Jij niet stof?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij blowen bij de meet. Ik weet het niet zeker, maar ik heb zo'n vermoeden.
paps wil wel halen mits het niet al te laat gaat wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Moeten we nog steeds lopen lies?
Uurtje of 2/3?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
paps wil wel halen mits het niet al te laat gaat worden
Ik moet tot 12.30 naar school en ben dan dus in Utrecht. Dan kunnen we in principe wel even gaan oefenen met supermarktbierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Naja ik vertrek hier rond het middaguur denk ik, ben jij er dan ook al?
En je hebt gelijk Stofje, alsof je ged8en kan lezen
Goeie! Bewaar je wat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen idee, kán. Ik laat die mogelijkheid open.
Ach hij kan het ook niet helpenquote:
laten we hem rond half 3 zettenquote:
Bij deze ben je uitgenodigd om met ons dampies mee te rokenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen idee, kán. Ik laat die mogelijkheid open.
jeetje, heb jij een persoonlijke stalkerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach hij kan het ook niet helpenHijs cool wel... tis mijn persoonlijke stalker
![]()
![]()
Ooooh dat lijkt me een schappelijke tijdquote:
Ja overal waar ik post komt hij aan met zijn :quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
jeetje, heb jij een persoonlijke stalker![]()
Domino's hčquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef SiemeN het volgende:
KOM OP MET DIE GORE KUTPIZZA!!
Die taalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef SiemeN het volgende:
Sterfquote:
Mijn eerste trein gaat pas om 6 uur ofzo. Dus tja....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef TheSorrow het volgende:
Maar jullie gaan om half 3 al terug dus... Ik blijf denk ik heel de nacht wel![]()
Ik heb een beeld voor ogen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef SiemeN het volgende:
njha, tis altijd beter dan lopenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ooooh dat lijkt me een schappelijke tijd
Femke! Willem!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |