Ik wil ook zon stalkerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja overal waar ik post komt hij aan met zijn :
Hoi Fiets
posts![]()
![]()
Combi van gore kut + pizza ?quote:
True, we houden hem wel wakker. Anders komt ie ook bier drinken.quote:
quote:
Ja, tenzei ik wil lopenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef TheSorrow het volgende:
Maar jullie gaan om half 3 al terug dus... Ik blijf denk ik heel de nacht wel![]()
Pizza calamiteiten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Combi van gore kut + pizza ?![]()
![]()
Wij chillen hem hard vriendquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mijn eerste trein gaat pas om 6 uur ofzo. Dus tja....
Tenzeiquote:
tisser bartjequote:
Ik moet tot 12.30 naar school dus daarna kunnen we wel even aan het supermarktbier.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Wij chillen hem hard vriend
Maar hoelaat ben jij in U-Town dan?
Je hebt hem gebanned ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blaxje weg van de komkommer lijst.
Is dit een open sollicitatie om FA te worden ofzo?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blaxje weg van de komkommer lijst.
"quote:
Krijg ik dan een vodka/7up van je?quote:
Waarom moet je naar t ziekenhuis dan? (If I may ask)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik moet tot 12.30 naar school dus daarna kunnen we wel even aan het supermarktbier.
Moet dan nog wel even terug naar huis omdat ik naar het ziekenhuis moet en kom dan weere terug om een urtje of 9-10![]()
BraveBart had t anders goed naar zn zin toen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mja daar word je ook niet vrolijk van denk
Ohjoh, ikben undercover FAquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Is dit een open sollicitatie om FA te worden ofzo?
Ik dacht al, wanneer komt iequote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
BraveBart had t anders goed naar zn zin toen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |