Play meeee! Plaaaay meeee!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:16 schreef kepler het volgende:
vreemd? Volgens mij gaat mn 360 soms vanzelf aan![]()
Crackdown ga ik zeker kopenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:06 schreef koentje.k het volgende:
Hoe ervaren jullie de Crackdown demo? Ik wascrackdown een beetje vergeten en had er niet echt meer zin in... weer een gta kloon om het even plat te zeggen maar het is erg leuk! Ik denk dat ik het spel wel ga kopen.
Vond hem zelf eigenlijk weinig aan.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:06 schreef koentje.k het volgende:
Hoe ervaren jullie de Crackdown demo? Ik wascrackdown een beetje vergeten en had er niet echt meer zin in... weer een gta kloon om het even plat te zeggen maar het is erg leuk! Ik denk dat ik het spel wel ga kopen.
Ik had het laatst 1 keer en toen was alleen rechtsonder roodquote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Wessiej het volgende:
Sfeerplaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hahaquote:Op maandag 5 februari 2007 16:25 schreef computermistake het volgende:
[..]
Play meeee! Plaaaay meeee!
De screens die ik voor het spelen van de demo had gezien trokken me totaal niet, ook het concept leek me niet heel bijzonder. Maar ik moet zeggen dat ik toch wel verrast ben door de demo. De sfeer is goed en de "super powers" zijn goed uitgewerkt. Ja, het lijkt op GTA maar dat vind ik in dit geval alleen maar een plus punt.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:06 schreef koentje.k het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Zo dom he mensen die alle games in het genre van gta een gta kloon/rip naaperij noemen![]()
![]()
Superman ?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Heel het rondspringen en smijten met auto's en lijken vind ik al geweldig.
eigenlijk vind ik elk spel waar je met lijken kan gooien geweldig, maar dat terzijde.
Dan kan die nog vliegen ookquote:
Nee mensen die al bijna 13 duizend posts op fok hebben en nog steeds niet weten hoe je kan editen stralen veel inteligentie uit.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Zo dom he mensen die alle games in het genre van gta een gta kloon/rip naaperij noemen![]()
![]()
Lijken rondgooien okay, rondvliegen in een blauwe maillot met een rode onderbroek eroverheen is weer een andere uiterste.quote:
Halo is ook afgekeken van Pac-manquote:Op maandag 5 februari 2007 20:05 schreef TwyLight het volgende:
Alle games waar je weg moet rennen van vijhanden is dus een pacman rip?
Dat zet 'Ghosts of Onyx' ineens in een compleet ander daglichtquote:
Ik weet best hoe ik kan editten. doe het soms ook wel eens, maar vaak vind ik het niet nodig.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee mensen die al bijna 13 duizend posts op fok hebben en nog steeds niet weten hoe je kan editen stralen veel inteligentie uit.
Bovenstaande vraklaart volgens mij ook hoe je aan al die posts komt.
Edit
Daarbij is GTA naast een game tegenwoordig ook een andere benaming voor het Free Roaming genre.
Ik vind het opzich ook niet irritant nee. Maar het komt gewoon omdat er geen kloot te doen is op de 360quote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet best hoe ik kan editten. doe het soms ook wel eens, maar vaak vind ik het niet nodig.
Ik erger me er zelf niet aan als anderen het niet doen, en ook niet als ik het zelf niet doe.
Je spreekt niet voor anderen. Niet alleen een beter milieu begint bij jezelf.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik weet best hoe ik kan editten. doe het soms ook wel eens, maar vaak vind ik het niet nodig.
Ik erger me er zelf niet aan als anderen het niet doen, en ook niet als ik het zelf niet doe.
Dan vraag ik je toch het fatsoen op te brengen om dat wel eens te doen. Vriendelijk bedankt.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:49 schreef TwyLight het volgende:
Ik spreek idd niet voor anderen, en er aan denken doe ik al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |