dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:43 schreef -Dries- het volgende:
Duurde vrij lang idd, ik dacht nog, zal ik hem zelf dan maar maken?
Dat word bellen jochiequote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Wessiej het volgende:
Sfeerplaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey dat had ik net ook, voor het eerst dat ik zag dat die dingen ook rood kunnen. Maar volgens mij lag het niet aan mijn Xbox. Mijn router en switch hadden ook ineens kuren en mijn PC was opnieuw opgestart. En volgens mij ging ook mijn lamp even uit dus ik denk dat ik een stroom storing gehad heb van maximaal een seconde.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Wessiej het volgende:
Sfeerplaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach ja demo's............quote:Op zondag 4 februari 2007 23:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja, als ik de demo zo zag is het meer een visual upgrade voor GRAW 1, that's about it.
En die game kon me al weinig boeien, dus...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja, als ik de demo zo zag is het meer een visual upgrade voor GRAW 1, that's about it.
Als je deel 1 goed vond, en het is meer van hetzelfde dan is het toch geen straf om deel 2 te gaan spelen denk ik.quote:
Geld is voor alle tuinen tegelijkquote:Op maandag 5 februari 2007 02:17 schreef MMaRsu het volgende:
Gvd wil ik in Viva Pinata naar mijn 2e tuin gaan, wil die ineens niet meer laden :S.
Al die fucking beesten en geld kwijt![]()
![]()
![]()
Zelfde voor Halo 3quote:Op maandag 5 februari 2007 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je deel 1 goed vond, en het is meer van hetzelfde dan is het toch geen straf om deel 2 te gaan spelen denk ik.
Mensen willen altijd maar beter en mooier.. nooit tevreden
Duh, dat is ook geen kwestie van of, maar wanneerquote:Op maandag 5 februari 2007 09:18 schreef BMH het volgende:
Me 360 gaat kapot. 200e topic ftw!
Nergens last van hierquote:Op maandag 5 februari 2007 09:56 schreef Zeiksnor het volgende:
Gisteren weer eens GOW gespeeld en bij die spin in dat mijnenveld ging de framerate wel erg omlaag.
Het was bijna niet meer te spelen en dat kostte mij ook nog de kop
Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? want het is uiterst irritant en bij snel scrollen loopt de game ook niet echt soepel.
400 zekerquote:Op maandag 5 februari 2007 11:01 schreef jmac het volgende:
Iemand enig idee hoeveel je voor t volgende kan vragen:
360 incl. harddisk en al
2 wireless controllers
Saints Row, pes6,tabletennis, topspin2,
remote control, headset
2maanden oud en helemaal werkend ?
omdat dan de wereld vergaat...quote:Op maandag 5 februari 2007 01:19 schreef Heintje het volgende:
Trouwens Kepler, waarom wil je niet meer dan 400 Xbox 360 topics?
De wereld vergaat eerder bij Topic nr 360 dan is de cirkel rondquote:
Ja, maar de beesten en huisjes e.d zijn wel geld waard die ik nu dus kwijt benquote:
Die heb ik gehad, maar geruild voor Just Cause.. en nu probeer ik Just Cause weer te ruilen voor iets andersquote:Op maandag 5 februari 2007 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
Koop Viva Pinata!
Ga eens werkenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:35 schreef devv05 het volgende:
Denk dat ik vandaag Oblivion weer eens uit de kast haal
Play meeee! Plaaaay meeee!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:16 schreef kepler het volgende:
vreemd? Volgens mij gaat mn 360 soms vanzelf aan![]()
Crackdown ga ik zeker kopenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:06 schreef koentje.k het volgende:
Hoe ervaren jullie de Crackdown demo? Ik wascrackdown een beetje vergeten en had er niet echt meer zin in... weer een gta kloon om het even plat te zeggen maar het is erg leuk! Ik denk dat ik het spel wel ga kopen.
Vond hem zelf eigenlijk weinig aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:06 schreef koentje.k het volgende:
Hoe ervaren jullie de Crackdown demo? Ik wascrackdown een beetje vergeten en had er niet echt meer zin in... weer een gta kloon om het even plat te zeggen maar het is erg leuk! Ik denk dat ik het spel wel ga kopen.
Ik had het laatst 1 keer en toen was alleen rechtsonder roodquote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Wessiej het volgende:
Sfeerplaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hahaquote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef computermistake het volgende:
[..]
Play meeee! Plaaaay meeee!
De screens die ik voor het spelen van de demo had gezien trokken me totaal niet, ook het concept leek me niet heel bijzonder. Maar ik moet zeggen dat ik toch wel verrast ben door de demo. De sfeer is goed en de "super powers" zijn goed uitgewerkt. Ja, het lijkt op GTA maar dat vind ik in dit geval alleen maar een plus punt.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:06 schreef koentje.k het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Zo dom he mensen die alle games in het genre van gta een gta kloon/rip naaperij noemen![]()
![]()
Superman ?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Heel het rondspringen en smijten met auto's en lijken vind ik al geweldig.
eigenlijk vind ik elk spel waar je met lijken kan gooien geweldig, maar dat terzijde.
Dan kan die nog vliegen ookquote:
Nee mensen die al bijna 13 duizend posts op fok hebben en nog steeds niet weten hoe je kan editen stralen veel inteligentie uit.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Zo dom he mensen die alle games in het genre van gta een gta kloon/rip naaperij noemen![]()
![]()
Lijken rondgooien okay, rondvliegen in een blauwe maillot met een rode onderbroek eroverheen is weer een andere uiterste.quote:
Halo is ook afgekeken van Pac-manquote:Op maandag 5 februari 2007 20:05 schreef TwyLight het volgende:
Alle games waar je weg moet rennen van vijhanden is dus een pacman rip?
Dat zet 'Ghosts of Onyx' ineens in een compleet ander daglichtquote:
Ik weet best hoe ik kan editten. doe het soms ook wel eens, maar vaak vind ik het niet nodig.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee mensen die al bijna 13 duizend posts op fok hebben en nog steeds niet weten hoe je kan editen stralen veel inteligentie uit.
Bovenstaande vraklaart volgens mij ook hoe je aan al die posts komt.
Edit
Daarbij is GTA naast een game tegenwoordig ook een andere benaming voor het Free Roaming genre.
Ik vind het opzich ook niet irritant nee. Maar het komt gewoon omdat er geen kloot te doen is op de 360quote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet best hoe ik kan editten. doe het soms ook wel eens, maar vaak vind ik het niet nodig.
Ik erger me er zelf niet aan als anderen het niet doen, en ook niet als ik het zelf niet doe.
Je spreekt niet voor anderen. Niet alleen een beter milieu begint bij jezelf.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet best hoe ik kan editten. doe het soms ook wel eens, maar vaak vind ik het niet nodig.
Ik erger me er zelf niet aan als anderen het niet doen, en ook niet als ik het zelf niet doe.
Dan vraag ik je toch het fatsoen op te brengen om dat wel eens te doen. Vriendelijk bedankt.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef TwyLight het volgende:
Ik spreek idd niet voor anderen, en er aan denken doe ik al helemaal niet.
Jij bent de enige in dit topic die ontopic plaatjes postquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Huxley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plastic Fantasticquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Huxley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je bent gewoon jaloers omdat de Wii niet eens 1 zo'n poppetje op het scherm kan toverenquote:
MMOFPS wordt het.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:51 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, de zoveelste sci-fi shooter of zo?
Het ziet er goed uit, maar wel erg herkenbaar eigenlijk.
Dat is natuurlijk supervet. Moet je wel maandelijks betalen zeker?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
MMOFPS wordt het.
Net als Guild Wars ongeveer, dus steden waarin iedereen rondloopt, en arenas waar maar een max aantal spelers tegelijk in speelt.
Siquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk supervet. Moet je wel maandelijks betalen zeker?
Waarom op is het op de PC een ander verhaal dan? Ik ga ook niet maandelijks betalen, maarwaarom mag het op de PC wel en op de 360 niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:29 schreef TwyLight het volgende:donder op man. dat ga ik dus nooit doen he.
betaal 65euro per game, betaal xbox live, betaal een xbox van 400 euro en dan ook nog eens maandelijks betalen
Mijn grote dikke hol kunnen ze op met dat soort dingen.
Voor de pc is het een ander verhaal, maar op de 360 hoeven ze daar bij mij niet mee aan te komen
Net of de makers van het spel er wat aan hebben dat jij 60 euro voor Xbox Live betaalt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:29 schreef TwyLight het volgende:donder op man. dat ga ik dus nooit doen he.
betaal 65euro per game, betaal xbox live, betaal een xbox van 400 euro en dan ook nog eens maandelijks betalen
Mijn grote dikke hol kunnen ze op met dat soort dingen.
Voor de pc is het een ander verhaal, maar op de 360 hoeven ze daar bij mij niet mee aan te komen
Crackdownquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent de enige in dit topic die ontopic plaatjes post![]()
Wie zegt dat de PS3 goed online is?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom op is het op de PC een ander verhaal dan? Ik ga ook niet maandelijks betalen, maarwaarom mag het op de PC wel en op de 360 niet?
En kom niet aan met het feit dat je al 60 euro voor Live betaald, want dat is een compleet ander netwerk. Dat je daarvoor moet betalen is misschien zelfs belachelijk. In totaal komt een 5 jarige Xbox 360 daarmee op 700 euro, en wie zei dat de PS3 duur was
Ik betaal er ook graag voor hoor. Xbox Live heerst. Maar dat was mn punt nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wie zegt dat de PS3 goed online is?
Ik betaal liever voor kwaliteit dan dat ik met het rampzalige playstion online moet gaan gamen.
Het zoog op de PS2, en ik betwijfel dat het met de PS3 wel goed zit.
zo'n MMOFPS of MMORPG moeten hun eigen servers hebben draaien (die ontwikkelaars) en dat kost geldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:42 schreef -Dries- het volgende:
Waarom moeten we eigenlijk voor een MMOFPS betalen? Voor Rainbow
Six of Perfect Dark 0 hoeven we toch ook niet te betalen, ik zie het verschil niet echt...
De makers draaien een eigen server, en rainbow six of perfect dark is 8 vs 8 maximaal.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:42 schreef -Dries- het volgende:
Waarom moeten we eigenlijk voor een MMOFPS betalen? Voor Rainbow
Six of Perfect Dark 0 hoeven we toch ook niet te betalen, ik zie het verschil niet echt...
Ik ook nietquote:
Niet als ze constant nieuwe content maken die gratis is, of idd de servers hebben voor 1000+ man en ga maar door...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:17 schreef Heintje het volgende:
Ik vind dat je als je voor 60 euro een MMO spel koopt dat je minstens 3 maanden moet kunnen spelen. Als je daarna nog meer wil spelen kan ik begrijpen dat je moet betalen. Maar 5 euro per maand zo dan al aan de hoge kant zijn gezien de kosten.
Aaaaah.. kwijl kwijl kwijl!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:42 schreef AQuila360 het volgende:
Op de officiële Mass Effect website heeft Bioware een nieuw ras uit de aankomende Xbox 360 RPG geïntroduceerd. Uit het verhaal dat gepubliceerd is, blijkt opnieuw dat de wereld van Mass Effect gebaseerd zal zijn op een uitgebreid sociaal systeem, waarbij verschillende klassen hoger en lager in rang geplaatst zijn.
De Quarians, het ras dat bekend is gemaakt, is een nomadisch volk. Hoewel Mass Effect zich in de toekomst afspeelt en we geen woestijnachtige taferelen voor ogen krijgen, vertoont de manier waarop Bioware de nomadische look uitgebeeld gelijkenissen met de nomaden zoals wij ze kennen.
De Quarians zijn overigens niet heel hun bestaan al een nomadenvolk geweest. Na de creatie van een robot die als doel had het werk van de Quarians over te nemen, maar zich tegen hen keerde (de AI was té slim), is het volk uit elkaar gevallen en over heel de planeet verspreid geraakt.
Bron Gamer.nl
Het wordt mooier en mooier ik verwacht echt dat deze game diepgaand gaat worden.![]()
Gametrailers zegt ps3 en 360 dus..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waarom post je een PS3 filmpje?
Geometry Warsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:16 schreef Caas het volgende:
Hey Schatjes,
Vanmiddag heb ik in de free record shop punten gescoord! (microsoft punten gekocht). Nu vroeg ik me af wat op dit moment de leukste en/of beste arcade spellen zijn om te downloaden?
Bij voorbaat dank en kusjes!
![]()
NBA Street homecourt isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
En wat een kut-demo weer op live, een of ander duf NBA spel van EA.
Laatst ook al Blitz;The league. Ook al zo'n ruk-spel.
Wat is Heavy Weapon voor iets?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geometry Wars
Lumines Live + advanced pack ( maar dan ben je wel 1800 punten kwijt)
Heavy Weapon
Ultimate Mortal Kombat 3
Assault Heroes en UNO zijn ook zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geometry Wars
Lumines Live + advanced pack ( maar dan ben je wel 1800 punten kwijt)
Heavy Weapon
Ultimate Mortal Kombat 3
Ik dank u zeer ze zijn weer schitterendquote:
quote:
Ja maar dat is nostalgie (althans voor mij dan) zou nog een reden zijn om te kopen. Ik denk het niet eigenlijk, want het spel is te simpel. Maar goed, laat ze maar komen met spellen als sonic en ecco the dolpin. Dan sta ik voor in de rij.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Heavy Weapon
Nee, ik snap niet dat mensen dit soort games nog kopen ook, vandaag ook weer dat beertender spel, leuk hoor, in 1986.
Oldscool knallen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Heavy Weapon
Nee, ik snap niet dat mensen dit soort games nog kopen ook, vandaag ook weer dat beertender spel, leuk hoor, in 1986.
Ik heb destijds ook alleen een mail gehad met een bon, maar aangezien een UPS vestiging binnen 10km van m'n huis zat heb ik hem zelf daar maar afgegooid. Nooit iets met de post ontvangen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:35 schreef Fliepke het volgende:
[10:31] <Fliepke|zzz> echt
[10:31] <Fliepke|zzz> microsoft
[10:31] <Fliepke|zzz> ik bel gisteren een beetje boos dat ze me de ups bon met de mail hebben gestuurd
[10:31] <Fliepke|zzz> ipv de post
[10:31] <Fliepke|zzz> dus ik wilde dat graag met de post zodat ik dat kon regelen met ups
[10:32] <Fliepke|zzz> dus vandaag
[10:32] <Fliepke|zzz> *tuuuuuttt*
[10:32] <Fliepke|zzz> ik kom een Xbox ophalen...
[10:32] <Fliepke|zzz> hallo... ik wilde eerst de bon hoor en dan een doos en dan zal ik wel bellen
Dat is helemaal snelquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:25 schreef zatoichi het volgende:
Ik ook niet, maar als ze dat met de post zouden sturen zou het twee dagen duren, anders twee uur. Ik ff een doosje geregeld, xbox erin gezet, twee uur later stond de ups gast voor de deur, eind van de middag was hij aangekomen in Duitsland, begin van de avond was hij weer op de post naar Nederland, de volgende ochtend was hij weer aagekomen bij mijn huis (alleen zat ik toen op mijn werk)
Ja ik zag trouwens laatst ook een fullpriced pokergame voor de 360 in de winkel liggen, zag er erg vet uit moet ik zeggen, maar omdat ik texas hold'em toch al heb dacht ik naaaahquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:48 schreef Bastard het volgende:
Ik las dat er weer een poker spel aan zit te komen![]()
![]()
Wat een pauper bel heb jijquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:35 schreef Fliepke het volgende:
[10:31] <Fliepke|zzz> echt
[10:31] <Fliepke|zzz> microsoft
[10:31] <Fliepke|zzz> ik bel gisteren een beetje boos dat ze me de ups bon met de mail hebben gestuurd
[10:31] <Fliepke|zzz> ipv de post
[10:31] <Fliepke|zzz> dus ik wilde dat graag met de post zodat ik dat kon regelen met ups
[10:32] <Fliepke|zzz> dus vandaag
[10:32] <Fliepke|zzz> *tuuuuuttt*
[10:32] <Fliepke|zzz> ik kom een Xbox ophalen...
[10:32] <Fliepke|zzz> hallo... ik wilde eerst de bon hoor en dan een doos en dan zal ik wel bellen
Ik kan me niet voorstellen dat je 60 euro gaat betalen voor een kaart spelletje. 20 euro zou nog kunnen maar meer niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik zag trouwens laatst ook een fullpriced pokergame voor de 360 in de winkel liggen, zag er erg vet uit moet ik zeggen, maar omdat ik texas hold'em toch al heb dacht ik naaaah
waarom zou je een ander willenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:48 schreef Bastard het volgende:
Ik las dat er weer een poker spel aan zit te komen![]()
![]()
Viva Pinataquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Naja heb toch ook maar Viva Pinata gekocht?
Zit je nu te wachten op flame reactie's of niet?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:18 schreef Teije het volgende:
Ik moet nog 24 games branden, the horror.
Ik zit te wachten op een reactie over hoe slecht het is om illegaal spellen te kopieren/downloadenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit je nu te wachten op flame reactie's of niet?
Volstaat een oerhollandse doodverwensing ook?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:30 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op een reactie over hoe slecht het is om illegaal spellen te kopieren/downloaden![]()
Das nog beter.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volstaat een oerhollandse doodverwensing ook?
Maar das niet liefquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:46 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die games branden gaan toch binnen 3 jaar dood en naar hell, dus doodsverwensing is niet nodig.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen dankquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:06 schreef BMH het volgende:
En weer een halve pagina verprutst aan onzin
PES6 is gewoon voor me zelf hoor..quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop dat je console een ban krijgt en kapot gaat
Damn ze reviewen die games wel laat bij jou jorien
Ah oke, nicequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
PES6 is gewoon voor me zelf hoor..
Krijg wel Crackdown om te reviewen![]()
Het is een Marktplaats deal. Dus of ik hem ooit ontvang is een tweedequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah oke, nice. Nu zul je eindelijk zien dat Pro Evo qua gameplay 100x beter is
Jij hield toch altijd je spellen op, ookal was het in Maastricht?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het is een Marktplaats deal. Dus of ik hem ooit ontvang is een tweede
Ja eerst wel. Maar nu laat ik mensen gewoon eerst sturen. Daarna stuur ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij hield toch altijd je spellen op, ookal was het in Maastricht?
De evolutie verloopt in Rotterdam Zuid beduidend trager. Welkom in 1883quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja eerst wel. Maar nu laat ik mensen gewoon eerst sturen. Daarna stuur ik![]()
Merge het gewoon met GAM SC.quote:
Ik heb zo'n uitgangen niet op m'n TFT scherm.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:13 schreef TwyLight het volgende:
Dat heb je toch met een VGA kabel gedaan? En aan die VGA kabel zitten gewoon 2 kabeltjes (rood & wit)
Neem een geluidskaart met fibre optic in. Klaar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:10 schreef Camplo het volgende:
Mensen
Als ik mn xbox360 op mn tft (22 inch Samsung 226BW aansluit) hoe zorg ik dan dat ik geluid krijg?
Heb een Creative ProGamer 5.1 stereo set maar geen speakers in mn monitor...
Zie ook geen speciale kabels oid hiervoor dus plz help
Nerdquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:39 schreef Wessiej het volgende:
200 topics x300 post = 60.000 post
33.600 post waren hype post
9.019 waren TV post
15.570 Slowchat
7.911 post bevindingen van een game
1000 post over Kapotte 360's
100 post JorienvdHerik uitlachen
Van die 7.911 gingen er
4.560 over Gears of War
2.065 over GRAW
400 over Rainbow Six
608 over Oblivion
200 over Prey
78 over Tiger Woods
geen idee of de Aziatische versie Engelstalig is, maar ik zou de gok niet wagenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok.... dus die Asia versie is helemaal niet Engelstalig?
Maar bestellen! Erg tof spel met een stel vrienden en bier!
Gast, Fusion Frenzy 2 krijgt overal ongelofelijk lage scoresquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beste mensen,
Ik wil Fuzion Frenzy 2 gaan bestellen via PlayAsia alleen ik weet niet welke van de 2 ik moet hebben. Kan iemand me hier dat vertellen?
Gaat om deze of deze!
Alvast bedankt!
Je leeft nogquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:16 schreef bigore het volgende:
Tieten Vol Pis!
Sterf met je omgebouwde apparaat. Door mensen als jou zijn spellen zo duur.quote:
2 woorden: Red Steel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast, Fusion Frenzy 2 krijgt overal ongelofelijk lage scores
http://zuiderpark-compute(...)8/products_id/152324quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd. Leuk met vrienden.
Heb hem geannuleerd bij PlayAsia aangezien het spel ¤ 39,- kost bij Play.
Nog beter! Bedanktquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://zuiderpark-compute(...)8/products_id/152324
Hier is die 35 en het is gewoon een nederlandse site.
je vergeet het topic waarin jij werd uitgelachen... topic 87quote:
En het topic waar jij Emo werd :quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:07 schreef quantas het volgende:
[..]
je vergeet het topic waarin jij werd uitgelachen... topic 87
Twas even zoeken maar dit is dan wel weer een leuke postquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de liefhebber: Forza 2 komt op 31 mei
Huur king kong en Need for speed most wanted, en krijg er fuzion frenzy 2 voor terugquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:01 schreef wc-eend het volgende:
February 6, 2007 - Last week we reported on rumors that Microsoft was starting an incentive program that would reward gamers with physical merchandise for their Xbox 360 Achievements. Today Microsoft confirmed this program and disclosed the spicy details.
Dubbed the Experience Challenge, players that increase their gamerscore by 1,500 between February 12 and April 12, 2007, will receive a chance to win some Xbox Live bounty. The rewards will be divided into three levels:
Level 1 (Gamers who have an annual gamerscore between 0-4,999 at time of entry): Game Picture, Dashboard theme, Contra for Xbox LIVE Arcade
Level 2 (5,000-9,999 annual gamerscore): Level 1 Package, 100 Microsoft Points and a contest T-shirt
Level 3 (10,000+ annual gamerscore): Level 1 Package, 200 Microsoft Points, contest T-shirt and Fusion Frenzy 2
Those who achieve levels one or two will have their Rewards Level upgraded for 2007.
In order to participate, you'll need to have a valid Windows Live ID linked with your Xbox Live gamercard, be a legal resident of the 50 United States and District of Columbia, and be at least thirteen years-old. Microsoft says we can expect future competitions to be available to a global audience.
Sign up for participation here on February 12. Reward quantities are limited so winners will be selected on a first come, first served basis.
jammer alleen nog in amerika
Haar eerste tvp..quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef wc-eend het volgende:
mk,oi n ç, ui,m ,ii 4sdressxsaaswssfn hjnnnnnmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm m;./ssac avccv
TVP van mijn 4 maanden oude dochtertje..
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de liefhebber: Forza 2 komt op 31 mei
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef wc-eend het volgende:
King Kong is idd makkelijk scoren, maar Most Wanted toch niet. Erzijn spellen waar je makkelijker punten mee scoort.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Huur king kong en Need for speed most wanted, en krijg er fuzion frenzy 2 voor terug
Achievement unlockedquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef wc-eend het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
King Kong is idd makkelijk scoren, maar Most Wanted toch niet. Erzijn spellen waar je makkelijker punten mee scoort.
Volgens mij zat ik bij Amped en Tomb Raider sneller aan de 1000 dan bij Most Wanted.
Nog 1 achievement en ik heb ze alle 50 in Viva Pinata.quote:
Maar dat ben jijquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog 1 achievement en ik heb ze alle 50 in Viva Pinata.
Trouwens in GoW en Test Drive hoef ik ook nog maar 1 achievement.
Voor fuzion frenzy 2 moet je toch +10.000 punten halen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Huur king kong en Need for speed most wanted, en krijg er fuzion frenzy 2 voor terug
En dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog 1 achievement en ik heb ze alle 50 in Viva Pinata.
Trouwens in GoW en Test Drive hoef ik ook nog maar 1 achievement.
nee, alleen de Amerikanen en ook alleen als je voor een bepaalde datum 1500 punten erbij scoortquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:24 schreef TwyLight het volgende:
Dus IEDEREEN met 10.000+ punten krijgt Fuzion Frenzy? Dat zijn er VEEL
Ik heb bij een vorige contest ook een t-shirt gewonnen in een US only geval, gewoon een hele lieve mail naar majornelson sturenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:25 schreef kepler het volgende:
nee, alleen de Amerikanen en ook alleen als je voor een bepaalde datum 1500 punten erbij scoort
Redelijk oud nieuws, als in, het was al maandje of wat bekendquote:
Dat hele gedoe met die beeats is echt belachelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:29 schreef MMaRsu het volgende:
Morgen he. Lijkt mij eigenlijk een groot stuk minder dan de vorige 2 games, maarja die waren ook door AKI gemaakt en niet door EA.
Het klinkt wel maf ja, maar misschien speelt t wel heel leukquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat hele gedoe met die beeats is echt belachelijk
Ziet er tof uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:20 schreef Panick het volgende:
Infinite Undiscovery.
[afbeelding]
Oude screenshot (sep-06), sindsdien weinig van gehoord meer. Maar wel iets om in de gaten te houden.
offtopic: just cause zou elk moment door je brievenbus kunnen vallenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ziet er tof uitMaar verder is er nog niets over bekend?
Hitmen ook bij jou dus pas maar op het is een killerquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
offtopic: just cause zou elk moment door je brievenbus kunnen vallen
Ah.. ben ook benieuwd what all the fuzz is about.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:21 schreef MMaRsu het volgende:
Def Jam demo staat op marketplace, nou maar es ff kijken
Ik snap uberbaubt niet dat mensen die ouwe games nog kopen, heb zelfquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hitmen ook bij jou dus pas maar op het is een killer![]()
Wat ik niet snap trouwens is dat er nu van die stomme XBLA games komen. Nu zijn er geen echte topgames dan zou ik juist Worms, Kolonisten van Katan. enz op XBLA zetten. En dan strax als er weer echte top games uitkomen de wat mindere arcade games.
Leaderboards. Voor mij de enige reden om nog wat oude games weer opnieuw te kopen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:48 schreef _sin_ het volgende:
[..]
Ik snap uberbaubt niet dat mensen die ouwe games nog kopen, heb zelf
toen ik de box net had een paar demo's geprobeerd, maar het blijven
gewoon ouwe games op een grote TV. Ik bedoel, ik heb ook wel leuke
herrineringen aan een (bv) doom, maar om dat nu nog een avondje te
gaan spelen.. Na 5 minuten demo-spelen had ik het al wel gezien..![]()
Antwoord van hemquote:Gezocht Pro Evolution Soccer 6
Beschrijving
ruilen tegen Oblivion, Table Tennis of Perfect Dark Zero ?
Wat krijg ik vandaag bij de post ? Table Tennisquote:Hee, ik wil Pro Evoltuion 6 wel ruilen voor Table Tennis als het aanbod nog geld. Ik woon in Dordrecht dus afhalen lijkt me geen probleem.
Groeten Tim
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Tim
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn advertentie op Marktplaats:
[..]
Antwoord van hem![]()
[..]
Wat krijg ik vandaag bij de post ? Table Tennis![]()
Kneus![]()
Er zitten 0 Blazing moves in, je kunt niet meer iemand lekker met zijn kop in een jeep rammen, of wat voor coole dingen uit deel 1 dan ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:32 schreef Ron.666 het volgende:
Geen finishing moves? Dan komt de game er helemaal niet in. Maar is dat al 100% zeker? Het was toch zo'n game waarbij je op de beat moet meppen? Dan kan ik me voorstellen als je een goeie ronde hebt gehad er wel een finishing move vrij komt.
Het kan gewoon niet dat dat er uit is. I'm in denial.
[..]
Antwoord van hem![]()
[..]
Kneus![]()
[..]
Antwoord van hem![]()
[..]
Kneus![]()
quote:
sterfquote:Oh ik dacht dat het juist omgekeerd was :p. Dat ik Pro Evo 6 kreeg voor Table Tennis. Sorry dan voor de verwarring.
Kan je hem misschien weer terugsturen naar mij of moet ik hem zelf op komen halen?
Het "evolutie" proces is versneld dus ik denk dat het straks moeilijker (en dus langer) wordt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Crackdown is tof. De graphics zijn fantastisch en erg cool. De gameplay is erg leuk, vooral het feit dat je zo hoog kan springen is handig. Enige dat ik me afvraag is of de game niet te snel uitgespeeld is, ben nu een uurtje bezig denk ik en heb al vier gangleden uitgeschakeld.
Je skills gaan langzamer in de echte game, dus dan wordt het al iets moeilijker. Verder moet je in totaal een paar tientallen aan bendeleden omleggen, dus daar gaan wel een paar uurtjes inzitten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Crackdown is tof. De graphics zijn fantastisch en erg cool. De gameplay is erg leuk, vooral het feit dat je zo hoog kan springen is handig. Enige dat ik me afvraag is of de game niet te snel uitgespeeld is, ben nu een uurtje bezig denk ik en heb al vier gangleden uitgeschakeld.
Waarom heb jij hem al, en ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom heb jij hem al, en ik niet![]()
Ik speel de echte gamequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je skills gaan langzamer in de echte game, dus dan wordt het al iets moeilijker. Verder moet je in totaal een paar tientallen aan bendeleden omleggen, dus daar gaan wel een paar uurtjes inzitten.
Ik ga de demo vanavond maar spelen, krijg de game de 23e dacht ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga Crackdown echt niet spelen om die gang-leden om te leggen, gewoon alle skills maxen, en kijken wat er allemaal te beleven valt, daarna misschien eens missies doen.
Target lock is zo 80's... maar werkt wel lachen in een B spel... zoals een Just Cause ofzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:13 schreef AQuila360 het volgende:
Richtsysteem is klote idd hij lockt alles behalve het dat gene wat je neer wil schieten.
Niet echt locken maar hij moet wel de goede pakken en vooral als er meerdere staan is het vervelend of hij pakt een auto die langs rijd! Maar goed doet verder nix af aan het spel!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Je hoeft toch ook niet te locken ?
Klopt ja dat ging gewoon soepel dat zag ik ook liever in Crackdown maar goed zo veel maakt het ook niet uit.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Geef mij maar een richtsysteem als in Saints Row. Dat werkte perfect.
De linker trigger niet gebruiken en je hebt toch hetzelfde principe ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Geef mij maar een richtsysteem als in Saints Row. Dat werkte perfect.
EA doet niets anders!! Ik speel nooit een spel van EA het is toch allemaal troep. Dat ene Lord of the Rings spel leek me wel mooi te gaan worden en dat zetten ze dan stop.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:04 schreef MMaRsu het volgende:
EA heeft een een superleuke serie met veel potentieel de grond in weten te boren.
Good job EA!
Klopt, maar het is verleidelijk om die lockon te gebruiken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De linker trigger niet gebruiken en je hebt toch hetzelfde principe ?
Dat is nog zwak uitgedruktquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Screen is niet mooi. Dat is zeker
Nou dat weet ik zo niet hoor, Def Jam heeft immers nog de klik van G-UNOT! Verkopen doet ie dan toch welquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Rain gaat even goed verkopen als Def Jam zo te horen
*U wens wordt in behandeling genomenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:03 schreef TwyLight het volgende:
Ik zoek eigenlijk een spel met giant enemy crab's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |