Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die ''vol'' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald's eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos. Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar.
.
Ja maar mij Fip0 was ijzersterk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef Snakey het volgende:
Normaal gesproken verwijder ik fipo's zonder enige melding.
Dat staat mij ook tegen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Moet ik daarvoor naar buiten ... ?![]()
Misschien komen er meer Fok!kers uit jouw omgeving? Waar woon je?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:12 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Dat staat mij ook tegen.
Dat en dat ik geen zin heb om terug te rijden vanaf Utrecht.
Heen is geen punt natuurlijk, maar terug & bier enzo.
En dat ik toch al niemand ken
Regio weggewaaid-gebied-onder-Den-Haag.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien komen er meer Fok!kers uit jouw omgeving? Waar woon je?
Het enge is dat heel veel mensen weten wat gloryholes zijn. Ik heb me er jarenlang kapot voor geschaamd dat ik die kennis had en ineens blijkt iedereen die term te kennenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:15 schreef remlof het volgende:
Goeie TT, neem jij de boor mee Stofje?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Het is toch wat he?.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gloryhole
Het lijkt me helemaal niksquote:Een glory hole is een vuistdik gat tussen twee afgescheiden gedeeltes van een ruimte bedoeld om sexuele activiteiten door te verrichten!
Ze hoeven niet naar de rotkop te kijken die erbij hoort... Denk ik... Geen idee wat anders het voordeel voor de vrouwen isquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:19 schreef wizarddragon het volgende:
Wat hebben dames nou aan een Gloryhole. Ze kunnen er zelf niks uit steken![]()
Tsja al die vrouwen onder elkaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ze hoeven niet naar de rotkop te kijken die erbij hoort... Denk ik... Geen idee wat anders het voordeel voor de vrouwen is.
Open er een topic over in SEX.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ze hoeven niet naar de rotkop te kijken die erbij hoort... Denk ik... Geen idee wat anders het voordeel voor de vrouwen is.
Dan ben je dus absoluut niet de enige die daar vandaan komtquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:13 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Regio weggewaaid-gebied-onder-Den-Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |