quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef -skippybal- het volgende:
Nog steeds. Alleen is je hoofd uitgerekt
Vraag dat maar aan SiemeN.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:01 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is iedereen helemaal geil van dat Fall Out Boy terwijl het eigenlijk gewoon emo-poep is?
Nou? He?
Dat heeft te maken met een goed staaltje producers werk. Het klinkt op de albums allemaal erg gelikt en aanstekelijk en daarnaast past het image van de band perfect in de huidige emo hype. Live is het bagger, en toch luister ik graag naar ze op mijn veel te dure iPod. Ook ik ben gewoon een slachtoffer van de consumptiemaatschappij.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:01 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is iedereen helemaal geil van dat Fall Out Boy terwijl het eigenlijk gewoon emo-poep is?
Nou? He?
Mag, maar geen hakenkruizenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:56 schreef -skippybal- het volgende:
Zal ik een toffe voor je maken met een hakenkruis? Ik heb toch niks te doen (praat ik me zelf aan....)
Ja. Zo van "Das ist ganz sachequote:Op woensdag 7 februari 2007 11:12 schreef SiemeN het volgende:
Sache?
Sache!!quote:
Ja?quote:
Ga vrijwilligers werk voor de josti band doen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:40 schreef Stofje het volgende:
Mij kwijlt nooit iemand onder.
De leden van die band zijn van Lotje getikt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ga vrijwilligers werk voor de josti band doen.
Ik ook! Maar op Tina doe ik me voor als 14 jarig bisexueel meisje waarvan de cam toevallig kapot is. Nog even bedenken hoe ik dat op ga lossen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:42 schreef Stofje het volgende:
Ik heb op 9 februari dus gewoon twéé internet-meets. Ik denk dat het tijd wordt m'n leven te evalueren en me af te vragen waar het precies mis gegaan is en welke weg ik nu maar eens moet gaan bewandelen.
Oh. Dat was me nooit zo opgevallen, eigenlijk. Vandaar zeker dat die vreemdeling, Hans Teeuwen, allerlei jolige grapjes over hen probeert te maken. Ach ja. Hij is nog steeds niet grappig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
De leden van die band zijn van Lotje getikt.
Matigquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ook! Maar op Tina doe ik me voor als 14 jarig bisexueel meisje waarvan de cam toevallig kapot is. Nog even bedenken hoe ik dat op ga lossen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |