Niet als ze constant nieuwe content maken die gratis is, of idd de servers hebben voor 1000+ man en ga maar door...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:17 schreef Heintje het volgende:
Ik vind dat je als je voor 60 euro een MMO spel koopt dat je minstens 3 maanden moet kunnen spelen. Als je daarna nog meer wil spelen kan ik begrijpen dat je moet betalen. Maar 5 euro per maand zo dan al aan de hoge kant zijn gezien de kosten.
Aaaaah.. kwijl kwijl kwijl!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:42 schreef AQuila360 het volgende:
Op de officiële Mass Effect website heeft Bioware een nieuw ras uit de aankomende Xbox 360 RPG geïntroduceerd. Uit het verhaal dat gepubliceerd is, blijkt opnieuw dat de wereld van Mass Effect gebaseerd zal zijn op een uitgebreid sociaal systeem, waarbij verschillende klassen hoger en lager in rang geplaatst zijn.
De Quarians, het ras dat bekend is gemaakt, is een nomadisch volk. Hoewel Mass Effect zich in de toekomst afspeelt en we geen woestijnachtige taferelen voor ogen krijgen, vertoont de manier waarop Bioware de nomadische look uitgebeeld gelijkenissen met de nomaden zoals wij ze kennen.
De Quarians zijn overigens niet heel hun bestaan al een nomadenvolk geweest. Na de creatie van een robot die als doel had het werk van de Quarians over te nemen, maar zich tegen hen keerde (de AI was té slim), is het volk uit elkaar gevallen en over heel de planeet verspreid geraakt.
Bron Gamer.nl
Het wordt mooier en mooier ik verwacht echt dat deze game diepgaand gaat worden.![]()
Gametrailers zegt ps3 en 360 dus..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waarom post je een PS3 filmpje?
Geometry Warsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:16 schreef Caas het volgende:
Hey Schatjes,
Vanmiddag heb ik in de free record shop punten gescoord! (microsoft punten gekocht). Nu vroeg ik me af wat op dit moment de leukste en/of beste arcade spellen zijn om te downloaden?
Bij voorbaat dank en kusjes!
![]()
NBA Street homecourt isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
En wat een kut-demo weer op live, een of ander duf NBA spel van EA.
Laatst ook al Blitz;The league. Ook al zo'n ruk-spel.
Wat is Heavy Weapon voor iets?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geometry Wars
Lumines Live + advanced pack ( maar dan ben je wel 1800 punten kwijt)
Heavy Weapon
Ultimate Mortal Kombat 3
Assault Heroes en UNO zijn ook zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Geometry Wars
Lumines Live + advanced pack ( maar dan ben je wel 1800 punten kwijt)
Heavy Weapon
Ultimate Mortal Kombat 3
Ik dank u zeer ze zijn weer schitterendquote:
quote:
Ja maar dat is nostalgie (althans voor mij dan) zou nog een reden zijn om te kopen. Ik denk het niet eigenlijk, want het spel is te simpel. Maar goed, laat ze maar komen met spellen als sonic en ecco the dolpin. Dan sta ik voor in de rij.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Heavy Weapon
Nee, ik snap niet dat mensen dit soort games nog kopen ook, vandaag ook weer dat beertender spel, leuk hoor, in 1986.
Oldscool knallen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Heavy Weapon
Nee, ik snap niet dat mensen dit soort games nog kopen ook, vandaag ook weer dat beertender spel, leuk hoor, in 1986.
Ik heb destijds ook alleen een mail gehad met een bon, maar aangezien een UPS vestiging binnen 10km van m'n huis zat heb ik hem zelf daar maar afgegooid. Nooit iets met de post ontvangen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:35 schreef Fliepke het volgende:
[10:31] <Fliepke|zzz> echt
[10:31] <Fliepke|zzz> microsoft
[10:31] <Fliepke|zzz> ik bel gisteren een beetje boos dat ze me de ups bon met de mail hebben gestuurd
[10:31] <Fliepke|zzz> ipv de post
[10:31] <Fliepke|zzz> dus ik wilde dat graag met de post zodat ik dat kon regelen met ups
[10:32] <Fliepke|zzz> dus vandaag
[10:32] <Fliepke|zzz> *tuuuuuttt*
[10:32] <Fliepke|zzz> ik kom een Xbox ophalen...
[10:32] <Fliepke|zzz> hallo... ik wilde eerst de bon hoor en dan een doos en dan zal ik wel bellen
Dat is helemaal snelquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:25 schreef zatoichi het volgende:
Ik ook niet, maar als ze dat met de post zouden sturen zou het twee dagen duren, anders twee uur. Ik ff een doosje geregeld, xbox erin gezet, twee uur later stond de ups gast voor de deur, eind van de middag was hij aangekomen in Duitsland, begin van de avond was hij weer op de post naar Nederland, de volgende ochtend was hij weer aagekomen bij mijn huis (alleen zat ik toen op mijn werk)
Ja ik zag trouwens laatst ook een fullpriced pokergame voor de 360 in de winkel liggen, zag er erg vet uit moet ik zeggen, maar omdat ik texas hold'em toch al heb dacht ik naaaahquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:48 schreef Bastard het volgende:
Ik las dat er weer een poker spel aan zit te komen![]()
![]()
Wat een pauper bel heb jijquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:35 schreef Fliepke het volgende:
[10:31] <Fliepke|zzz> echt
[10:31] <Fliepke|zzz> microsoft
[10:31] <Fliepke|zzz> ik bel gisteren een beetje boos dat ze me de ups bon met de mail hebben gestuurd
[10:31] <Fliepke|zzz> ipv de post
[10:31] <Fliepke|zzz> dus ik wilde dat graag met de post zodat ik dat kon regelen met ups
[10:32] <Fliepke|zzz> dus vandaag
[10:32] <Fliepke|zzz> *tuuuuuttt*
[10:32] <Fliepke|zzz> ik kom een Xbox ophalen...
[10:32] <Fliepke|zzz> hallo... ik wilde eerst de bon hoor en dan een doos en dan zal ik wel bellen
Ik kan me niet voorstellen dat je 60 euro gaat betalen voor een kaart spelletje. 20 euro zou nog kunnen maar meer niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik zag trouwens laatst ook een fullpriced pokergame voor de 360 in de winkel liggen, zag er erg vet uit moet ik zeggen, maar omdat ik texas hold'em toch al heb dacht ik naaaah
waarom zou je een ander willenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:48 schreef Bastard het volgende:
Ik las dat er weer een poker spel aan zit te komen![]()
![]()
Viva Pinataquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Naja heb toch ook maar Viva Pinata gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |