Is het lekker rustigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
Wat nou als er een aanslag is op vrijdag in de Stairway?
Mag hopen dat sala-adin niet komtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
Walt best tegen. Vraag maar aan Bijlmerbewoners...quote:
Siemenquote:
En of die komtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:40 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Mag hopen dat sala-adin niet komt
Ja die hadden een lollerbbqquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Walt best tegen. Vraag maar aan Bijlmerbewoners...
Ik wil bier van je!quote:
Tis dinsdag ! halen gaan 3 voor 5 eu per stukstquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef SiemeN het volgende:
Het is de hoogste tijd om Domino's te bellen.
Dan gaan we naar Café België, en is de dag gered!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
Jij hebt ze allemaal al gehadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah jonge meisjes.
Nou nou, genoeg vlees over hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij hebt ze allemaal al gehad![]()
Nee dat is als je ze laat bezorgen toch ?quote:
Je neemt je vriendin mee ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou nou, genoeg vlees over hoor
Hmm, 3 voor 7 kan ik me herrineren laatste keerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee dat is als je ze laat bezorgen toch ?![]()
Neen, die zie ik de zaterdagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je neemt je vriendin mee ?![]()
Hee ik ookquote:
Hmm, dubbeldate dan maarquote:
Puik plan!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan gaan we naar Café België, en is de dag gered!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |