Zit je nu te wachten op flame reactie's of niet?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:18 schreef Teije het volgende:
Ik moet nog 24 games branden, the horror.
Ik zit te wachten op een reactie over hoe slecht het is om illegaal spellen te kopieren/downloadenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit je nu te wachten op flame reactie's of niet?
Volstaat een oerhollandse doodverwensing ook?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:30 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op een reactie over hoe slecht het is om illegaal spellen te kopieren/downloaden![]()
Das nog beter.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volstaat een oerhollandse doodverwensing ook?
Maar das niet liefquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:46 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die games branden gaan toch binnen 3 jaar dood en naar hell, dus doodsverwensing is niet nodig.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen dankquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:06 schreef BMH het volgende:
En weer een halve pagina verprutst aan onzin
PES6 is gewoon voor me zelf hoor..quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop dat je console een ban krijgt en kapot gaat
Damn ze reviewen die games wel laat bij jou jorien
Ah oke, nicequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
PES6 is gewoon voor me zelf hoor..
Krijg wel Crackdown om te reviewen![]()
Het is een Marktplaats deal. Dus of ik hem ooit ontvang is een tweedequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah oke, nice. Nu zul je eindelijk zien dat Pro Evo qua gameplay 100x beter is
Jij hield toch altijd je spellen op, ookal was het in Maastricht?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het is een Marktplaats deal. Dus of ik hem ooit ontvang is een tweede
Ja eerst wel. Maar nu laat ik mensen gewoon eerst sturen. Daarna stuur ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij hield toch altijd je spellen op, ookal was het in Maastricht?
De evolutie verloopt in Rotterdam Zuid beduidend trager. Welkom in 1883quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja eerst wel. Maar nu laat ik mensen gewoon eerst sturen. Daarna stuur ik![]()
Merge het gewoon met GAM SC.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |