[mierenneuk modus]quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik was dat account vergeten. Zo te zien bestaat StofjeB niet meer, FOK herkent de naam iig niet meer.
Die is zo te zien gewoon gebanned.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:18 schreef -skippybal- het volgende:
En Vloeistofje?
[TheSorrowneukerij]quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
[mierenneuk modus]
wat is FOK ?
[/mierenneuk modus]
Juist..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
[TheSorrowneukerij]
sterf
[/TheSorrowneukerij]
PI's lezenquote:
Omdat ie zo ongeveer bij het meubilair hoortquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Sebasser komt niet hoor waarom staatie erop
d88 kan ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:17 schreef TheSorrow het volgende:
Je snapt toch wat ik bedoel? Einde discussie naar wij dachten (of zal ik d8en typen, wat wil je)
quote:
Hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat ie zo ongeveer bij het meubilair hoort
Voetenbankje voor de stonersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
welk meubilair?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ah datquote:
Weet ik veel, ik zeg ook maar watquote:
Lijkt me een goeiequote:
ik weet nergens niks vanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens als dribbel zo hier komt posten, troost hem dan hij is bevroren buiten onder de sneeuw
dat zegt?quote:
snel slapen jijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:26 schreef TheSorrow het volgende:
Kga zo maar es richting bed... morgen 5.15 op, tot 2 werken, daarna naar school uitschrijven.... en dan vervelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |