Zit je nu te wachten op flame reactie's of niet?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:18 schreef Teije het volgende:
Ik moet nog 24 games branden, the horror.
Ik zit te wachten op een reactie over hoe slecht het is om illegaal spellen te kopieren/downloadenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit je nu te wachten op flame reactie's of niet?
Volstaat een oerhollandse doodverwensing ook?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:30 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op een reactie over hoe slecht het is om illegaal spellen te kopieren/downloaden![]()
Das nog beter.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volstaat een oerhollandse doodverwensing ook?
Maar das niet liefquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:46 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die games branden gaan toch binnen 3 jaar dood en naar hell, dus doodsverwensing is niet nodig.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen dankquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:06 schreef BMH het volgende:
En weer een halve pagina verprutst aan onzin
PES6 is gewoon voor me zelf hoor..quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop dat je console een ban krijgt en kapot gaat
Damn ze reviewen die games wel laat bij jou jorien
Ah oke, nicequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
PES6 is gewoon voor me zelf hoor..
Krijg wel Crackdown om te reviewen![]()
Het is een Marktplaats deal. Dus of ik hem ooit ontvang is een tweedequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ah oke, nice. Nu zul je eindelijk zien dat Pro Evo qua gameplay 100x beter is
Jij hield toch altijd je spellen op, ookal was het in Maastricht?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het is een Marktplaats deal. Dus of ik hem ooit ontvang is een tweede
Ja eerst wel. Maar nu laat ik mensen gewoon eerst sturen. Daarna stuur ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij hield toch altijd je spellen op, ookal was het in Maastricht?
De evolutie verloopt in Rotterdam Zuid beduidend trager. Welkom in 1883quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja eerst wel. Maar nu laat ik mensen gewoon eerst sturen. Daarna stuur ik![]()
Merge het gewoon met GAM SC.quote:
Ik heb zo'n uitgangen niet op m'n TFT scherm.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:13 schreef TwyLight het volgende:
Dat heb je toch met een VGA kabel gedaan? En aan die VGA kabel zitten gewoon 2 kabeltjes (rood & wit)
Neem een geluidskaart met fibre optic in. Klaar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:10 schreef Camplo het volgende:
Mensen
Als ik mn xbox360 op mn tft (22 inch Samsung 226BW aansluit) hoe zorg ik dan dat ik geluid krijg?
Heb een Creative ProGamer 5.1 stereo set maar geen speakers in mn monitor...
Zie ook geen speciale kabels oid hiervoor dus plz help
Nerdquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:39 schreef Wessiej het volgende:
200 topics x300 post = 60.000 post
33.600 post waren hype post
9.019 waren TV post
15.570 Slowchat
7.911 post bevindingen van een game
1000 post over Kapotte 360's
100 post JorienvdHerik uitlachen
Van die 7.911 gingen er
4.560 over Gears of War
2.065 over GRAW
400 over Rainbow Six
608 over Oblivion
200 over Prey
78 over Tiger Woods
geen idee of de Aziatische versie Engelstalig is, maar ik zou de gok niet wagenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok.... dus die Asia versie is helemaal niet Engelstalig?
Maar bestellen! Erg tof spel met een stel vrienden en bier!
Gast, Fusion Frenzy 2 krijgt overal ongelofelijk lage scoresquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beste mensen,
Ik wil Fuzion Frenzy 2 gaan bestellen via PlayAsia alleen ik weet niet welke van de 2 ik moet hebben. Kan iemand me hier dat vertellen?
Gaat om deze of deze!
Alvast bedankt!
Je leeft nogquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:16 schreef bigore het volgende:
Tieten Vol Pis!
Sterf met je omgebouwde apparaat. Door mensen als jou zijn spellen zo duur.quote:
2 woorden: Red Steel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast, Fusion Frenzy 2 krijgt overal ongelofelijk lage scores
http://zuiderpark-compute(...)8/products_id/152324quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd. Leuk met vrienden.
Heb hem geannuleerd bij PlayAsia aangezien het spel ¤ 39,- kost bij Play.
Nog beter! Bedanktquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://zuiderpark-compute(...)8/products_id/152324
Hier is die 35 en het is gewoon een nederlandse site.
je vergeet het topic waarin jij werd uitgelachen... topic 87quote:
En het topic waar jij Emo werd :quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:07 schreef quantas het volgende:
[..]
je vergeet het topic waarin jij werd uitgelachen... topic 87
Twas even zoeken maar dit is dan wel weer een leuke postquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de liefhebber: Forza 2 komt op 31 mei
Huur king kong en Need for speed most wanted, en krijg er fuzion frenzy 2 voor terugquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:01 schreef wc-eend het volgende:
February 6, 2007 - Last week we reported on rumors that Microsoft was starting an incentive program that would reward gamers with physical merchandise for their Xbox 360 Achievements. Today Microsoft confirmed this program and disclosed the spicy details.
Dubbed the Experience Challenge, players that increase their gamerscore by 1,500 between February 12 and April 12, 2007, will receive a chance to win some Xbox Live bounty. The rewards will be divided into three levels:
Level 1 (Gamers who have an annual gamerscore between 0-4,999 at time of entry): Game Picture, Dashboard theme, Contra for Xbox LIVE Arcade
Level 2 (5,000-9,999 annual gamerscore): Level 1 Package, 100 Microsoft Points and a contest T-shirt
Level 3 (10,000+ annual gamerscore): Level 1 Package, 200 Microsoft Points, contest T-shirt and Fusion Frenzy 2
Those who achieve levels one or two will have their Rewards Level upgraded for 2007.
In order to participate, you'll need to have a valid Windows Live ID linked with your Xbox Live gamercard, be a legal resident of the 50 United States and District of Columbia, and be at least thirteen years-old. Microsoft says we can expect future competitions to be available to a global audience.
Sign up for participation here on February 12. Reward quantities are limited so winners will be selected on a first come, first served basis.
jammer alleen nog in amerika
Haar eerste tvp..quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef wc-eend het volgende:
mk,oi n ç, ui,m ,ii 4sdressxsaaswssfn hjnnnnnmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm m;./ssac avccv
TVP van mijn 4 maanden oude dochtertje..
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de liefhebber: Forza 2 komt op 31 mei
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef wc-eend het volgende:
King Kong is idd makkelijk scoren, maar Most Wanted toch niet. Erzijn spellen waar je makkelijker punten mee scoort.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Huur king kong en Need for speed most wanted, en krijg er fuzion frenzy 2 voor terug
Achievement unlockedquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef wc-eend het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
King Kong is idd makkelijk scoren, maar Most Wanted toch niet. Erzijn spellen waar je makkelijker punten mee scoort.
Volgens mij zat ik bij Amped en Tomb Raider sneller aan de 1000 dan bij Most Wanted.
Nog 1 achievement en ik heb ze alle 50 in Viva Pinata.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |