dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:43 schreef -Dries- het volgende:
Duurde vrij lang idd, ik dacht nog, zal ik hem zelf dan maar maken?
Dat word bellen jochiequote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Wessiej het volgende:
Sfeerplaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey dat had ik net ook, voor het eerst dat ik zag dat die dingen ook rood kunnen. Maar volgens mij lag het niet aan mijn Xbox. Mijn router en switch hadden ook ineens kuren en mijn PC was opnieuw opgestart. En volgens mij ging ook mijn lamp even uit dus ik denk dat ik een stroom storing gehad heb van maximaal een seconde.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Wessiej het volgende:
Sfeerplaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach ja demo's............quote:Op zondag 4 februari 2007 23:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja, als ik de demo zo zag is het meer een visual upgrade voor GRAW 1, that's about it.
En die game kon me al weinig boeien, dus...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja, als ik de demo zo zag is het meer een visual upgrade voor GRAW 1, that's about it.
Als je deel 1 goed vond, en het is meer van hetzelfde dan is het toch geen straf om deel 2 te gaan spelen denk ik.quote:
Geld is voor alle tuinen tegelijkquote:Op maandag 5 februari 2007 02:17 schreef MMaRsu het volgende:
Gvd wil ik in Viva Pinata naar mijn 2e tuin gaan, wil die ineens niet meer laden :S.
Al die fucking beesten en geld kwijt![]()
![]()
![]()
Zelfde voor Halo 3quote:Op maandag 5 februari 2007 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je deel 1 goed vond, en het is meer van hetzelfde dan is het toch geen straf om deel 2 te gaan spelen denk ik.
Mensen willen altijd maar beter en mooier.. nooit tevreden
Duh, dat is ook geen kwestie van of, maar wanneerquote:Op maandag 5 februari 2007 09:18 schreef BMH het volgende:
Me 360 gaat kapot. 200e topic ftw!
Nergens last van hierquote:Op maandag 5 februari 2007 09:56 schreef Zeiksnor het volgende:
Gisteren weer eens GOW gespeeld en bij die spin in dat mijnenveld ging de framerate wel erg omlaag.
Het was bijna niet meer te spelen en dat kostte mij ook nog de kop
Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? want het is uiterst irritant en bij snel scrollen loopt de game ook niet echt soepel.
400 zekerquote:Op maandag 5 februari 2007 11:01 schreef jmac het volgende:
Iemand enig idee hoeveel je voor t volgende kan vragen:
360 incl. harddisk en al
2 wireless controllers
Saints Row, pes6,tabletennis, topspin2,
remote control, headset
2maanden oud en helemaal werkend ?
omdat dan de wereld vergaat...quote:Op maandag 5 februari 2007 01:19 schreef Heintje het volgende:
Trouwens Kepler, waarom wil je niet meer dan 400 Xbox 360 topics?
De wereld vergaat eerder bij Topic nr 360 dan is de cirkel rondquote:
Ja, maar de beesten en huisjes e.d zijn wel geld waard die ik nu dus kwijt benquote:
Die heb ik gehad, maar geruild voor Just Cause.. en nu probeer ik Just Cause weer te ruilen voor iets andersquote:Op maandag 5 februari 2007 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
Koop Viva Pinata!
Ga eens werkenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:35 schreef devv05 het volgende:
Denk dat ik vandaag Oblivion weer eens uit de kast haal
Play meeee! Plaaaay meeee!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:16 schreef kepler het volgende:
vreemd? Volgens mij gaat mn 360 soms vanzelf aan![]()
Crackdown ga ik zeker kopenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:06 schreef koentje.k het volgende:
Hoe ervaren jullie de Crackdown demo? Ik wascrackdown een beetje vergeten en had er niet echt meer zin in... weer een gta kloon om het even plat te zeggen maar het is erg leuk! Ik denk dat ik het spel wel ga kopen.
Vond hem zelf eigenlijk weinig aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:06 schreef koentje.k het volgende:
Hoe ervaren jullie de Crackdown demo? Ik wascrackdown een beetje vergeten en had er niet echt meer zin in... weer een gta kloon om het even plat te zeggen maar het is erg leuk! Ik denk dat ik het spel wel ga kopen.
Ik had het laatst 1 keer en toen was alleen rechtsonder roodquote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Wessiej het volgende:
Sfeerplaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hahaquote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef computermistake het volgende:
[..]
Play meeee! Plaaaay meeee!
De screens die ik voor het spelen van de demo had gezien trokken me totaal niet, ook het concept leek me niet heel bijzonder. Maar ik moet zeggen dat ik toch wel verrast ben door de demo. De sfeer is goed en de "super powers" zijn goed uitgewerkt. Ja, het lijkt op GTA maar dat vind ik in dit geval alleen maar een plus punt.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:06 schreef koentje.k het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Zo dom he mensen die alle games in het genre van gta een gta kloon/rip naaperij noemen![]()
![]()
Superman ?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Heel het rondspringen en smijten met auto's en lijken vind ik al geweldig.
eigenlijk vind ik elk spel waar je met lijken kan gooien geweldig, maar dat terzijde.
Dan kan die nog vliegen ookquote:
Nee mensen die al bijna 13 duizend posts op fok hebben en nog steeds niet weten hoe je kan editen stralen veel inteligentie uit.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Zo dom he mensen die alle games in het genre van gta een gta kloon/rip naaperij noemen![]()
![]()
Lijken rondgooien okay, rondvliegen in een blauwe maillot met een rode onderbroek eroverheen is weer een andere uiterste.quote:
Halo is ook afgekeken van Pac-manquote:Op maandag 5 februari 2007 20:05 schreef TwyLight het volgende:
Alle games waar je weg moet rennen van vijhanden is dus een pacman rip?
Dat zet 'Ghosts of Onyx' ineens in een compleet ander daglichtquote:
Ik weet best hoe ik kan editten. doe het soms ook wel eens, maar vaak vind ik het niet nodig.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee mensen die al bijna 13 duizend posts op fok hebben en nog steeds niet weten hoe je kan editen stralen veel inteligentie uit.
Bovenstaande vraklaart volgens mij ook hoe je aan al die posts komt.
Edit
Daarbij is GTA naast een game tegenwoordig ook een andere benaming voor het Free Roaming genre.
Ik vind het opzich ook niet irritant nee. Maar het komt gewoon omdat er geen kloot te doen is op de 360quote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet best hoe ik kan editten. doe het soms ook wel eens, maar vaak vind ik het niet nodig.
Ik erger me er zelf niet aan als anderen het niet doen, en ook niet als ik het zelf niet doe.
Je spreekt niet voor anderen. Niet alleen een beter milieu begint bij jezelf.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet best hoe ik kan editten. doe het soms ook wel eens, maar vaak vind ik het niet nodig.
Ik erger me er zelf niet aan als anderen het niet doen, en ook niet als ik het zelf niet doe.
Dan vraag ik je toch het fatsoen op te brengen om dat wel eens te doen. Vriendelijk bedankt.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef TwyLight het volgende:
Ik spreek idd niet voor anderen, en er aan denken doe ik al helemaal niet.
Jij bent de enige in dit topic die ontopic plaatjes postquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Huxley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plastic Fantasticquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Huxley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je bent gewoon jaloers omdat de Wii niet eens 1 zo'n poppetje op het scherm kan toverenquote:
MMOFPS wordt het.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:51 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, de zoveelste sci-fi shooter of zo?
Het ziet er goed uit, maar wel erg herkenbaar eigenlijk.
Dat is natuurlijk supervet. Moet je wel maandelijks betalen zeker?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
MMOFPS wordt het.
Net als Guild Wars ongeveer, dus steden waarin iedereen rondloopt, en arenas waar maar een max aantal spelers tegelijk in speelt.
Siquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk supervet. Moet je wel maandelijks betalen zeker?
Waarom op is het op de PC een ander verhaal dan? Ik ga ook niet maandelijks betalen, maarwaarom mag het op de PC wel en op de 360 niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:29 schreef TwyLight het volgende:donder op man. dat ga ik dus nooit doen he.
betaal 65euro per game, betaal xbox live, betaal een xbox van 400 euro en dan ook nog eens maandelijks betalen
Mijn grote dikke hol kunnen ze op met dat soort dingen.
Voor de pc is het een ander verhaal, maar op de 360 hoeven ze daar bij mij niet mee aan te komen
Net of de makers van het spel er wat aan hebben dat jij 60 euro voor Xbox Live betaalt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:29 schreef TwyLight het volgende:donder op man. dat ga ik dus nooit doen he.
betaal 65euro per game, betaal xbox live, betaal een xbox van 400 euro en dan ook nog eens maandelijks betalen
Mijn grote dikke hol kunnen ze op met dat soort dingen.
Voor de pc is het een ander verhaal, maar op de 360 hoeven ze daar bij mij niet mee aan te komen
Crackdownquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent de enige in dit topic die ontopic plaatjes post![]()
Wie zegt dat de PS3 goed online is?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom op is het op de PC een ander verhaal dan? Ik ga ook niet maandelijks betalen, maarwaarom mag het op de PC wel en op de 360 niet?
En kom niet aan met het feit dat je al 60 euro voor Live betaald, want dat is een compleet ander netwerk. Dat je daarvoor moet betalen is misschien zelfs belachelijk. In totaal komt een 5 jarige Xbox 360 daarmee op 700 euro, en wie zei dat de PS3 duur was
Ik betaal er ook graag voor hoor. Xbox Live heerst. Maar dat was mn punt nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wie zegt dat de PS3 goed online is?
Ik betaal liever voor kwaliteit dan dat ik met het rampzalige playstion online moet gaan gamen.
Het zoog op de PS2, en ik betwijfel dat het met de PS3 wel goed zit.
zo'n MMOFPS of MMORPG moeten hun eigen servers hebben draaien (die ontwikkelaars) en dat kost geldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:42 schreef -Dries- het volgende:
Waarom moeten we eigenlijk voor een MMOFPS betalen? Voor Rainbow
Six of Perfect Dark 0 hoeven we toch ook niet te betalen, ik zie het verschil niet echt...
De makers draaien een eigen server, en rainbow six of perfect dark is 8 vs 8 maximaal.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:42 schreef -Dries- het volgende:
Waarom moeten we eigenlijk voor een MMOFPS betalen? Voor Rainbow
Six of Perfect Dark 0 hoeven we toch ook niet te betalen, ik zie het verschil niet echt...
Ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |