quote:
Ja maar dat is nostalgie (althans voor mij dan) zou nog een reden zijn om te kopen. Ik denk het niet eigenlijk, want het spel is te simpel. Maar goed, laat ze maar komen met spellen als sonic en ecco the dolpin. Dan sta ik voor in de rij.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Heavy Weapon
Nee, ik snap niet dat mensen dit soort games nog kopen ook, vandaag ook weer dat beertender spel, leuk hoor, in 1986.
Oldscool knallen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Heavy Weapon
Nee, ik snap niet dat mensen dit soort games nog kopen ook, vandaag ook weer dat beertender spel, leuk hoor, in 1986.
Ik heb destijds ook alleen een mail gehad met een bon, maar aangezien een UPS vestiging binnen 10km van m'n huis zat heb ik hem zelf daar maar afgegooid. Nooit iets met de post ontvangen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:35 schreef Fliepke het volgende:
[10:31] <Fliepke|zzz> echt
[10:31] <Fliepke|zzz> microsoft
[10:31] <Fliepke|zzz> ik bel gisteren een beetje boos dat ze me de ups bon met de mail hebben gestuurd
[10:31] <Fliepke|zzz> ipv de post
[10:31] <Fliepke|zzz> dus ik wilde dat graag met de post zodat ik dat kon regelen met ups
[10:32] <Fliepke|zzz> dus vandaag
[10:32] <Fliepke|zzz> *tuuuuuttt*
[10:32] <Fliepke|zzz> ik kom een Xbox ophalen...
[10:32] <Fliepke|zzz> hallo... ik wilde eerst de bon hoor en dan een doos en dan zal ik wel bellen
Dat is helemaal snelquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:25 schreef zatoichi het volgende:
Ik ook niet, maar als ze dat met de post zouden sturen zou het twee dagen duren, anders twee uur. Ik ff een doosje geregeld, xbox erin gezet, twee uur later stond de ups gast voor de deur, eind van de middag was hij aangekomen in Duitsland, begin van de avond was hij weer op de post naar Nederland, de volgende ochtend was hij weer aagekomen bij mijn huis (alleen zat ik toen op mijn werk)
Ja ik zag trouwens laatst ook een fullpriced pokergame voor de 360 in de winkel liggen, zag er erg vet uit moet ik zeggen, maar omdat ik texas hold'em toch al heb dacht ik naaaahquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:48 schreef Bastard het volgende:
Ik las dat er weer een poker spel aan zit te komen![]()
![]()
Wat een pauper bel heb jijquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:35 schreef Fliepke het volgende:
[10:31] <Fliepke|zzz> echt
[10:31] <Fliepke|zzz> microsoft
[10:31] <Fliepke|zzz> ik bel gisteren een beetje boos dat ze me de ups bon met de mail hebben gestuurd
[10:31] <Fliepke|zzz> ipv de post
[10:31] <Fliepke|zzz> dus ik wilde dat graag met de post zodat ik dat kon regelen met ups
[10:32] <Fliepke|zzz> dus vandaag
[10:32] <Fliepke|zzz> *tuuuuuttt*
[10:32] <Fliepke|zzz> ik kom een Xbox ophalen...
[10:32] <Fliepke|zzz> hallo... ik wilde eerst de bon hoor en dan een doos en dan zal ik wel bellen
Ik kan me niet voorstellen dat je 60 euro gaat betalen voor een kaart spelletje. 20 euro zou nog kunnen maar meer niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik zag trouwens laatst ook een fullpriced pokergame voor de 360 in de winkel liggen, zag er erg vet uit moet ik zeggen, maar omdat ik texas hold'em toch al heb dacht ik naaaah
waarom zou je een ander willenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:48 schreef Bastard het volgende:
Ik las dat er weer een poker spel aan zit te komen![]()
![]()
Viva Pinataquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Naja heb toch ook maar Viva Pinata gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |