Ik ben niet zo weg van de mannenliefde hoorquote:
Jazeker,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben niet zo weg van de mannenliefde hoorIk hoop dat je vriendin dat wel is
![]()
Oudere meisjes lopen er ook rond.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah jonge meisjes.
Ah poes! Voor jou doe ik wel even m'n overhemd aan hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oudere meisjes lopen er ook rond.
Heeft ze niet zoeen leuke vriendin ofzo ?quote:
Dat zijn vrouwenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jawel! nog voorkeursleeftijd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heeft ze niet zoeen leuke vriendin ofzo ?![]()
Natuurlijke selectiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef -skippybal- het volgende:
Kut S-F!! Een beetje op het zelfde moment als mij posten waardoor die van mij op een vergeten pagina is
12/13 ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel! nog voorkeursleeftijd?
Mwoah, pik een gemiddelde basisschool. Of een eerste klas middelbare school!quote:
Café België.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan gaan we naar Café België, en is de dag gered!
Die hebben al tietenquote:
Maar dat geeft zown bendequote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah, pik een gemiddelde basisschool. Of een eerste klas middelbare school!
Voor het eerst ongesteld enzo
Met die tostis van daarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Café België.! Briljant, om 4 of 5 uur 's nachts daar nog een afterbiertje drinken
.
Maar jij bent bezet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hebben we een stukje houvast op de meetquote:
Jawel! Maar goed, de barvrouw toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dat geeft zown bende![]()
Heb je niets iets ouder ... zoeen exemplaar die al wel weet wat de pil is enzo ?![]()
Wie geen borde met bezet om haar nek heeft hangen is niet bezetquote:
Idd die versier ik zo met mijn mag ik aan je tap hangen vraagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel! Maar goed, de barvrouw toch?
Jups, zullen we dat LEF topic nou nog openen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Idd die versier ik zo met mijn mag ik aan je tap hangen vraag![]()
Ik denk niet dat ze mijn ludieke experiment zou leuk zullen vinden daarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, zullen we dat LEF topic nou nog openen?
Waarom zoveel bedenktijd voor een topic? Een idee moet gewoon spontaan in NT scherm terecht komenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, zullen we dat LEF topic nou nog openen?
Ach we kunnen het idee opperenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze mijn ludieke experiment zou leuk zullen vinden daar
We zijn ontopicquote:
Breekt 'ie af....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We zijn ontopic![]()
Ik ga de barvrouw op de meet vragen of ik aan haar tap mag hangen![]()
Mwoah, dan doen we het wel zonder topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom zoveel bedenktijd voor een topic? Een idee moet gewoon spontaan in NT scherm terecht komen![]()
Ik vind het een goed plan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach we kunnen het idee opperen
Ja en dan zeggen ze dat het een slecht idee is en dan ben ik getraumatiseerd voor het levenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach we kunnen het idee opperen
Gelukkig.quote:
Ik heb alleen jouw steun nodig, voor de actie om moed in te drinken en na de actie om mijn verdriet weg te zuipenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah, dan doen we het wel zonder topic
Dat komt goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb alleen jouw steun nodig, voor de actie om moed in te drinken en na de actie om mijn verdriet weg te zuipen![]()
Ik ga jou zó hard in elkaar slaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Idd die versier ik zo met mijn mag ik aan je tap hangen vraag![]()
Kan nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga jou zó hard in elkaar slaan.
.
Kenkerquote:
Echt, je snapt hét niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga jou zó hard in elkaar slaan.
.
Ik denk ook dat hij daar inderdaad last van heeft jaquote:
Kutmods ook allemaalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh.
Ja, eh, ik léés dit allemaal ook niet. Het gaat way too fast.
daar ziet het er wel naar uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij daar inderdaad last van heeft ja![]()
Moeten we nog steeds lopen lies?quote:
Ben jij nog steeds om 1 uur al in Utrecht?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:09 schreef TheSorrow het volgende:
Donderdag weet ik ook of ik word aangenomen voor een fulltime baan als koerier..Ben benieuwd... als dat zo is, ben ik erg blij vrijdag, zo niet, wordt er alsnog veel gesmoked
Volgens mij ga jij blowen bij de meet. Ik weet het niet zeker, maar ik heb zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:09 schreef TheSorrow het volgende:
Donderdag weet ik ook of ik word aangenomen voor een fulltime baan als koerier..Ben benieuwd... als dat zo is, ben ik erg blij vrijdag, zo niet, wordt er alsnog veel gesmoked
Naja ik vertrek hier rond het middaguur denk ik, ben jij er dan ook al?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds om 1 uur al in Utrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |