quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SorryIk ben in een baggermood
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yankee go home!
Je was nog bijna op die PUB meet geweest gekquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]Tis al voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Tisserquote:
Ja johquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je was nog bijna op die PUB meet geweest gek
mensen die pub afzeikenquote:
echt? wrom niet ?quote:
Je kan ook te ver gaan hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
mensen die pub afzeiken
gaan we bij pauline langs vrijdag ?
ik sta dr als Lisszle ofzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:19 schreef TheSorrow het volgende:
liiszle staat nog niet eens bij de mensen die komen
Volkomen terechtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
nou ja, ik laat die note toch staan
Je staat ook bij de mensen die het nog niet zeker weten, had niet bij die ander gekekenquote:
heb je die nogquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan he![]()
![]()
Maar je mag dr huissleutel wel hebben, hoef ik dr niet meer langs.
Nee, nou goed.quote:
ja echt ik sta dr gewoon 2 xquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je staat ook bij de mensen die het nog niet zeker weten, had niet bij die ander gekeken
Tenzij jullie eerder vrij zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoelaat komt iedereen ? Mijn gezelschap en ik komen pas rond een uur of 7/8
k laat t aan bart overquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoelaat komt iedereen ? Mijn gezelschap en ik komen pas rond een uur of 7/8
quote:
Wat doe je nou eik? B-D zei iets technisch,maar wasknijpers in elkaar zetten is ook iets technisch,dus dat zegt niet zo veel.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat doe je nou eik? B-D zei iets technisch,maar wasknijpers in elkaar zetten is ook iets technisch,dus dat zegt niet zo veel.
Jij doet het beter,waarschijnlijk wordt jij koerier en dat is leuk werk.(mits goede werkgever)quote:
Van allesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat doe je nou eik? B-D zei iets technisch,maar wasknijpers in elkaar zetten is ook iets technisch,dus dat zegt niet zo veel.
En daar gaan wij het over hebbenquote:
Ik hoop dat donderdag positief wordtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij doet het beter,waarschijnlijk wordt jij koerier en dat is leuk werk.(mits goede werkgever)
wat komt jou uit?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En daar gaan wij het over hebben
Ehm, nou rond etenstijd ben ik bang. tot 17:15 college. maar goed daar valt wel wat in te hakkenquote:
Updaten gaatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:40 schreef remlof het volgende:
Ik heb deel 22 t/m 26 op de valreep nog even toegevoegd aan de OP... Kan iemand even de wiki updaten? Bij voorbaat dank
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef oshiro het volgende:
Welke idioot had zoveel tijd dat ie de namen op alfabetische volgorde heeft gezet![]()
ik zit officieel oook tot 5. maar ga daarna even naar mams... dusseeh, wat is een mooie tijd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ehm, nou rond etenstijd ben ik bang. tot 17:15 college. maar goed daar valt wel wat in te hakken
thanksquote:
bizznitch, maar mijn editplus doet het ook, in een fractie van een secondequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef oshiro het volgende:
Welke idioot had zoveel tijd dat ie de namen op alfabetische volgorde heeft gezet![]()
Dan is die ook gelijk alweer dicht... morgen zijn ze weer 5 delen verder..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:46 schreef RealZeus het volgende:
Kan het nieuwe deel niet automatisch in MyAT terecht komen? Dat scheelt weer zoeken,want ik moet zo pitten,mijn wekker gaat wederom om 4.20u.![]()
Wat betekend deze code :quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
thanksze deze er ook maar meteen bij
[..]
bizznitch, maar mijn editplus doet het ook, in een fractie van een seconde
Dan heeft de wiki het koud.Doe eens heet water over je computer gieten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat betekend deze code :
<br> ?Die staat ineens achter elke zin op de Wiki...
Snap er geen hol van
![]()
is een enterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat betekend deze code :
<br> ?Die staat ineens achter elke zin op de Wiki...
Snap er geen hol van
![]()
Ja mooi kut dus heel die OP is verneukt....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef TheSorrow het volgende:
Break, nieuwe regel is dat ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |