Is ie zelf te dronken? En dat terwijl ie aan t werk is, schandelijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij krijgt zo'n V op z'n bast geplakt. En zo'n oortje.
"Deze man is te dronken !!einz!!" en dan wordt je er zo uitgelollerd![]()
hey, tis vrijwilligerswerk he?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Is ie zelf te dronken? En dat terwijl ie aan t werk is, schandelijk!
verkapte-kijk-mij-ziek-zijn postquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
sorry remlof![]()
mensen ik ga pitten, last van mn rug enzo, ben een beetje ziekjest heerst echt op t moment hiero. Duim voor me dat ik vrijdag wat beter ben
daag
Verkapt-ik-kom-vrijdag-niet-want-ben-dan-nog-ziek postquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef boem-dikkie het volgende:
sorry remlof![]()
mensen ik ga pitten, last van mn rug enzo, ben een beetje ziekjest heerst echt op t moment hiero. Duim voor me dat ik vrijdag wat beter ben
daag
Ik draai jouw soort muziek knettershard, is dat ook goed ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef eQuaL het volgende:
TVP
Verder kom ik niet, tenzij men massaal mijn naam scandeert![]()
Bewijsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik draai jouw soort muziek knettershard, is dat ook goed ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Verkapt-ik-kom-vrijdag-niet-want-ben-dan-nog-ziek post
Neequote:
Emo postquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:54 schreef eQuaL het volgende:
Je kunt mij doorstrepen, ik kreeg vandaag een grote huiswerk opdracht van programmeren op, en dat krijg ik nooit klaar als ik vrijdagavond ook nog eens weg ben (weekend werken)
Nouja ik was toch al te twijfelachtig, en wie mist mij nou![]()
ok bitchquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]tfoee wedden dat ik kom bitch.
Dude wat doe je je quote jezelf dat kan ik niet aan in mijn hoofdquote:
Was uit het vorige topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dude wat doe je je quote jezelf dat kan ik niet aan in mijn hoofd!
gewoon in bed blijven tot vrijdagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef moemoe het volgende:
Ik ben ook ziekjes.
Op de meet begint het feestje ook na 11'en, neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo te zien zijn de PUBers naar bed..
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo te zien zijn de PUBers naar bed..
dan wordt het inderdaad pas echt gezelligquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Op de meet begint het feestje ook na 11'en, neem ik aan?.
Je komkomkommert gewoon niet ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Blaxje het volgende:
Waarom sta ik bij de komkommers?
Ik twijfel niet eens of ik kom
Voor jouquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:11 schreef paultjuhhh het volgende:
zijn jullie ook zo zenuwachtig?
en voor wie vooral?
Dit is een beetje jammer hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:12 schreef TheSorrow het volgende: zenuw8ig zenuw8ig zenuw8ig
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Typt makkelijker... niet zo zeiken hoor
quote:
ik b& het r ook mee 1squote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar nu jij het zegt, sluit ik me bij je aan.
Alsof je acht normaal niet sneller te pakken hebt tussen al je andere keys dan ineens naar die 8 te gaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Typt makkelijker... niet zo zeiken hoor
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:16 schreef paultjuhhh het volgende:
stofje, komt stofjeB ook ?
Ik was dat account vergeten. Zo te zien bestaat StofjeB niet meer, FOK herkent de naam iig niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |