Sfeer impressie:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:42 schreef oshiro het volgende:
Welke idioot had zoveel tijd dat ie de namen op alfabetische volgorde heeft gezet![]()
Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die "vol" is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald\'s eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo\'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo\'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos :\'). Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar..
Good work soldierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wiki is gemaakt... stomme <br>En up 2 date..
nu nog regelen dat je om half 3 vrij bent vrijdagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik weet niet wat jij up to date noemt, maar er zijn veuls te weinig komkommersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat half 3 te optimistisch is... half 4 zou ik nog wel kunnen regelenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nu nog regelen dat je om half 3 vrij bent vrijdag
Komers lijst komt uit het vorige topic ! Als het niet klopt dan is dat in de strijd verkeert gegaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij up to date noemt, maar er zijn veuls te weinig komkommers
okequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef remlof het volgende:
ik ben er om half vijf vrijdag, als het allemaal meezit
en ook Janetje, Dubbeldrank, Bizznitch en MissHobje komen dan aan
haha zie maar even iddquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat half 3 te optimistisch is... half 4 zou ik nog wel kunnen regelen![]()
Iedere morgen 15 minuten eerder beginnen ofzo... Najah ik kijk wel even !
Oh you'll make itquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef remlof het volgende:
ik ben er om half vijf vrijdag, als het allemaal meezit
en ook Janetje, Dubbeldrank, Bizznitch en MissHobje komen dan aan
Deze klopt het best. Op een paar na dan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Komers lijst komt uit het vorige topic ! Als het niet klopt dan is dat in de strijd verkeert gegaan![]()
In het vorig topic las ik dat Brian met de trein ging.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
nou s-f, brian en realzeus, ik ben vrijdag om half 3 vrij
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In het vorig topic las ik dat Brian met de trein ging.
Nou nog even wanneer die fiets vrij is ,maar tegen de tijd dat we dat weten en dat ik dat lees zitten we waarschijnlijk in deel 56.
Iedereen welterusten,ik ga pitten.![]()
slaap goed.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In het vorig topic las ik dat Brian met de trein ging.
Nou nog even wanneer die fiets vrij is ,maar tegen de tijd dat we dat weten en dat ik dat lees zitten we waarschijnlijk in deel 56.
Iedereen welterusten,ik ga pitten.![]()
Make up your mindquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, rond half 6 kan ook wel. Of 5 uur, of half 5, misschien 4 uur ook wel. Ach we zien wel
Mja t gaat hardquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef -skippybal- het volgende:
Alweer een nieuwe...
Het gaat wel heel hard.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef -skippybal- het volgende:
Alweer een nieuwe...
alle PUB-ers moeten waarschijnlijk om 10 uur thuis zijn en thuis gezellig eten , dus als je die nog wil zien zou ik vroeg komenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, rond half 6 kan ook wel. Of 5 uur, of half 5, misschien 4 uur ook wel. Ach we zien wel
Ach, meer de vraag waarom ik die zou willen zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
alle PUB-ers moeten waarschijnlijk om 10 uur thuis zijn en thuis gezellig eten , dus als je die nog wil zien zou ik vroeg komen
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:44 schreef TheSorrow het volgende:
12.28 vertrek, 13.42 aankomst op spoor 1Ik denk dat ik daarvoor ga
Zolang?! Voor dat kutstukje...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef TheSorrow het volgende:
Maar ik pak dus de trein van 12.28 en dan kom ik 13.42 aan ofzoiets was het toch?
Jep:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, meer de vraag waarom ik die zou willen zien
maakt mij niet, het ligt aan realzeus he.!quote:
Ach, ik zie er sowieso 1quote:
Ik kan ook de stoptrein pakken... geen 1 x overstappen, 2:54 onderwegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zolang?! Voor dat kutstukje...
Ik weet ook niet waarom ik jou zou willen zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, meer de vraag waarom ik die zou willen zien
Damn! Zwijndrecht ligt twee keer zo dichtbij als Arnhem. Maar ik ben er lekker binnen 40 minutenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik kan ook de stoptrein pakken... geen 1 x overstappen, 2:54 onderweg!
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Damn! Zwijndrecht ligt twee keer zo dichtbij als Arnhem. Maar ik ben er lekker binnen 40 minuten![]()
Nee, dit keer nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:15 schreef TheSorrow het volgende:
Die kwam toch niet mee? Of toch wel?
Volgende weekquote:
Iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |