Ik ben niet zo weg van de mannenliefde hoorquote:
Jazeker,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben niet zo weg van de mannenliefde hoorIk hoop dat je vriendin dat wel is
![]()
Oudere meisjes lopen er ook rond.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah jonge meisjes.
Ah poes! Voor jou doe ik wel even m'n overhemd aan hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Oudere meisjes lopen er ook rond.
Heeft ze niet zoeen leuke vriendin ofzo ?quote:
Dat zijn vrouwenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jawel! nog voorkeursleeftijd?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heeft ze niet zoeen leuke vriendin ofzo ?![]()
Natuurlijke selectiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef -skippybal- het volgende:
Kut S-F!! Een beetje op het zelfde moment als mij posten waardoor die van mij op een vergeten pagina is
12/13 ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel! nog voorkeursleeftijd?
Mwoah, pik een gemiddelde basisschool. Of een eerste klas middelbare school!quote:
Café België.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan gaan we naar Café België, en is de dag gered!
Die hebben al tietenquote:
Maar dat geeft zown bendequote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwoah, pik een gemiddelde basisschool. Of een eerste klas middelbare school!
Voor het eerst ongesteld enzo
Met die tostis van daarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Café België.! Briljant, om 4 of 5 uur 's nachts daar nog een afterbiertje drinken
.
Maar jij bent bezet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hebben we een stukje houvast op de meetquote:
Jawel! Maar goed, de barvrouw toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dat geeft zown bende![]()
Heb je niets iets ouder ... zoeen exemplaar die al wel weet wat de pil is enzo ?![]()
Wie geen borde met bezet om haar nek heeft hangen is niet bezetquote:
Idd die versier ik zo met mijn mag ik aan je tap hangen vraagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel! Maar goed, de barvrouw toch?
Jups, zullen we dat LEF topic nou nog openen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Idd die versier ik zo met mijn mag ik aan je tap hangen vraag![]()
Ik denk niet dat ze mijn ludieke experiment zou leuk zullen vinden daarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, zullen we dat LEF topic nou nog openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |