Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die "vol" is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald\'s eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo\'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo\'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos :\'). Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
* .
Damnquote:
Zo brave ben je dan ook weer nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Damn
Ik kom niet meer als hij komt![]()
Er zijn grenzen jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zo brave ben je dan ook weer niet
Open een topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
CPV![]()
Ik ben in een bagger mood
En deze verkapte NB links laten liggen ?quote:
Jij bent toch kansloosquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:36 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ik wil graag komen, maar durf nu niet meer
Is het lekker rustigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
Wat nou als er een aanslag is op vrijdag in de Stairway?
Mag hopen dat sala-adin niet komtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
Walt best tegen. Vraag maar aan Bijlmerbewoners...quote:
Siemenquote:
En of die komtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:40 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Mag hopen dat sala-adin niet komt
Ja die hadden een lollerbbqquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Walt best tegen. Vraag maar aan Bijlmerbewoners...
Ik wil bier van je!quote:
Tis dinsdag ! halen gaan 3 voor 5 eu per stukstquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef SiemeN het volgende:
Het is de hoogste tijd om Domino's te bellen.
Dan gaan we naar Café België, en is de dag gered!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
Jij hebt ze allemaal al gehadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah jonge meisjes.
Nou nou, genoeg vlees over hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij hebt ze allemaal al gehad![]()
Nee dat is als je ze laat bezorgen toch ?quote:
Je neemt je vriendin mee ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou nou, genoeg vlees over hoor
Hmm, 3 voor 7 kan ik me herrineren laatste keerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee dat is als je ze laat bezorgen toch ?![]()
Neen, die zie ik de zaterdagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je neemt je vriendin mee ?![]()
Hee ik ookquote:
Hmm, dubbeldate dan maarquote:
Puik plan!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan gaan we naar Café België, en is de dag gered!
Ik ben niet zo weg van de mannenliefde hoorquote:
Jazeker,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben niet zo weg van de mannenliefde hoorIk hoop dat je vriendin dat wel is
![]()
Oudere meisjes lopen er ook rond.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah jonge meisjes.
Ah poes! Voor jou doe ik wel even m'n overhemd aan hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oudere meisjes lopen er ook rond.
Heeft ze niet zoeen leuke vriendin ofzo ?quote:
Dat zijn vrouwenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jawel! nog voorkeursleeftijd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heeft ze niet zoeen leuke vriendin ofzo ?![]()
Natuurlijke selectiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef -skippybal- het volgende:
Kut S-F!! Een beetje op het zelfde moment als mij posten waardoor die van mij op een vergeten pagina is
12/13 ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel! nog voorkeursleeftijd?
Mwoah, pik een gemiddelde basisschool. Of een eerste klas middelbare school!quote:
Café België.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan gaan we naar Café België, en is de dag gered!
Die hebben al tietenquote:
Maar dat geeft zown bendequote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah, pik een gemiddelde basisschool. Of een eerste klas middelbare school!
Voor het eerst ongesteld enzo
Met die tostis van daarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Café België.! Briljant, om 4 of 5 uur 's nachts daar nog een afterbiertje drinken
.
Maar jij bent bezet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hebben we een stukje houvast op de meetquote:
Jawel! Maar goed, de barvrouw toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dat geeft zown bende![]()
Heb je niets iets ouder ... zoeen exemplaar die al wel weet wat de pil is enzo ?![]()
Wie geen borde met bezet om haar nek heeft hangen is niet bezetquote:
Idd die versier ik zo met mijn mag ik aan je tap hangen vraagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel! Maar goed, de barvrouw toch?
Jups, zullen we dat LEF topic nou nog openen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Idd die versier ik zo met mijn mag ik aan je tap hangen vraag![]()
Ik denk niet dat ze mijn ludieke experiment zou leuk zullen vinden daarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, zullen we dat LEF topic nou nog openen?
Waarom zoveel bedenktijd voor een topic? Een idee moet gewoon spontaan in NT scherm terecht komenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, zullen we dat LEF topic nou nog openen?
Ach we kunnen het idee opperenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze mijn ludieke experiment zou leuk zullen vinden daar
We zijn ontopicquote:
Breekt 'ie af....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We zijn ontopic![]()
Ik ga de barvrouw op de meet vragen of ik aan haar tap mag hangen![]()
Mwoah, dan doen we het wel zonder topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom zoveel bedenktijd voor een topic? Een idee moet gewoon spontaan in NT scherm terecht komen![]()
Ik vind het een goed plan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach we kunnen het idee opperen
Ja en dan zeggen ze dat het een slecht idee is en dan ben ik getraumatiseerd voor het levenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach we kunnen het idee opperen
Gelukkig.quote:
Ik heb alleen jouw steun nodig, voor de actie om moed in te drinken en na de actie om mijn verdriet weg te zuipenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah, dan doen we het wel zonder topic
Dat komt goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb alleen jouw steun nodig, voor de actie om moed in te drinken en na de actie om mijn verdriet weg te zuipen![]()
Ik ga jou zó hard in elkaar slaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Idd die versier ik zo met mijn mag ik aan je tap hangen vraag![]()
Kan nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga jou zó hard in elkaar slaan.
.
Kenkerquote:
Echt, je snapt hét niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga jou zó hard in elkaar slaan.
.
Ik denk ook dat hij daar inderdaad last van heeft jaquote:
Kutmods ook allemaalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh.
Ja, eh, ik léés dit allemaal ook niet. Het gaat way too fast.
daar ziet het er wel naar uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij daar inderdaad last van heeft ja![]()
Moeten we nog steeds lopen lies?quote:
Ben jij nog steeds om 1 uur al in Utrecht?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:09 schreef TheSorrow het volgende:
Donderdag weet ik ook of ik word aangenomen voor een fulltime baan als koerier..Ben benieuwd... als dat zo is, ben ik erg blij vrijdag, zo niet, wordt er alsnog veel gesmoked
Volgens mij ga jij blowen bij de meet. Ik weet het niet zeker, maar ik heb zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:09 schreef TheSorrow het volgende:
Donderdag weet ik ook of ik word aangenomen voor een fulltime baan als koerier..Ben benieuwd... als dat zo is, ben ik erg blij vrijdag, zo niet, wordt er alsnog veel gesmoked
Naja ik vertrek hier rond het middaguur denk ik, ben jij er dan ook al?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds om 1 uur al in Utrecht?
Jij niet stof?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij blowen bij de meet. Ik weet het niet zeker, maar ik heb zo'n vermoeden.
paps wil wel halen mits het niet al te laat gaat wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moeten we nog steeds lopen lies?
Uurtje of 2/3?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
paps wil wel halen mits het niet al te laat gaat worden
Ik moet tot 12.30 naar school en ben dan dus in Utrecht. Dan kunnen we in principe wel even gaan oefenen met supermarktbierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Naja ik vertrek hier rond het middaguur denk ik, ben jij er dan ook al?
En je hebt gelijk Stofje, alsof je ged8en kan lezen
Goeie! Bewaar je wat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen idee, kán. Ik laat die mogelijkheid open.
Ach hij kan het ook niet helpenquote:
laten we hem rond half 3 zettenquote:
Bij deze ben je uitgenodigd om met ons dampies mee te rokenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen idee, kán. Ik laat die mogelijkheid open.
jeetje, heb jij een persoonlijke stalkerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach hij kan het ook niet helpenHijs cool wel... tis mijn persoonlijke stalker
![]()
![]()
Ooooh dat lijkt me een schappelijke tijdquote:
Ja overal waar ik post komt hij aan met zijn :quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
jeetje, heb jij een persoonlijke stalker![]()
Domino's hèquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef SiemeN het volgende:
KOM OP MET DIE GORE KUTPIZZA!!
Die taalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef SiemeN het volgende:
Sterfquote:
Mijn eerste trein gaat pas om 6 uur ofzo. Dus tja....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef TheSorrow het volgende:
Maar jullie gaan om half 3 al terug dus... Ik blijf denk ik heel de nacht wel![]()
Ik heb een beeld voor ogen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef SiemeN het volgende:
njha, tis altijd beter dan lopenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ooooh dat lijkt me een schappelijke tijd
Femke! Willem!quote:
Ik wil ook zon stalkerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja overal waar ik post komt hij aan met zijn :
Hoi Fiets
posts![]()
![]()
Combi van gore kut + pizza ?quote:
True, we houden hem wel wakker. Anders komt ie ook bier drinken.quote:
quote:
Ja, tenzei ik wil lopenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef TheSorrow het volgende:
Maar jullie gaan om half 3 al terug dus... Ik blijf denk ik heel de nacht wel![]()
Pizza calamiteiten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Combi van gore kut + pizza ?![]()
![]()
Wij chillen hem hard vriendquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mijn eerste trein gaat pas om 6 uur ofzo. Dus tja....
Tenzeiquote:
tisser bartjequote:
Ik moet tot 12.30 naar school dus daarna kunnen we wel even aan het supermarktbier.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wij chillen hem hard vriend
Maar hoelaat ben jij in U-Town dan?
Je hebt hem gebanned ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blaxje weg van de komkommer lijst.
Is dit een open sollicitatie om FA te worden ofzo?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blaxje weg van de komkommer lijst.
"quote:
Krijg ik dan een vodka/7up van je?quote:
Waarom moet je naar t ziekenhuis dan? (If I may ask)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik moet tot 12.30 naar school dus daarna kunnen we wel even aan het supermarktbier.
Moet dan nog wel even terug naar huis omdat ik naar het ziekenhuis moet en kom dan weere terug om een urtje of 9-10![]()
BraveBart had t anders goed naar zn zin toen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mja daar word je ook niet vrolijk van denk
Ohjoh, ikben undercover FAquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is dit een open sollicitatie om FA te worden ofzo?
Ik dacht al, wanneer komt iequote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
BraveBart had t anders goed naar zn zin toen!
Kniecontrole. Die is een keer helemaal kapot gegaan omdat ik met een racefiets een sloot in reed met een kilometertje of 60-70quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Waarom moet je naar t ziekenhuis dan? (If I may ask)
Moet zelf ook altijd maandag en donderdag, lichttherapie
Uhuh denk het ook... en ik ben mod op KLBquote:
Fiets hem er in ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kniecontrole. Die is een keer helemaal kapot gegaan omdat ik met een racefiets een sloot in reed met een kilometertje of 60-70![]()
Gewoon even kijken of er niet stukjes zijn los gegaan die alles weer kunnen verneuken
hihi, ik dacht al wanneer kom jij postenquote:
Ah okquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kniecontrole. Die is een keer helemaal kapot gegaan omdat ik met een racefiets een sloot in reed met een kilometertje of 60-70![]()
Gewoon even kijken of er niet stukjes zijn los gegaan die alles weer kunnen verneuken
Paupers die met hun pauper stationwagen met bijbehorend pauperhondje met pauperkop die beweegt op hun pauperhoedenplank die je afsnijden in de afdaling van de illustere Posbankcolquote:
wtfquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Paupers die met hun pauper stationwagen met bijbehorend pauperhondje met pauperkop die beweegt op hun pauperhoedenplank die je afsnijden in de afdaling van de illustere Posbankcol
PUB is wel wat voor jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Uhuh denk het ook... en ik ben mod op KLB![]()
Vannacht een paar uur langquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
hihi, ik dacht al wanneer kom jij posten
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Paupers die met hun pauper stationwagen met bijbehorend pauperhondje met pauperkop die beweegt op hun pauperhoedenplank die je afsnijden in de afdaling van de illustere Posbankcol
Mwah ik denk dat ik iedereen uit ga lachen die post met puberale onschuldigheidquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Auw
![]()
Je hebt hem natuurlijk wel de tyfus ingescholden ?![]()
Waarom denk je dat ik op PUB zitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat ik iedereen uit ga lachen die post met puberale onschuldigheid![]()
![]()
ja, maar dan ben ik dr nietquote:
quote:
Oooh in dat gevalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op PUB zit
pardon ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja kut hier posten ook pibersquote:
Pubers dusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja kut hier posten ook pibers
Voor de chicksquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die heb ik alquote:
Kan ik niks aan doenquote:
maarja, ik ben een toffequote:
Sterke edit.quote:
primaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan ik niks aan doen![]()
Ik print alles wel uit, krijg je het vrijdag als hardcopy.![]()
Ja!quote:
behoorlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja!
T lijkt de PUB SC wel hier.
Damn, ik heb niet eens een printerquote:
Nah, neenquote:
Ik ook niet, deze pc toevallig wel,maar ik zit hier lekker naast de verwarming, boven nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Damn, ik heb niet eens een printer![]()
Ik voel me wel thuis hierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja!
T lijkt de PUB SC wel hier.
Zie msnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik voel me wel thuis hier![]()
nu verwacht ik hem wel uiteraardquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Damn, ik heb niet eens een printer![]()
Mijn printer staat 200 kilometer verderop.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:35 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik ook niet, deze pc toevallig wel,maar ik zit hier lekker naast de verwarming, boven niet
Ik breng hem wel een keer langsquote:
Het lijkt mij gewoon gezellig... het is weer eens wat anders als iedere vrijdag standaard met dezelfde mensen naar dezelfde tentquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:37 schreef Jajong het volgende:
Kan iemand mij de bedoeling hierachter uitleggen? Bij sommigen snap ik het, dit is hun enige kans op sociaal contact maar dat zal heus niet voor iedereen zo zijn.... Dus bij deze.. Waarom?
quote:
ja hoe als je niet kan printenquote:
Hmm.. Zit wel wat in misschien..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:37 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Het lijkt mij gewoon gezellig... het is weer eens wat anders als iedere vrijdag standaard met dezelfde mensen naar dezelfde tent
Omdat ik ook wel eens naar mn ouders ga ?quote:
Ok, kan je dan gelijk ff 4 dictaten uitprinten ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:39 schreef TheSorrow het volgende:
Wat moet er geprint worden? Mail t en ik print t wel
Altijd maar smoken met dezelfde gasten... Waarom niet eens smoken met andere mensen? Verbreden van je horizonquote:
ohja!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel eens naar mn ouders ga ?
Zoveel papier hebben we nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, kan je dan gelijk ff 4 dictaten uitprinten ?![]()
Smoken..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Altijd maar smoken met dezelfde gasten... Waarom niet eens smoken met andere mensen? Verbreden van je horizon
Kan ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
ohja!
ik kan natuurlijk morgen ook gewoon teruglezen
Pagina of 150 maar hoorquote:
Gewoon de gracht in mieterenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:48 schreef TheSorrow het volgende:
Moet ik heel de fucking dag met een heel boekwerk gaan lopen slepen
Tis toch niet van mijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gewoon de gracht in mieterenWat heb je er aan
![]()
Inderdaad, en die gozer die zegt : mijn boekwerk wat doe je ? mieter je ook maar in de grachtquote:
ja hee, IK!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:54 schreef eQuaL het volgende:
Je kunt mij doorstrepen, ik kreeg vandaag een grote huiswerk opdracht van programmeren op, en dat krijg ik nooit klaar als ik vrijdagavond ook nog eens weg ben (weekend werken)
Nouja ik was toch al te twijfelachtig, en wie mist mij nou![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:54 schreef eQuaL het volgende:
Je kunt mij doorstrepen, ik kreeg vandaag een grote huiswerk opdracht van programmeren op, en dat krijg ik nooit klaar als ik vrijdagavond ook nog eens weg ben (weekend werken)
Nouja ik was toch al te twijfelachtig, en wie mist mij nou![]()
Als je het echt doet verklaar ik je voor gek, maar ik heb het toch gestuurdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:48 schreef TheSorrow het volgende:
Moet ik heel de fucking dag met een heel boekwerk gaan lopen slepen
Hahahaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je het echt doet verklaar ik je voor gek, maar ik heb het toch gestuurd![]()
Beter doe je dat nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
HahahaIk moet jou + papierwerk in de gracht flikkeren dusja..
Zou je gek opkijken als ik aan kom zetten met dat papierwerk? Want ik doe t wel
ik zou t doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
HahahaIk moet jou + papierwerk in de gracht flikkeren dusja..
Zou je gek opkijken als ik aan kom zetten met dat papierwerk? Want ik doe t wel
Ik trek je mee erinquote:
Als ik t boven binnen heb, zal ik het wel eens doorlezen.. kan op deze pc mn mail niet checkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter doe je dat niet
Nee, maar ik print het morgen op school welIk heb het toch nodig morgen
Maar beter lees je het ff door, leer je nog eens wat
ja maaaaar!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hem in de gracht flikkeren?Dat vind ik niet lief van je
ik kan zwemmenquote:
Ik red je wel hoorquote:
Haar probleemquote:
Plan.quote:
Beter niet, ik ga niet leren op vrijdagavondquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef TheSorrow het volgende:
En dan lopen we daarna gewoon samen weg, terwijl we het boekwerk bestuderen
Nee duh, mooie dames redden we welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter niet, ik ga niet leren op vrijdagavond
Daarnaast laat ik haar echt niet daar dobberen hoor![]()
Yoaaah, dan ben je nog mn redder in nood ookquote:
das dan toch wel weer lief van jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter niet, ik ga niet leren op vrijdagavond
Daarnaast laat ik haar echt niet daar dobberen hoor![]()
quote:
Altijd toch jeweetsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
Yoaaah, dan ben je nog mn redder in nood ook![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Nee duh, mooie dames redden we wel
En ik ga ook niet leren, ben net met school gestopt, wtf
Iddquote:
ah tis dinsdag avond, dan mag datquote:
En op woensdagavondonderdagavondvrijdagavondzaterdagavondmaandagavond mag het ookquote:
ja maar dan mag alleen jij tquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En op woensdagavondonderdagavondvrijdagavondzaterdagavondmaandagavond mag het ook![]()
quote:
Die kut pubersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef remlof het volgende:
hallo! bijna een heel topic vol in een paar uur? watskeburt?
Sorryquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef remlof het volgende:
hallo! bijna een heel topic vol in een paar uur? watskeburt?
quote:
zoals ik al zei, op de dinsdag avond is dat heul geen probleemquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me nu wel heel speciaal![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SorryIk ben in een baggermood
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je was nog bijna op die PUB meet geweest gekquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]Tis al voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Tisserquote:
Ja johquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je was nog bijna op die PUB meet geweest gek
mensen die pub afzeikenquote:
echt? wrom niet ?quote:
Je kan ook te ver gaan hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
mensen die pub afzeiken
gaan we bij pauline langs vrijdag ?
ik sta dr als Lisszle ofzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:19 schreef TheSorrow het volgende:
liiszle staat nog niet eens bij de mensen die komen
Volkomen terechtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
nou ja, ik laat die note toch staan
Je staat ook bij de mensen die het nog niet zeker weten, had niet bij die ander gekekenquote:
heb je die nogquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan he![]()
![]()
Maar je mag dr huissleutel wel hebben, hoef ik dr niet meer langs.
Nee, nou goed.quote:
ja echt ik sta dr gewoon 2 xquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je staat ook bij de mensen die het nog niet zeker weten, had niet bij die ander gekeken
Tenzij jullie eerder vrij zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoelaat komt iedereen ? Mijn gezelschap en ik komen pas rond een uur of 7/8
k laat t aan bart overquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoelaat komt iedereen ? Mijn gezelschap en ik komen pas rond een uur of 7/8
quote:
Wat doe je nou eik? B-D zei iets technisch,maar wasknijpers in elkaar zetten is ook iets technisch,dus dat zegt niet zo veel.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat doe je nou eik? B-D zei iets technisch,maar wasknijpers in elkaar zetten is ook iets technisch,dus dat zegt niet zo veel.
Jij doet het beter,waarschijnlijk wordt jij koerier en dat is leuk werk.(mits goede werkgever)quote:
Van allesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat doe je nou eik? B-D zei iets technisch,maar wasknijpers in elkaar zetten is ook iets technisch,dus dat zegt niet zo veel.
En daar gaan wij het over hebbenquote:
Ik hoop dat donderdag positief wordtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij doet het beter,waarschijnlijk wordt jij koerier en dat is leuk werk.(mits goede werkgever)
wat komt jou uit?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En daar gaan wij het over hebben
Ehm, nou rond etenstijd ben ik bang. tot 17:15 college. maar goed daar valt wel wat in te hakkenquote:
Updaten gaatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:40 schreef remlof het volgende:
Ik heb deel 22 t/m 26 op de valreep nog even toegevoegd aan de OP... Kan iemand even de wiki updaten? Bij voorbaat dank
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef oshiro het volgende:
Welke idioot had zoveel tijd dat ie de namen op alfabetische volgorde heeft gezet![]()
ik zit officieel oook tot 5. maar ga daarna even naar mams... dusseeh, wat is een mooie tijd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ehm, nou rond etenstijd ben ik bang. tot 17:15 college. maar goed daar valt wel wat in te hakken
thanksquote:
bizznitch, maar mijn editplus doet het ook, in een fractie van een secondequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef oshiro het volgende:
Welke idioot had zoveel tijd dat ie de namen op alfabetische volgorde heeft gezet![]()
Dan is die ook gelijk alweer dicht... morgen zijn ze weer 5 delen verder..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:46 schreef RealZeus het volgende:
Kan het nieuwe deel niet automatisch in MyAT terecht komen? Dat scheelt weer zoeken,want ik moet zo pitten,mijn wekker gaat wederom om 4.20u.![]()
Wat betekend deze code :quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
thanksze deze er ook maar meteen bij
[..]
bizznitch, maar mijn editplus doet het ook, in een fractie van een seconde
Dan heeft de wiki het koud.Doe eens heet water over je computer gieten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat betekend deze code :
<br> ?Die staat ineens achter elke zin op de Wiki...
Snap er geen hol van
![]()
is een enterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat betekend deze code :
<br> ?Die staat ineens achter elke zin op de Wiki...
Snap er geen hol van
![]()
Ja mooi kut dus heel die OP is verneukt....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef TheSorrow het volgende:
Break, nieuwe regel is dat ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |