Had ik toch een fout gemaakt of is het alweer een update? ..quote:
80%quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:20 schreef -skippybal- het volgende:
Hoeveel procent haakt normaal af??
neuh, veel minder... maar er komen er ook een zooi die zich niet hebben aangemeld, dus ik verwacht toch minstens wel 50 mensenquote:
oh heb dr nummer niet enzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef -skippybal- het volgende:
Hey Paultjuhhh, heb je nog korting kunnen fixen dan?
Mensen die met elkaar reizen die komen gewoon 100% ( mits er geen onvoorziene dingen gebeuren uiteraard ) Dus je zou een exitpoll kunnen makenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
neuh, veel minder... maar er komen er ook een zooi die zich niet hebben aangemeld, dus ik verwacht toch minstens wel 50 mensen
Sjongejongequote:
Hallo ik deed alleen ff stoer enzo, snap je toch welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef boem-dikkie het volgende:
paultjuhhh doet niet zn best voor ons![]()
neequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hallo ik deed alleen ff stoer enzo, snap je toch wel
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:33 schreef -skippybal- het volgende:
Nu moet je iedereen op bier trakteren om ze toch een beetje korting te geven...
GMTAquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
neenu verwacht iedereen dat ze korting krijgen, en als we dat niet krijgen verwachten dat jij tenminste de helft voor ons betaald!
wát een manquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:40 schreef -skippybal- het volgende:
Adoratie en gratis bier met elkaar vergelijken![]()
Als ik gratis bier fix dan fix ik dat alleen voor dribje en ik mafkeesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:40 schreef -skippybal- het volgende:
Adoratie en gratis bier met elkaar vergelijken![]()
Sowieso bier vergelijken...
Wat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wát een mancheck die hoertje! check deze !
Wie is datquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=BiCzcoOPxM8
quote:
Hoeveel doekoe kun je daam mee getty?quote:Beroep: Professioneel bier drinker.
Kom op weet ik ook wel, vorige keer was het ook stampvolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
neuh, veel minder... maar er komen er ook een zooi die zich niet hebben aangemeld, dus ik verwacht toch minstens wel 50 mensen
erg veelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel doekoe kun je daam mee getty?
Een of andere kutpuberquote:
Hij krijgt zo'n V op z'n bast geplakt. En zo'n oortje.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef TheSorrow het volgende:
Ga je ook moderaten op de meeting remlof?
neujquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb nog een leuk filmpje van mezelf bij mental theo zal ik die ff uploaden jongens?
Meisje zo te zien aan het gegiegel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dat een jongen of een meisje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |