dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:43 schreef -Dries- het volgende:
Duurde vrij lang idd, ik dacht nog, zal ik hem zelf dan maar maken?
Dat word bellen jochiequote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Wessiej het volgende:
Sfeerplaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey dat had ik net ook, voor het eerst dat ik zag dat die dingen ook rood kunnen. Maar volgens mij lag het niet aan mijn Xbox. Mijn router en switch hadden ook ineens kuren en mijn PC was opnieuw opgestart. En volgens mij ging ook mijn lamp even uit dus ik denk dat ik een stroom storing gehad heb van maximaal een seconde.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:50 schreef Wessiej het volgende:
Sfeerplaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach ja demo's............quote:Op zondag 4 februari 2007 23:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja, als ik de demo zo zag is het meer een visual upgrade voor GRAW 1, that's about it.
En die game kon me al weinig boeien, dus...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ja, als ik de demo zo zag is het meer een visual upgrade voor GRAW 1, that's about it.
Als je deel 1 goed vond, en het is meer van hetzelfde dan is het toch geen straf om deel 2 te gaan spelen denk ik.quote:
Geld is voor alle tuinen tegelijkquote:Op maandag 5 februari 2007 02:17 schreef MMaRsu het volgende:
Gvd wil ik in Viva Pinata naar mijn 2e tuin gaan, wil die ineens niet meer laden :S.
Al die fucking beesten en geld kwijt![]()
![]()
![]()
Zelfde voor Halo 3quote:Op maandag 5 februari 2007 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je deel 1 goed vond, en het is meer van hetzelfde dan is het toch geen straf om deel 2 te gaan spelen denk ik.
Mensen willen altijd maar beter en mooier.. nooit tevreden
Duh, dat is ook geen kwestie van of, maar wanneerquote:Op maandag 5 februari 2007 09:18 schreef BMH het volgende:
Me 360 gaat kapot. 200e topic ftw!
Nergens last van hierquote:Op maandag 5 februari 2007 09:56 schreef Zeiksnor het volgende:
Gisteren weer eens GOW gespeeld en bij die spin in dat mijnenveld ging de framerate wel erg omlaag.
Het was bijna niet meer te spelen en dat kostte mij ook nog de kop
Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? want het is uiterst irritant en bij snel scrollen loopt de game ook niet echt soepel.
400 zekerquote:Op maandag 5 februari 2007 11:01 schreef jmac het volgende:
Iemand enig idee hoeveel je voor t volgende kan vragen:
360 incl. harddisk en al
2 wireless controllers
Saints Row, pes6,tabletennis, topspin2,
remote control, headset
2maanden oud en helemaal werkend ?
omdat dan de wereld vergaat...quote:Op maandag 5 februari 2007 01:19 schreef Heintje het volgende:
Trouwens Kepler, waarom wil je niet meer dan 400 Xbox 360 topics?
De wereld vergaat eerder bij Topic nr 360 dan is de cirkel rondquote:
Ja, maar de beesten en huisjes e.d zijn wel geld waard die ik nu dus kwijt benquote:
Die heb ik gehad, maar geruild voor Just Cause.. en nu probeer ik Just Cause weer te ruilen voor iets andersquote:Op maandag 5 februari 2007 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
Koop Viva Pinata!
Ga eens werkenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:35 schreef devv05 het volgende:
Denk dat ik vandaag Oblivion weer eens uit de kast haal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |