Hey...ben jij er ook nog ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:47 schreef Klonk het volgende:
Helleu, zo ik ben ook weer aan het pc-en geslagen, de winkel had eindelijk mijn kaartjes gevonden, dozen vol dus ik kan nog even doorgaan
Da's wel balen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:15 schreef Sonja27 het volgende:
Kaartje Uit Finland met enkel de datum en ID![]()
![]()
![]()
![]()
Zo tof! En dat allemaal op dezelfde dagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:15 schreef Sonja27 het volgende:
Maar nu komt het:
Kaartje uit Japan!![]()
Kaartje uit China!![]()
![]()
Kaartje uit GUATEMALA!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(GT-55)
Alleen stiekem wel een beetje jammer dat ze dan een kunst kaartje sturen en niet van de omgeving daar. Okay ik moet niet zeuren, maar ik hou gewoon erg van natuur kaartjes enzo. Misschien stiekem toch wel een klein beetje aangeven waar ik vooral wel van hou en wat ik minder vind... Zonder uiteraard veel eisend te klinken!
Ik ben wel benieuwd wat je van het schriftje vindtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:04 schreef Allan24 het volgende:
Terugvindring, ofzoiets
Vandaag post: mijn schriftjeik ga het zo lezen! En ik mag weer een kaart sturen, naar Duitsland deze keer. Nu onderweg:
NL-28126 faireblueeyes * United States of America 8 Nov, 2006 90 * Expired
NL-35151 chingz * New Zealand 22 Jan, 2007 15 Travelling
NL-35179 steelxrose * Canada 22 Jan, 2007 15 Travelling
NL-36202 KatariinaP * Finland 1 Feb, 2007 5 Travelling
NL-36442 Inge * Finland 4 Feb, 2007 2 Travelling
NL-36629 dikstine * Germany 6 Feb, 2007 0 Travelling
Helaas nog geen 1 vlokje sneeuw gezien.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:46 schreef Smittend het volgende:
Verkeer ondervindt hinder van sneeuw Sneeuw?..Krijgen we echt sneeuw?![]()
Smittend is als een kind zo blij![]()
Kijk, dat hoor ik graagquote:
Aaaaahquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:23 schreef Sonja27 het volgende:
Zo word ik even afgestraft na mijn geweldige kaartjes gisteren!
4x Finland![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel een hele mooie met sneeuw.
En een kaartje uit Engeland.
Coolquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:12 schreef Fannetje het volgende:
Sneeuw? Sneeuw? Waar?
Muck, Koolaid kun je ook bestellen op www.americangoodies.nlAls je dat iets eerder had gezegd, had ik ook wat voor je besteld, ik heb vandaag een doos spulletjes van hen binnengekregen!
Ik vind winter erg leuk, ondanks dat ik een koukleum ben. Maar ik vrees dat ik bij -28 echt geen leven meer heb!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:08 schreef Vava het volgende:
De Finse schrijft nog in haar berichtje dat het in Finland nu -28 graden is![]()
MIN ACHTENTWINTIGquote:Hi! Thank you for your card and warm greetings... it was -28 degrees this morning in Finland!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:22 schreef Allan24 het volgende:
In een klap 3 kaarten aangekomen (gisteravond en vanochtend vroeg geregistreerd).
Een van de users schrijft:
[..]
MIN ACHTENTWINTIG![]()
!!!
Hmm.... je zou een berichtje naar die persoon kunnen sturen om het adres te controleren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:49 schreef Allan24 het volgende:
Vreemd. Ik zoek via http://www.usps.com de postcode op van het adres in de USA, krijg ik de melding:
"This is a non-deliverable address. Mail sent to this address will be returned.
Examples of non-deliverable addresses include buildings that no longer exist, addresses that do not accept mail, etc. First Class Mail® sent to a non-deliverable address will be returned to the sender."
Ik had hemquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:19 schreef Sonja27 het volgende:
Wie o wie heeft eigenlijk mijn schriftje?
Waarschijnlijk is ie onderweg van ijsmeis naar mij... of hij ligt nog bij ijsmeis!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:19 schreef Sonja27 het volgende:
Wie o wie heeft eigenlijk mijn schriftje?
Mijn schriftje toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef Sonja27 het volgende:
Hier een kaartje uit Finland en een swap kaartje van Antartica!
En een schriftje!
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:45 schreef Fannetje het volgende:
De komende dagen even geen updates van deze kant, want over drie kwartier vertrek ik voor een weekendje naar Groenlo!Met de dieetclub van Fok!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:29 schreef Jaguarized het volgende:
De post bracht vandaag een kaartje uit Finlanden Nieuw Zeeland!
En een rolletje zegeltjes.
Zo stom hequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:47 schreef Allan24 het volgende:
Vandaag een kaart uit Finland die 125 dagen onderweg is geweest
M'n record, wat doe je?quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:14 schreef inkie1010 het volgende:
Kaart naar Australia is na 300 (!) dagen geregistreerd!
(na mijn mailactie naar alle expired kaarten)
Uit 1962? Om maar een jaartal te noemenquote:
Ik ben benieuwd of het ook lukt als je zegeltjes van Subway op je kaarten plakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag drie kaartjes op de post gedaan met Spaanse zegels!
Ik verbrand toch nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:20 schreef Jaguarized het volgende:
Dat krijg je als je geen zonnebrandspul gebruikt.
En je kunt nog typen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:14 schreef Knoekie het volgende:
Zo ik ben terug uit Oostenrijk
Ben nog aardig bruin geworden ook![]()
Ik zag het aan het nummer... ergens tussen FI-75.000 en 76.000quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Zo stom hedan ontvang je zo'n kaart, staat er geen datum op, ga je hem registreren, typt een bedankje enz.... dan ga je eens naar het profiel en kom je tot de conclusie dat de kaart er zo lang over heeft gedaan
Als ik dat heb stuur ik er meestal maar snel nog een berichtje achteraan.
Och jeetje ja, ze zijn inmiddels een eind over de 100.000 heen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:11 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zag het aan het nummer... ergens tussen FI-75.000 en 76.000
heb je het een beetje leuk gehad?quote:Op zondag 11 februari 2007 10:47 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dat is toch wel het belangrijkste hé![]()
Zeker! Al is schrijven ook erg handigquote:Op zondag 11 februari 2007 10:47 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dat is toch wel het belangrijkste hé![]()
Hier? Of de brievenbus?quote:Op zondag 11 februari 2007 11:32 schreef Muck het volgende:
[[afbeelding]]
nog eens een poging om mijn kaartje te posten....
Ja zekerquote:
hier... maar het werkt weer niet zie ik... hoe vreemd is dat!quote:
fijn dat je het naar je zin hebt gehadquote:Op zondag 11 februari 2007 14:42 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja zekerHet weer zat alleen niet echt mee, vooral veel zon (Wat wel lekker is maar zonder sneeuw kan je niet skiien) Dus veel pistes waren afgezet. De zwarte pistes was vooral ijs en voor de rest allemaal papsneeuw. Al ging het skiien opzich wel goed hoor
Ik heb dat ook een keer gemerkt ja, dan kijk je zelf en dan zie je hem wel maar even later is hij weer weg. Ergens anders uploaden is de goede manierquote:Op zondag 11 februari 2007 17:45 schreef Muck het volgende:
[..]
hier... maar het werkt weer niet zie ik... hoe vreemd is dat!
dat is al de tweede keer dat ik mijn mooie history map wil laten zien, en het lukt weer niet, terwijl toen ik keek of het gelukt was, hij er wel stond!
ik upload hem strakkies wel ergens anders, misschien dat dat helpt...
![]()
[afbeelding]
maf is dat he?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gemerkt ja, dan kijk je zelf en dan zie je hem wel maar even later is hij weer weg. Ergens anders uploaden is de goede manieren dat is inmiddels gelukt
Mooi kaartje hoor!
ik heb het vast al eens gevraags, maar wat zijn die 2 lijntjes helemaal links naast amerika? hawai ofzo?quote:
Dat kan ik me voorstellen! Ik had er een uit Dubai moeten krijgen maar die heb ik nooit meer gekregenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:08 schreef Muck het volgende:
[..]
maf is dat he?
ik ben vooral heel blij met mijn midden-oosten kaartjes
Jup, twee keer Hawaii.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het vast al eens gevraags, maar wat zijn die 2 lijntjes helemaal links naast amerika? hawai ofzo?
dat is zondequote:Op zondag 11 februari 2007 18:12 schreef Vava het volgende:
De mijne dan ook gelijk maar weer eens
[afbeelding]
[..]
Dat kan ik me voorstellen! Ik had er een uit Dubai moeten krijgen maar die heb ik nooit meer gekregen![]()
en dat voor iemand met mijn aardrijkskundige kennisquote:
Tsja, volgende keer beterquote:
Voor jou is Postcrossing echt leerzaamquote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef Muck het volgende:
[..]
en dat voor iemand met mijn aardrijkskundige kennis
absoluutquote:Op zondag 11 februari 2007 18:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Voor jou is Postcrossing echt leerzaam
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut
"Qatar... is dat een land?!"
Volgende week weer op vakantiequote:Op zondag 11 februari 2007 17:45 schreef Muck het volgende:
[..]
fijn dat je het naar je zin hebt gehad
ja, ik moest er dus een kaart heen sturen, en ik kende het hele land nietquote:
Iddquote:Op zondag 11 februari 2007 22:18 schreef inkie1010 het volgende:
Leuk!!! En wat zat er in de pakketjes?
Jawel! Als je je aanmeldt krijg je een mailtje en daar staat een linkje in naar gratis adresstickersquote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef Muck het volgende:
nope, ze zijn op het moment niet gratis, dus ik wacht nog even
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:15 schreef Vava het volgende:
Oja, en als je een stempelkussentje extra bestelt van 1,99 ben je 40 cent goedkoper uit omdat de verzendkosten dan minder worden![]()
Ja, ik voelde me ook wel een beetje een Zeeuw toen ik me daarmee bezig hieldquote:
Had je wel de langzame verzendoptie gekozen? Dat scheelt ook wel veel geld en het gaat blijkbaar dan alsnog redelijk snel. En hogere verzendkosten dus bij alleen gratis producten....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
Overigens ben ik ineens geen voorstander van Vistaprint. Kaartjes zouden gratis zijn bij de kassa maar na wat doorklikken werd er ineens 29 euro voor gerekend en kwamen er allerlei kosten overheen waardoor het 42 euro werd. Vond ik toch wat teveel.
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:27 schreef Muck het volgende:
voor 3,51 (inclusief btw en verzendkosten) krijg ik 140 mooie adresstickers
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:28 schreef Vava het volgende:
Hmmz... dat is wel heel veelIk moet nu 10,20 betalen voor mijn bestelling, dat vind ik nog wel meevallen.
Ja maar vooral de procedure. Eerst aangeven dat ze gratis zijn maar dat je alleen betaalt voor het uploaden van een eigen pic en vervolgens komt er nog zoveel overheen... Tis net het kopen van een vliegticket...quote:
inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar vooral de procedure. Eerst aangeven dat ze gratis zijn maar dat je alleen betaalt voor het uploaden van een eigen pic en vervolgens komt er nog zoveel overheen... Tis net het kopen van een vliegticket...![]()
Straks komt er nog milieubelasting bijquote:Op zondag 11 februari 2007 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar vooral de procedure. Eerst aangeven dat ze gratis zijn maar dat je alleen betaalt voor het uploaden van een eigen pic en vervolgens komt er nog zoveel overheen... Tis net het kopen van een vliegticket...![]()
En geen slaap, zo te zienquote:
mja... ik kon weer eens niet slapenquote:Op maandag 12 februari 2007 09:07 schreef Allan24 het volgende:
[..]
En geen slaap, zo te zien03:37!!
dat heb ik ook weleens bij mijn history map ja, lijntjes van outer space enzo, maar als ik dan op F5 druk, is het meestal wel weer goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:51 schreef Vava het volgende:
Zo heb ik het nog nooit gezien, wel met enorme stippen en lijnen.
Het kan nog gekker hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef Jaguarized het volgende:
Ja maar het vreemde is dat ik dan meer ontvangen dan verstuurde heb.
quote:Op maandag 12 februari 2007 17:48 schreef Jaguarized het volgende:
Wow Muck! Jij hebt ook nog een basis in Venezuela!
Niet de muisjes, maar anijshagelquote:Op zondag 11 februari 2007 22:38 schreef Vava het volgende:
Was dat pakje uit Hongarije vanwege de Muisjes voor op brood?![]()
grote kans dat ik die hagel heb goedgekeurd voor verkoopquote:Op maandag 12 februari 2007 18:13 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Niet de muisjes, maar anijshagelDie ik overigens nog steeds bij het postkantoor moet afleveren
Een officiele kaart uit Finland vandaag, van een eekhoorntje in de sneeuw
Ze heeft die kaarten allemaal geregistreerd nadat een medepostcrosser (ook uit Litouwen) haar gebeld had om het PC-principe uit te leggen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:08 schreef Muck het volgende:
ik ook...en dan ook zoveel kaartjes op dezelfde datum geregistreerd.... weird...
Oja, jij had de anijshagel verstuurd, ik heb van die roze/witte muisjes verstuurd. Ik was ook al wat later met versturen dan ik beloofd hadquote:Op maandag 12 februari 2007 18:13 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Niet de muisjes, maar anijshagelDie ik overigens nog steeds bij het postkantoor moet afleveren
Een officiele kaart uit Finland vandaag, van een eekhoorntje in de sneeuw
Dom hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 19:09 schreef Muck het volgende:
ja, echt heel vreemd...
wat dacht ze dan? dat ze zomaar kaartjes kreeg ofzo?
Ik heb die anijshagel gekocht vandaag, voor mezelfquote:
Kan je ze niet los van elkaar boeken? Hotel via www.bookings.org en trein via www.nsinternationaal.nlquote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef Muck het volgende:
weet je, ik probeer een weekendje parijs te boeken, maar we hebben geen van beiden een auto, dus telkens als ik een leuk maar betaalbaar hotel heb gevonden, schiet de prijs enorm omhoog door de trein- of vliegkosten
wat doe ik dan verkeerd?quote:Op maandag 12 februari 2007 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
300 euro voor de trein? Retourtjes zijn er al voor 69 euro...
Ja maar geen zinquote:
Hmm... nee, ik ben 1,65 en ik zat al niet lekker in die busquote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:23 schreef Muck het volgende:
lars is een 2 meter lang... als die langer dan een uur in de bus moet zitten wordt ie behoorlijk chaggi, en daar zit ik op zo'n weekendje niet op te wachten natuurlijk
ik denk dat we eerst maar eens een keer wat binnen nederland moeten gaan doen. Naar Parijs kunnen we altijd nog wel
Jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:26 schreef Muck het volgende:
ja, duurt het bij jou ook eeuwen voor je iets kunt laden?
same herequote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja maar geen zinGa zo wel trouwens
[..]
ja, ik ben ook maar 1.63... Kun je nagaan wat een vreemd gezicht dat af en toe isquote:Hmm... nee, ik ben 1,65 en ik zat al niet lekker in die busIk zou iig de website van Thalys in de gaten houden
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:33 schreef Muck het volgende:
[..]
same here
[..]
ja, ik ben ook maar 1.63... Kun je nagaan wat een vreemd gezicht dat af en toe ishij 2 meter in ik 1.63... het scheelt meer dan een kop, haha
ik ga zeker die site in de gaten houden
Ik kan maar op een oor tegelijk liggenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:25 schreef Allan24 het volgende:
Nachtbrakersik lag om 22:15 al op twee oren
Heb trouwens een Vava moment
Yeap, maar ik denk dat ik aankomend weekend pas tijd heb, dus nog heel even geduld!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:20 schreef Vava het volgende:
Oja! Sonja, heb jij nu mijn schriftje?
Ik heb geduldquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:29 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Yeap, maar ik denk dat ik aankomend weekend pas tijd heb, dus nog heel even geduld!![]()
ik heb deze pas 2 maanden, dus we zijn nog helemaal in de wolken en verliefd en weet ik veel, dus tja... o=quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Fannetje het volgende:
Ik had geen Valentijnskaart van vriendje, die vind het een commercieel opgeblazen gedoe
awwwwquote:Wel twee kaartjes van kindjes uit mn klas, met teksten als: liefu majol, ik vint jou heel lief en heel aadig
Dat is het natuurlijk ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Fannetje het volgende:
Ik had geen Valentijnskaart van vriendje, die vind het een commercieel opgeblazen gedoe
natuurlijkquote:
kijk, voor ons is dit nog het begin van de relatiequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb overigens ook geen kaartje aan hem gegeven hoorEn in 't begin van de relatie (de eerste twee jaar ofzo) deden we wel aan kaartjes en cadeautjes..
Gewoon een kaartje van onderop de stapelquote:
O handig zo!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Zojuist kreeg ik een berichtje van degene waarvan ik een paar dagen geleden een kaartje zonder ID ontvangen heb. Of ik haar kaartje al had ontvangen. Ik heb 'm nu dus kunnen registreren'k Had al wel zo'n formuliertje ingevuld, maar nog niets gehoord!
preciesquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Gewoon een kaartje van onderop de stapelen verder weinig meer dan het ID en mijn naam....
Ik mag ook even nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef inkie1010 het volgende:
Geen post vandaag....
Ik moet nu ook ff stoppen met taggenPostzegels zijn op!
Ik mag weer even alleen officieel sturen
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:34 schreef Muck het volgende:
hoe kom ik nou weer bij kaard?
de d zit niet eens in de buurt van de t op mijn toetsenbord
ik moet ook geen tv willen kijken en typen tegelijk
Hmmz... dan vraag ik me af wat vervelender isquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:37 schreef Allan24 het volgende:
BTW vandaag geen Valentijnskaartjes, wel een Finland-kaart
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:45 schreef Allan24 het volgende:
Ik snap trouwens het nut niet van Boomerang kaarten.
Die komen toch altijd weer terug.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:45 schreef Allan24 het volgende:
Ik snap trouwens het nut niet van Boomerang kaarten.
Die komen toch altijd weer terug.
quote:
Ik ook niet! Al twee keer ingevuld! Hopeloos.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Zojuist kreeg ik een berichtje van degene waarvan ik een paar dagen geleden een kaartje zonder ID ontvangen heb. Of ik haar kaartje al had ontvangen. Ik heb 'm nu dus kunnen registreren'k Had al wel zo'n formuliertje ingevuld, maar nog niets gehoord!
Ik ook! Maar ja,wat moet ik eraan doen? Ik heb er gewoon niet op gereageerd.Vraag dan iets normaals ipv een kaart met een *** (nog steeds vergeten wat het isquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef Muck het volgende:
pfff, wat belachelijk tammymara! aan zulke mensen heb ik dus echt een hekel he
mooi lijstje al![]()
ben echt heeeeel jaloers op egypte
en dat schriftje was een travelling notebook. als het goed is zijn de laatste schriftjes onderweg naar hun eigenaar...
maaaaaar er zijn plannen om over een tijdje nog een ronde te doen, dus als je wilt kun je dan wel meedoen hoor
Oh ja, voor ik het vergeet: welkom
moet je ook gewoon niet op reagerenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:10 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ja,wat moet ik eraan doen? Ik heb er gewoon niet op gereageerd.Vraag dan iets normaals ipv een kaart met een *** (nog steeds vergeten wat het is) Ik ben ook héél trots op mijn kaartjes die allemaal in de gang op een prikbord zitten...Oke, als jullie dat weer gaan doen ( en kunnen uitleggen) dan wil ik wel meedoen hoor, ik vind dit héél leuk! en bedankt voor het welkom
Dat heb ik dus net ook gedaan, gevraagd.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:52 schreef Vava het volgende:
Ik vraag het dan meestal wel en vaak is het dan goed, het wordt aan mij ook wel eens gevraagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |