*hapquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je snapt er ook helemaal niks van.
Die honden van tegenwoordig.
Trusten babequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:48 schreef fraubitch het volgende:
maar anywai
trusten moemoe![]()
en de rest
Ik vroeg het me ook al afquote:
Mooie post. Zet hem in je fobo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:21 schreef longinus het volgende:
De eerste die post na een uur in de morgen natuurlijk![]()
ow jah, natuurlijk!quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:21 schreef longinus het volgende:
De eerste die post na een uur in de morgen natuurlijk![]()
zolang er geen halve topics volgebaggerd worden met nietszeggende posts is het wel ok hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Mag je hier nou wel hallo enzo zeggen of alleen ontopic praten snap er niets meer van
ok eindelijk een richtlijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
zolang er geen halve topics volgebaggerd worden met nietszeggende posts is het wel ok hoor
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
ik had serieus je laatste post nog niet gelezen remlof
mááar ik ga hem trotseren!quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:27 schreef SiemeN het volgende:
Het lijkt inderdaad de ijzige winter van 1992 wel!
Dan is het juist koud, doorgaans.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:40 schreef Afzuigkap het volgende:
Hier schijnt het zonnetjeook al zal het vast wel stervenskoud zijn
Doe eens iets aan je UI.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:11 schreef purplerose het volgende:
LEUGENS!!
quote:
Ik ga je bijna zien. Hihi.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:16 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben het wel een beetje met PDL eens..
Spannend! Ga je me herkennen met dank aan SiemeN.rar?quote:
Ik ken de nummer één nicht:quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:43 schreef Stofje het volgende:
Het is weer bijna vrijdag, de week is weer bijna voorbij, de enige echte alle 40 op een rij, met Erik de Zwart, op volle kracht, dit is de top 40 op 538.
quote:Nienke- Het huis Anubis
Vanzelfsprekend. Of ga je me nu vertellen dat je foto's van je leuke neef naar me hebt gestuurd?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:41 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Spannend! Ga je me herkennen met dank aan SiemeN.rar?.
Eigenlijk ben ik een 53 jarige transsexueel, ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Of ga je me nu vertellen dat je foto's van je leuke neef naar me hebt gestuurd?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |