Jij bent de enige in dit topic die ontopic plaatjes postquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Huxley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plastic Fantasticquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Huxley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je bent gewoon jaloers omdat de Wii niet eens 1 zo'n poppetje op het scherm kan toverenquote:
MMOFPS wordt het.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:51 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, de zoveelste sci-fi shooter of zo?
Het ziet er goed uit, maar wel erg herkenbaar eigenlijk.
Dat is natuurlijk supervet. Moet je wel maandelijks betalen zeker?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
MMOFPS wordt het.
Net als Guild Wars ongeveer, dus steden waarin iedereen rondloopt, en arenas waar maar een max aantal spelers tegelijk in speelt.
Siquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk supervet. Moet je wel maandelijks betalen zeker?
Waarom op is het op de PC een ander verhaal dan? Ik ga ook niet maandelijks betalen, maarwaarom mag het op de PC wel en op de 360 niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:29 schreef TwyLight het volgende:donder op man. dat ga ik dus nooit doen he.
betaal 65euro per game, betaal xbox live, betaal een xbox van 400 euro en dan ook nog eens maandelijks betalen
Mijn grote dikke hol kunnen ze op met dat soort dingen.
Voor de pc is het een ander verhaal, maar op de 360 hoeven ze daar bij mij niet mee aan te komen
Net of de makers van het spel er wat aan hebben dat jij 60 euro voor Xbox Live betaalt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:29 schreef TwyLight het volgende:donder op man. dat ga ik dus nooit doen he.
betaal 65euro per game, betaal xbox live, betaal een xbox van 400 euro en dan ook nog eens maandelijks betalen
Mijn grote dikke hol kunnen ze op met dat soort dingen.
Voor de pc is het een ander verhaal, maar op de 360 hoeven ze daar bij mij niet mee aan te komen
Crackdownquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij bent de enige in dit topic die ontopic plaatjes post![]()
Wie zegt dat de PS3 goed online is?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom op is het op de PC een ander verhaal dan? Ik ga ook niet maandelijks betalen, maarwaarom mag het op de PC wel en op de 360 niet?
En kom niet aan met het feit dat je al 60 euro voor Live betaald, want dat is een compleet ander netwerk. Dat je daarvoor moet betalen is misschien zelfs belachelijk. In totaal komt een 5 jarige Xbox 360 daarmee op 700 euro, en wie zei dat de PS3 duur was
Ik betaal er ook graag voor hoor. Xbox Live heerst. Maar dat was mn punt nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wie zegt dat de PS3 goed online is?
Ik betaal liever voor kwaliteit dan dat ik met het rampzalige playstion online moet gaan gamen.
Het zoog op de PS2, en ik betwijfel dat het met de PS3 wel goed zit.
zo'n MMOFPS of MMORPG moeten hun eigen servers hebben draaien (die ontwikkelaars) en dat kost geldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:42 schreef -Dries- het volgende:
Waarom moeten we eigenlijk voor een MMOFPS betalen? Voor Rainbow
Six of Perfect Dark 0 hoeven we toch ook niet te betalen, ik zie het verschil niet echt...
De makers draaien een eigen server, en rainbow six of perfect dark is 8 vs 8 maximaal.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:42 schreef -Dries- het volgende:
Waarom moeten we eigenlijk voor een MMOFPS betalen? Voor Rainbow
Six of Perfect Dark 0 hoeven we toch ook niet te betalen, ik zie het verschil niet echt...
Ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |