek dat de niet rokers ook buiten kwamen staan, omdat het daar gezelliger wasquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
De niet-rokers kunnen ook even buiten gaan ademen
Rokers zijn ook over het algemeen gezelligquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Een paar weken geleden stond er een stuk in over het rookverbod in Pubs in Ierland. Had een Pub een rook patio aangelegd, achter zijn pub. Bleek dat de niet rokers ook buiten kwamen staan, omdat het daar gezelliger was![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |